Den sosiale World of Warcraft-tråden

Er signet for Kael denne lockouten, så da får vi tatt han ned. =) Men har jobbet så mye med hjemmesiden til guilden + outdoor pvp stormscale konkuransen som kan skje at jeg har hatt så lite tid i det siste. :p
 
Tror jeg fant ut hvorfor vi sleit så med våpna i phase 2:p De har visst fått høyere hp, uten at blizzard selv mente at de skulle ha det:p

Men i går cleara vi SSC på 3 timer:D Noe som er bra progress syntes jeg:D
 
We looked into this, and found a new bug. Any of the enchanted weapons that are alive at the point when Prince Kael'thas resurrects his advisors will immediately have their health increased.

We currently cannot hotfix this issue, but we hope to resolve the problem relatively soon.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...51&sid=1#69

Er det nå jeg er stolt over at vi tok han ned med den "buggen" ? :p

Btw, siden vår nærmer seg lauch, jeg tror kanskje jeg laucher den idag(bare småting igjen), siden vi skal prøve å hoste 10 vs 10 / 15 vs 15 og 5v5 outdoor PvP, vi merget med Raunchy, så nå har vi PvP folk nok til å arrangere noe.

http://noskilljustluck.doomguy.org/test/
 
Hehe, ser Shamzor er med i NSJL vetarans? Når ble han det? Han var fortsatt i guilden vår nå vi reforma som Decided:p

SITAT
The fix for the issue with Kael's enchanted weapons gaining unattended extra health is live everywhere. Daelo
Lead Encounter Designer[/b]
Ser ut som det ble fiksa i går uansett:p
 
sitter og LANer i Valhall Arena atm (the eXperience) :p

noen andre på LAN i høstferien?
 
og btw Duke/Dukle

etter at en del av de jeg PvPet med da jeg gamet horde roguen min for rundt 2 år siden på serveren Haumarush, er nå på din server: Stormscale (fleste av dem i guilden Void og et par i CLEARLY TEH MEN og en av dem kalte seg Elysia før og nå Lieka) og har da tenkt å følge dem og transfe iaf min horde 70 warrior til SS, så når jeg kommer så wtb premades! :> (blir ikke mainen min der atm men PvP main mens det er ikke raids og kanskje min main for WotLK)
 
Funfact: Elysia ble busta på webcam av en god venn av meg, på lan. Trykka på Webcam inv uten vilje, så var han litt rask med accepten, vi lo uansett.
 
Skal se om vi får rotet det frem, ligger her ett sted.
 
Nå gidder jeg ikke å kopiere hele patchnotes-lista fra 2.3, men helvetes mage-nerf. x.x Hypothermia duration increased til 45 seconds, enda en arena-nerf. Nå blir det enda vanskeligere å ta blant annet warlocks. Meh. Jaja. Også detect magic da, den forsvinner, enda større sjanse for at polymorph o.l blir dispellet.

Må si at jeg gleder meg til å levle shamanen min med alle forandringene som kommer. Enhancement blir.. sykt. 8D
 
Har du kjørt repair toolen? Ikke den du har bilde av der, men .exe filen i wow-mappen.

Skal fiske opp en retail TBC-2.0, men husker ikke helt hvilken side det var.
 
lol til hunter buffs i 2.3

Arcane shot som dispeller (t.o.m. palashield men tror det er bug)

og deadzone fjernet
 
SITAT(Citan @ 14.10.07, 13.39) 85456
lol til hunter buffs i 2.3

Arcane shot som dispeller (t.o.m. palashield men tror det er bug)

og deadzone fjernet
[/b]
Det er mulig å purge/spellsteale divine shield og hvis du timer det så jævlig. Er på grunn av latency issues.
 
SITAT(Epzilon @ 14.10.07, 14.31) 85469
Det er mulig å purge/spellsteale divine shield og hvis du timer det så jævlig. Er på grunn av latency issues.
[/b]
joda men trenger ikke skills med timing med arcane shot nå ;)
en liten forskjell men som jeg skrev: tror det er en bug
 
Joa, fordi hunter har jo alltid vært den sykeste klassen... Jeg mener, de har jo alltid kunnet ... Grinde fort. Og drepe Rogues og Mages før TBC kom ... Så ... Faens hunters ass.