Den sosiale World of Warcraft-tråden

To guilds ferdig med BT er ikke bra, ikke engang for en medium pop. server, selvom AQ er high?

On a sidenote så er Ahn'Qiraj den verste servern med de verste folka, eneste unntaket er Haomarush.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
AQ var nice nok den, men saa mange sluttet etter tbc/transferred (KLR bla.). Dessuten saa ble et pikkhode (Lynx) GM i den gamle guilden min saa...

Og AQ er low pop, afaik.

KLR clearet BT, gjorde egentlig en ganske stor Splash paa Maelstorm. Jeg emigrerte for aa spille med named priest, og for aa PvEe litt. Men saa var PvE lolboring, og jeg hadde ikke tid til hardcore raiding.

Men KLR lever fortsatt, og venter vel bare paa Sunwell.
 
Spilte akkurat 14 kamper 2v2 og vant 10 av dem, 14 av teamsa hadde SL/SL lock med 13k hp, 470 resiliance og 1300 HP, men dem blir så ivrige når dem ser meg at roguen min får kost seg. Tihi ^_^

Eneste som er og blir for bullshit er druid/sl/sl lock, selv om vi klarte å vinne to ganger mot det setupet.
 
Nå veit jeg ikke akkurat om alliance siden på Ahn'Qiraj, men jeg leg ler hver gang hver gang noen av de der skriver på wow forumet. Du skal lete lengre etter tragiske personer som har misforstått wow. Zixx noen?

Det er rimelig mange kule guilds på horde siden, muligens ikke noen super-duper hardcore bortsett ifra Guild of Doom. Vi har et rimelig bra casual miljø, både oss Ogoranu Order og The Bruces satser på å være non-raiding guilds, selv om vi et par ganger vi ønsker å slå på stortromma danner 25-man raids og drar for Gruul's lair og Maggy.

Resto druids - SL/SL locks kan forøvrig brenne for min del.
 
Jepp, snakker jo egentlig etter erfaring fra alliance siden. Jeg og en kompis starta jo guilden som fikk first kills fra Luci til Vael eller no, før alt gikk i dass pga. alle idiotene som spiller/spilte på den servern.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Joa alliance var jo emo-drama 2k.

Zixx er jo bare morsom, Sadness var verre, makan til drittunge skulle du lete lenge etter. Dessuten hadde jo Hordeside Khaaaaaaan, som var forholdsvis legendarisk heh. AQ harjo alltid slitt litt PvE, men vært nice for casuals, begge guilds Epz nevner er kule og vennlige.

Men jeg tenker high-times var da SaW kjempet mot Allies i AQ40, etter at SaW disbandet saa ble det likssom aldri det samme igjen, hordeside PvE ihvertfall. Har vurdert aa flytte tilbake dit... men. Det er en doedende server, slik jeg ser det, og Alkair er "nye Kazzak".

More fun der, spoer du meg.
 
Ja, utrolig nok var det mer moro før Burning Crusade. :elsk:

Beste var uansett first kill på Ragnaros, når horde var på Garr og 2. alliance guilden var på Golemag.
 
Khaaan ja. Haha, good old times. Det var rimelig kjipt da SaW gikk rett vest. Tar jeg ikke helt feil så var det veldig mange nordmenn i den, blant annent Carlito her på SG.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jepp, det er jo det som gjør MMOer til MMOer. Og det som gjør dem interssante, tross det simplistiske spillet som liigger under det.

Syntes ogsaa at samarbeidet mellom guildene bak SaW var veldig bra. Altsaa AQ hadde noe som lignet paa et community. Revival var jo en veldig casual guild egentlig, via hadde folk med 10% attendance, ingen forced speccs og... vel en del crappy spillere. Men vi fikk ned Nefarian. Insomnia ga oss en haand, Kar och Galen var snille :) Alt i alt var det en fin server hordeside.

Gjorde en del PuGs med OO i ZG, nettopp fordi man visste at det var ganske mange kule folk der, carebears granted, men ikke idioter.

Men saa tok jegen pause etter Nefarian, og naar jeg kom tilbake saa... Ja... Var det ikke det samme. Alle skulle rushe content, syting og klaging etc.. Litt trist, men minnene er jo der, heh.

Husker spesielt gamle AV før crossrealm BG, saa feiret folk naar jeg kom i raidet. Fordi jeg og tre healere "tanket" Alliance raidet helt fra midfielt til Dun Baldar. Hehe, ja... good old times :)
 
SITAT(Eivind @ 27.12.07, 03.57) 95294
Ja, utrolig nok var det mer moro før Burning Crusade. :elsk:

Beste var uansett first kill på Ragnaros, når horde var på Garr.
[/b]
Det var Zul'Gurub, og first kill på Hakkar de store gutta gikk etter... :angel: (Drepte vel Ragnaros ca. en uke etter alliance uansett...?)

Men ja Ahn'Qiraj var og er(?) den værste servern jeg vet om. Makan til mange tullinger som spillte der. Det værste var jo at de fikk være med på masse ting pga mangel på folk. Noe som førte til at de seg bare mye bedre enn de var.

Men jeg hadde uansett mange gode tider i Saw og på Ahn'Qiraj. Blir litt mer "community" ut av en low-pop server.
 
Husker jeg riktig fikk alliance first på hakkar? Supreme så Innocence? Kan ærligt talt ikke si meg sikker.

Uansett, first på Ragnaros og Nefarian (da jeg dro til supreme), hells yeah. for å ikke glemme første huntard med full tier 1, hells yeah
 
Har begynt bittelitt å spille igjen. Veeeldig forsiktig selvsagt. Blood Elf Rogue på Lightning Blade med noen kompiser :)
Andre som spiller her? :eek:
 
Nope = P

Men seriøst, jeg trodde at sesong 3 skulle gi meg noe å spille for, men jeg tok feil, det gearet er så lett å få tak i , allerede har jeg 5/5 av sesong 3 settet og nok til wand, men jeg sparer heller til staff/dagger direkte.

Jeg må si at patch 2.4 som skal være den største pvp patchen (blizzard hevder at dem skal balansere pvp nøye) avgjør om jeg fortsetter med wow-pvp eller ikke, slutter jeg så kommer jeg ikke til å røre andre MMORGS igjen, faen å tidskrevende spill.
 
SITAT(Eivind @ 08.01.08, 01.09) 97008
Husker jeg riktig fikk alliance first på hakkar? Supreme så Innocence? Kan ærligt talt ikke si meg sikker.

Uansett, first på Ragnaros og Nefarian (da jeg dro til supreme), hells yeah. for å ikke glemme første huntard med full tier 1, hells yeah
[/b]
Ingen hadde hørt om Saw før, ikke så mange på horde siden engang. Så alle ble sjokkert da vi, en ukjent guild, tok server first på Hakkar. 100% sikker på dette.

Husker at dem skulle adde en del casual stuff for en stund siden, men jeg sluttet før dette kom ut. Ble det noe av dette, eller er man forsatt nødt til å bruke massevis av tid for å få noe ut av spillet?

EDIT: Zul`Gurub * Saw
 
Begynner å huske litt nå, jeg rerolla jo Vek'Nilash en stund, så kom jeg tilbake når folk såvidt hadde beveget seg fra Vael til Broodlord :p

Koselig uansett, 40-man raid var morsomere, vet ikke om det var pga. bossene eller mengden folk, men likte det mye bedre. Har jo ikke testa Black temple og Hyjal, så det kan jo hende jeg forandrer mening om jeg hadde opplevd dem.
 
Det tviler jeg på:p

Yay, Gurtogg Bloodboil nede, blir spennende å herje seg med reliquary of souls nå:p
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
I påvente har jeg speccet shadowstep/hemo på roguen min, og faen så gøy det er. Jeg kommer til å grinde så mye honor fremover at det blir sjukt - og UTEN at det føles som en jobb! Er det mulig?
 
Bare et spørsmål til dere som har spilt sword rogue. Mens jeg levler min nå, så hadde jeg tenkt å prøve dette (Alltid spilt dagger), men hva er en god build til levling/pvp?