Den sosiale World of Warcraft-tråden

Cycerin: Hørtes fett ut. :)

Så forresten igjennom 3v3 videon til Cherekee/Beasteh/Dreadlol og der var ingen ringere enn Dukle sitt team som var med i filmen. Så ut som dere ble rimelig overkjørt også. :p
 
Ja, de pleier jo å slippe PTR to-tre måneder før patchen går live...?
 
Blizzard har skrevet at dem skal buffe life tap de nærmeste dagene, men enig med deg, det var emo nerd rage deluxe.

Woot woot, var på 4 plass cyclone 2v2 mage/rogue men datt ned til 7 plass denne uka

http://www.sk-gaming.com/arena/2/eu/all/3/.../mage/rogue////

For øvrig noen av de temsa har f.eks rogue/priest som dessverre også blir tatt med i betrakning. =(

Jo, Nihlium PvP vid med Cherez hunter lanserte ny video på warcraftmovies.com, jeg er med i den, vi tapte mot dem, MEN .. vår mainpriest mistet sin far så han sluttet å spille og det var den første dagen med priesten som sugde balle. =(
 
51 point talents i wotlk? Eller er det bare noe som har gått meg hus forbi, som vanlig, at man ikke får talent points/nye talents fra 70-80?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn for å spørre, blir warlocks nerfa i 2.4? Hilsen en warlock som ikke orker å utsette seg for Blizzard-forumene.
 
Opprinnelig skrevet av Patch Notes

Warlocks

* Blood Pact now has a tooltip.
* Demonic Knowledge: This buff will no longer remain on enslaved demons when Enslave Demon is removed. It will now increase your spell damage by an amount equal to 4/8/12%, down from 5/10/15%.
* Demonic Sacrifice: Now works properly in sanctuary regions (such as Shattrath City and the Stair of Destiny).
* Nether Protection: The buff from this talent will no longer interrupt capturing PvP flags and bases.
* Pyroclasm: This talent now works correctly again with Rain of Fire.
* Ritual of Summoning can be used to summon players into instances if they meet the instance requirements.
* Shadow Ward: Using low ranks of this spell will now be penalized the same way healing spells are penalized.



Fullstendig PTR patch notes: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takker. Greit at jeg er affliction-specca, da. :v:
 
Du glemte Lifetap-nerfen.

Altså.. og. Enhancement Shaman buffene. :D Jeg har tilfeldigvis en level 50 enhancement shaman som jeg nå begynte å levle. FotM? Hvis dere lurer, -50% healing effect på targets når man hitter dem med Flametounge Weapon (ikke totemet, bare selve shamanbuffen -- varer i 5 sekunder, blir refreshet hver gang man hitter.), -50% duration på slowing effects ved Toughness-talentet, instant Ghostwolf m.m.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Eivind @ 28.02.08, 00.54) 104739
51 point talents i wotlk? Eller er det bare noe som har gått meg hus forbi, som vanlig, at man ikke får talent points/nye talents fra 70-80?
[/b]
Jo, det har vært kjent i et halvt år eller så at det er 51-pointers i WOTLK.
 
Ah, vel det er jo egentlig bare jævlig greit. Kan tenke meg at at 10 nye talents ville vært et helvete å balansere.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
SITAT(Calath @ 28.02.08, 13.17) 104822
Du glemte Lifetap-nerfen.

Altså.. og. Enhancement Shaman buffene. :D Jeg har tilfeldigvis en level 50 enhancement shaman som jeg nå begynte å levle. FotM? Hvis dere lurer, -50% healing effect på targets når man hitter dem med Flametounge Weapon (ikke totemet, bare selve shamanbuffen -- varer i 5 sekunder, blir refreshet hver gang man hitter.), -50% duration på slowing effects ved Toughness-talentet, instant Ghostwolf m.m.
[/b]
Oh really?

SITAT
- Flametongue Totem damage effects now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds. [/b]
Brått så ble shamans ganske så attraktive for arena ville jeg tro.
 
Haha. Det er jo helt utrolig. Greit nok med flamtongue enchanten på våpen, men på selve totemet og? Det kommer aldri til å gå live. Alle i en gruppe med en shaman får jo potensielt ms debuff hvis de slår på en person med våpenet sitt. Mon tro om ms debuffen er dispellable og?
 
Plutselig ble jeg glad for at jeg har en lvl60 shaman liggende å samle støv:D
 
SITAT(Lurtz @ 29.02.08, 09.46) 104925
Oh really?
[/b]
Patchnotene var ikke sluppet når jeg postet det der, tror jeg. :< Heftige buffs uansett. Tviler dog på at Totem-effecten ser liveserverene, som nevnt her oppe. Retribution Paladin og Enhancement Shaman kommer til å utfylle hverandre til tusen. Shamans har offensive dispell, burst damage, kommende MS, slows (Earthbind er underrated - i tillegg har de frostshock og nå snart instant Ghostwolf), mens Retribution Paladins har anti-CC (Blessing of Freedom til shamanen?), friendly dispell, heftig nuke, bubble, stuns o.l. Blir et spennende team å prøve ut.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Som Hunter kan jeg fortsatt leke med enh shammys. Nytter ikke med mindre snare duration når ræva di sitter i smørja fra en frost trap.