Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har en monk liggende på rundt level 25 et sted. Den blir nok liggende der en stund siden jeg synes levling er litt døllt, men gjør 85-90 for andre gang nå på warlocken (samme jeg spilte på i vanilla!) og det er ganske ålreit. Flere områder å velge i, gode quests, artige questchains, cutscenes og introduksjon til Pandaria (spesielt Jade Forest, level 85-86 området).
 
Levling nå er vel en sann glede i forhold til hva det var før. Skal også sies at jeg ikke har levlet opp en alliance-karakter, med unntak av Death Knight siden Cataclysm og har da igjen å få se den nye historien på de tidlige stadiene, noe jeg syntes de gjorde ekstremt bra på Horde-siden i alle fall. Hvertfall når det gjelder å følge utviklingen til Garrosh.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, jeg levlet mage på horde først og gjør nå warlocken som ally... Og det er noe ganske annet! Som horde var man på lag med Garrosh mens man skulle utforske det nye kontinentet før han sakte men sikkert ble drøyere og man måtte ta avstand. Som alliance er det litt mer "de slemme er domme" men de gjør så mye bra i MoP det er godt driv i historien uansett.

I Kasarang Wilds er det et veldig spesielt quest, vil ikke spoile det men anbefaler å gjøre noen questchains der mens det levles ved siden av/i tillegg til Valley of the Four Winds (de ligger ved sidenav hverandre og har samme level"krav"). Unikt!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jessir, jeg er på fra etterpå av så ordner nok det seg!

Tank - Maximum
Deeps - Hagestol, Kalli/Libresse, Justin
Healer - neocon

!!!
 

Javi

elsker dette landet
Argh, dette frister.

Tidligere har jeg nesten utelukkende holdt meg til DPS. Jeg leker litt med tanken på å lvle en warrior. Det eneste jeg har gjort av tanking før var innimellom på druiden, som hovedsaklig var feral. Hadde vært en morsom utfordring det. Hm hm hm, er ferdig med fag til uka, kanskje kanskje.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sendte guildleader en mld på Face nå som vi begynner å bli en del, spurte om det var greit vi ble Spillegal-guildet og fikk svar

Selvfølgelig er det plass, de er bare velkomne :)

Så ja det var helt i orden, vi er velkomne så mange vi vil! Vi har alle fasiliteter som gjør alt enklere så det er en fin fordel, i tillegg til scrolls of ressurection om noen vil ha.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
FilipmedF#2458

Bare legg meg til så skal jeg huske å sjekke pending, vi raider ikveld så garantert invite da men er for det aller meste noen med guildinvite-rettigheter online.
Da jeg var ny igjen var det masse jeg ikke husket så bare å spørre i vei, har også for det meste tid å hjelpe med stæsj utenom raiding (onsdag, torsdag, søndag, mandag) som streames av holypalaen vår og meg selv om interessant.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Awwyeah Mike :D

Allience er helt korrekt Har vært begge deler men måtte factionchange for å bli med i nåværende guildet (lang historie), må innrømme blood elfs ser for bra ut som mages og er foreslått at hele guildet forandrer til horde men ble stemt ned.

Kan jo oppdatere litt, en gjeng av oss samles på Emerald Dream EU hvor vi spiller Alliance. Om du har spilt før har vi tilgjengelig "scroll of ressurection" som gir deg litt gratis spilletid og en valgfri figur boostet til level 80, en du allerede har på et lavere level eller en ny som starter på nevnte level 80. I tillegg noe stæsj jeg ikke husker helt, mounts og gear passende for nivået så bare å spille på.
Om du ikke har spilt tidligere men er nysgjerrig finnes det og "recruit a friend" hvor du får en god experience bonus og litt stæsj til din nye figur. Dette gjelder også personen som sender deg invitasjonen så man kjapt kan levle sammen!

I tillegg er det som nevnt nok av sosialspots i guildet jeg er med i, det er bekreftet helt i orden vi henger med de og det gir fine fordeler til experience, utvikle proffesions, et ressurection-spell og mer.
World of Warcraft er kanskje bedre enn noensinne, det er mer tilgjengelig og mer å gjøre uansett hva du er interessert i. Også kommer det snart ny expansion, Warlords of Draenor (med oppdaterte modeller!). Det er riktignok 9 år gammelt, har sine begrensinger og ikke minst et sosialt stigma men er uavhengig av alt et ganske gøyalt PC-spill.
Spør om du lurer på noe!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Testa ut en trail for mange år siden, broren min var fast bestemt for å få meg inn i det der. Klarte ikke falle for det, men er imponert over hvor heftig folk setter seg inn i det. Posten her er rett og slett en universell brofist til dere alle som gidder det her
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle blitt med, men jeg vil ikke ende opp på forsida av nettavisene over nyttår med sladda ansikt og et bilde av sønnen min innfelt. I det minste fikk jeg akkurat en Hearthstone-key så vi får se.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, trenger e-postadresse!