Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg lurte på å gjøre noe som dette men da slapp jeg det: Return to WoW, enkle video som viser hva som har skjedd siden sist, og hva som skjer fremover. (hei drauden)

Edit: Kan bl.a. vinne et år gratis spilletid!
 
Der har jeg fått endra server og fraksjon hvertfall. Etter så mange år som Horde blir det spesielt å se hva som virkelig skjuler seg bak murene i Stormwind.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan vise deg rundt og invitere til guilden etterpå, velkommen :)
 
Dessverre kom Deathwing og brant ned halve byen så den er litt rar nå. Men velkommen skal du være uansett!
 
Ahhhhhhhhh det var godt å være tilbake igjen. Ganske spesielt å være Alliance, men det merker jeg ikke så mye av nå siden jeg bare er ute i felten og quester som en madman.

Jeg liker denne Worgen fyren også. Får følelsen av å være litt forhatt, men samtidig respektert når jeg løper rundt omkring med mine medmennesker/dverger/alver osv osv.

Må lese meg opp på lore igjen, og følge med på hva som har skjedd i verden mens jeg har vært vekk :yoshi:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi går igjennom litt sånt ikveld, for det er nemlig Nostalgitrippaften hos i Spillegaldelen av Azeroth! Hagestol, Mike og meg selv gjør nå BWL, Molten Core og gamle raids mens vi mimrer på Ventrilo over gamle dager etc.

Bli med oss ingame og på http://www.twitch.tv/narshathemage
 
Props til justin som sikret meg Bloodfang skuldre som jeg har ønsket meg i 8 år og på toppen tidenes feteste våpen

Screenshot 2013-12-08 14.23.02.png

Stock photo. Jeg ser mye bedre ut.
 
Å dere fikk meg hekta igjen folkens. Og de siste dagene er jeg glad for det. 9 år med WoW får det til å føles ut som den ekskjæresten man liksom fortsatt er litt glad i.

Før i tida var det hardcore raiding og ALT som følgte med det. Og alt sammen tok så lang tid og alt det kule de andre hadde var nærmest uoppnåelig osv osv.

På en måte liker jeg at alt er mye enklere, men på en annen måte hater jeg det. Det er kult å føle at du får epic gear osv, som i utgangspunktet suger, men det er litt morro bare fordi.

Jeg savner de store laugene, Hvor folk satt og snakka piss, og det var alltid noen online, til alle døgnets tider. Og man ble spurt om hjelp til ting, osv. DET er det jeg misliker mest av alle disse utvidelsene. Og jeg har spilt dem alle. Bare at jeg stoppa i fjor, når jeg dinga 90 med shamanen min. Så Mists of Pandaria har jeg ikke spilt no særlig, bortsett fra nå naturligvis.

Mimrelørdagen med Hagestol og justincase var storkos. Sånne ting setter jeg stor pris på. Løpe igjennom alle disse gamle raidene og nuke disse bossene som ingenting er ganske morro, fordi omgivelsene og historiene eier hardt og lenge.

Det er flere ting jeg misliker sterkt med Cataclysm og Mop, men samtidig føler jeg det er en naturlig evolusjon av spillet. Jeg elsker det dypt inn i hjerterota, men samtidig hater jeg det for at jeg blir så hekta. Å slutte helt klarer jeg aldri.

Og dere, i løpet av mine 9 år, har jeg aldri rørt en Alliance figur, jeg har aldri hengt utafor Stormwind og bare chillan. Jeg er Horde dypt igjennom sjela mi ffs! Og det er egentlig det aller største minuset med at jeg har begynt igjen. Men hva gjør man vel ikke for Spillegal antar jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk ned en ny boss i dag, hurra, som plasserer oss ca 800-ish på overall rankingen. Men, vi begynte da på neste som er et helvete og tok et representativt bilde

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nytt bilde fra meg, denne gang fra helgens koseraid med Spillegalgjengen. Begynte med å løpe gjennom World of Warcrafts første raid; Molten Core hvor vi drepte Ragnaros, fullførte Blackwing Lair hvor Nefarian måtte gi tapt og ikke minst drepte vi Cthun i Ahn`Qiraj og satt en stopper for all Old God-virksomheten hans.
Deretter reiste vi til Outland for å jakte Lady Vashj og Kael`Thas Sunstrider i henholdsvis Serpentshrine Caverns og Tempest Keep. De måtte naturligvis bite gresset selv om Lady Vashj selv på høyt level er en irriterende fight!

Det var gøyalt så gjør nok fler sånn! Neste gang tenker vi å gjøre oss ferdig med alle raidene fra Burning Crusade-tillleggspakken og starter med Karazhan!

Her er oss, fra venstre: Maximum, meg, Hagestol og Neocon.
 
Kan vel kanskje si det her at open beta til Hearthstone er ute, så det er bare å laste ned og logge inn for litt kortnerding.
 
Da er foreløpige "sisteboss" Garrosh Hellscream drept i 10 man heroic. Awsome kuttescene, Vol Jin tar over som Warchief. Jeg har konvertert til en Pandaren Monk. Warlords of Draenor kan ikke komme fort nok.
uploadfromtaptalk1403954641386.jpg
 

Siful Sifadda

Yrkeskverrulant og teoretisk matematiker
Jeg spilte World of Warcraft i mange år. Det ble ødelagt med MoP. Noen grunn til å returnere?
 
Har vært å handla inn survivalkit på Kiwi. Endte med å leve element sjaman fordi jeg ikke har spilt No særlig elemental før. Kommer til å bli ei lang natt. Enn dere?
 
Tja, vi får nå se om de klarer å bli kvitt den sinnsyke laggen man har på noen av de største serverene. Prøvde litt istad og jeg ga opp:p Glad jeg ikke tok fri i dag.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Skal spille Warrior - også bruker jeg nok boosten min på en Priest, for litt healz.

Må si jeg er meget imponert over denne launchen - det meste virker jo knirkefritt.

Har ikke hatt noe nevneverdig lagg (tom. på Draenor) - selvom det var litt vanskelig å targette Khadgar ved midnatt igår :p