Den sosiale World of Warcraft-tråden

På tide å rise from thy grave lille tråd! I dag slipper de Demon Hunters som alle kan kose seg med, samt invasions som begynner i det små. 30 August blir det ny exp. og har en god følelse denne gangen gitt, neida, joda.

Så, hvem tar opp kampen igjen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har pensjonert meg faktisk! Gjorde alt som var å gjøre, fikk en bra ranking, har fikk sinnsykt gear og shit fra WoD og tar meg ikke tiden til å starte opp igjen helt enda. Spilte en del alpha ifjor juletider og alt det nye virker spennende, mye i Legion gjør egentlig det, men har begynt å spille på et lag i Heroes of the Storm så ligaen jeg er med i tar den organiserte spilltiden jeg har. Kanskje jeg fyrer opp igjen til vinteren og sjekker ut alt det nye da!
 
Jeg har en aktiv konto, med warlock som main. Spiller med en kompis og lauget hans på Stormscale. Har blitt lite spelling i det siste pga. Overwatch og andre ting som er mer interessant, men tenker jeg gir Legion og demon hunters et forsøk i det minste.
 
Er å finne på Stormscale jeg også, på Horde sida, finnes vel ikke Alliance på den serveren. Demon hunters var artige greier, deilig å slippe å levle den opp i Draenor, så det var like greit at man startet på 98 og questet seg opp til 100 i startsona. Testa første Invasion som ironisk nok var i Hillsbrad, fikk litt vibber fra vanilla da det ikke har vært like mye horde og alliance tilstede akkurat der siden den tid. pre-eventsa her outgearer alt av LFR, så kan vel nesten si at det har mistet sin hensikt nå. Mne 3 uker igjen, hvem karer.
 
Ser ut til at de gjennoppliver Karazhan når legion kommer, elsket instancen, men regner med denne kommer til å være mer burning legion enn tbc.

De lovet også at det skal komme nytt content hver 4-5 måned og at slikt tørke som var mellom HFC og Legion ikke skjer igjen.

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det sa de mellom MoP og WoD også, herregud de bare "ja jeg vet dere har farmet det samme raidet i et år nå og vi vet det sucks skal aldri skje igjen!" så går det type 14 måneder fra siste raidet i WoD kom ut til Legion slippes.

Karazhan ser fett ut da, kult raid og har trua på remake som dungeon, er visst ganske stor med 9 bosser!
 
Det kan jeg aldri huske at de har gått ut og lovet noen plass, men nå har de gått ut og sagt det under et offentlig arrangement, som et salgsargument, så da får vi håpe de holder ord, noe de som regel pleier å gjøre. Utifra hva jeg har sett så er det en del raid tiers annonsert, noe som betyr at det hvertfall er nesten halvannent år med raids før neste expansion.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
De sa det på Gamescom 2014 da WoD ble lansert (tror jeg). Ganske likt samme som nå, orker ikke høre igjennom alt igjen men må nesten bare stole på at jeg følger med, fant bare disse sitatene nå og orker ikke google

  • "Some of it will depend on the time before the next expansion after Warlords. It is very possible that if we are successful and there is a shorter gap, then we won't necessarily want to have multiple raid tier content patches. Each raid content patch needs about four months to breathe. Any less than that and it feels like you really rushed through the content."
Ble ikke noe "shorter gap" dessverre, heller stikk motsatt. Men som raider er det ganske demoraliserende.
Tom. i 2014 snakket Ghostcrawler om at de burde steppe up gamet sitt, gjerne med en expansion i året.

Vel vel, jeg kommer sikkert til å spille det litt etterhvert uansett.
 
Jepp, og der siterte du det, at de ikke kunne love noe. Denne gangen lover de, så håper det utgjør en forskjell.

Nå er de jo faktisk under 2 år mellom WoD og Legion, så de nærmer seg snart EA-standarden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Siden jeg faktisk ikke gidder å høre gjennom greiene fra gamescom 2014 kan vi bare si at du har rett og at det aldri vil skje igjen denne gangen.
 
Ja ikke sant, kunne kanskje vært litt mer passiv aggressiv i holdningen forresten.

Dumme Blizzard, de har hatt et stort problem som har mistet en hel haug av subs. De vet om problemet og vil ta tak i det. Hvordan kunne de!!!!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jah, blitt hooked på Legion.

Det er hella bra, det er jo fortsatt World of Warcraft, så om det ikke var your cup of poopsock så er det ikke noe annerledes.

Det fine er at det er masse solo-content å gjøre, og jeg spiller det som ett solo RPG med andre peeps. Fortsatt like harry storytelling. Det at ting scaler er egentlig helt greit, leveling er bare noe du må igjennom for å komme til slutten, blir litt lettere å levele med venner og slikt, om man har de da.

Suramar, derimot, er noe helt eget - veldig, veldig kul zone så langt!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette er en BRA expansion! Har lagt opp så tar det rolig, får med meg questtext og sånn som er artig og ja dette går Warlords of Draenor en høy gang. Godt jobba Blizz!
 
Traff spikeren denne gangen ja. Og for ikke å nevne en feilfri launch. World quests er genialt forøvrig.
 
Litt necro kanskje, men måtte poste her når jeg endelig fant ut hva min gamle login på Spillegal var.
Glemmer aldri denne kosetråden fra WoW sine glansdager!

Noen andre som er hype på WoW Classic?
Når jeg leser gjennom denne tråden fra back-in-the-days så er det mange tårer (og flaue øyeblikk fra unge og dumme meg) å finne.
 
WoW-classic er nok langt inn i fremtiden, mer hyped for Battle for Azeroth.
 
Sist redigert:
Ja det er sant. Virker som det endelig blir World of WARcraft med tanke på mer fokus på Alliance vs. Horde.

BFA kommer nok ut før Classic så får jo kost seg med det imens.