Den store Dragon Age-tråden

Hater de jævla msfunbuxa. Jeg har 170 fra før, så må jeg gjøre 3 poengkjøp (2000, 1000, 500) for å kunne kjøpe denne driten til 3200 poeng. Argh! :argh:
 
D-d-d-d-dobbeltpost!

Awakening er kule saker, men syns det er litt festlig at selv om jeg importerte fyren min så kommer alle tutorialgreiene opp i spillet. Jeg har runda det fra før, skulle jo tro spillet lot meg slippe å trykke meg igjennom den driten.

e: Nå har fyren min gått med utstrakte armer dritlenge, igjennom haugevis med samtaler, nye områder og slåssing. Spesielt.
 
T-t-t-t-trippelpost!

Jeg kan vel umulig være den eneste som spiller dette? (Jeg vet du spiller det, JustinCase)

Jeg har spilt i drøye 9 timer, og jeg er imponert over hvor forseggjort dette er. Med tanke på hvor kjipe alle de andre tilleggene har vært (med unntak av The Stone Prisoner, siden det ga oss Shale) så er det bare enda mer fornøyelig å spille dette. Questene er fete, de nye folka eier, storyen er av samme kaliber som alltid (tolk dette som dere vil) og alt i alt er dette vel så bra som originalen, og veldig god value for pengene. Tror ikke jeg er halvferdig enda utifra alle de ugjorte questene som er igjen heller..

En annen fin ting er at man kjøpt 4 backpacks i løpet av de to første timene, så det er heldigvis ikke noe problem å bære med seg masse stæsj lengre.
 
Skal kjøpes så fort jeg er ferdig med Final Fantasy, men for øyeblikket har det ikke prioritet. God å høre at det er verdt pengene. Mer dragon age kan aldri være en dårlig ting.
 
Og der var den runna, og dette var gromsaker. Gikk vel rundt 14 timer, og jeg har gjort nesten alle questene med unntak av et par jeg ikke gadd å ta. Som mot slutten av Origins fikk man noen særs vanskelige valg mot slutten her og, dog uten like store konsekvenser foruten at epilogen på slutten blir annerledes. En del av questene var jævlig like og ensformige (finn 5 eks. av et item og gi dem til/ta dem til/bruk dem på...) men det går greit siden det er ikke er ofte man trenger å gå aktivt inn for å gjøre dem. Som oftest fikk jeg gjort det aller meste av de fetchquestene mens jeg gjorde ordentlige quester siden områdene ikke er så svære og man finner ting på veien helt tilfeldig uansett. Ellers var det mye gjenbruk, storyen var som sagt litt meh, og det bugga noe satans til tider men av og en eller annen grunn blir jeg hekta som faen. Men ja, kjøp dette.
 
..og jeg fiste nettopp igjennom det på en drøy halvannen time. Som forventet, men noe vel enkelt (og jeg spilte normal!!!) når man har importert fyren sin og stæsjet fra Origins/Awakening. Fin avslutning på sagaen, så nå er jeg ferdig med denne tråden og vi kan alle migrere over til DA2-tråden.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
necro posting up in this thread


Skal akkurat til å begynne på Dragon Age: Ultimate edition (alt DLC+Awakening) hvor anbefaler dere at jeg starter?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Typisk at Return to Ostepop DLCet ikke funker og jeg må kjøpe det selv EA IS FUCKING US AGAIN :argh: