Den store Dragon Age-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Finnes det en fysisk utgave i tillegg? Da plukker jeg eventuelt med den isteden.
 
Kjempeskuffelse at mange av valgene man tok i hovedspillet ikke blir overført til awakening. Der lå jo liksom mye av personligheten i spillet. Jeg var kjempeglad i folka mine, og nå får jeg ikke fortsatt med dem der jeg slapp? Bullshit. Jeg hører til og med at flere i teamet ditt ikke vil være tilgjengelige i awakening. FYSJ!
 
Slik jeg husker det så var det heller ikke alle i teamet som hadde tenkt å bli med videre heller.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Bestilte meg vanilje-drage-age her om dagen, så snart er jeg også kul. Tenkte jeg skulle være kjempeoriginal og lage meg en menneskekriger. Er det noe jeg bør være klar over før jeg starter? Ser det finnes litt mods og sånn, men finner for det meste søppel. Fant no ekstra hår som virket greit ivaffel.
 
Du kommer til å irritere deg grønn helt til du får Leliana på laget. Det er en haug med kister du ikke får åpnet før du finner en rogue. Det du kan trøste deg med er at du får Leliana 2 timer inn i spillet, og alt du finner av kister før det er fylt med diverse søppel.

Jeg lagde meg en awesome menneskekriger og var veldig fornøyd med det. Gleder meg til awakening, selv om jeg er litt furten på Bioware.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kommer til å irritere deg grønn helt til du får Leliana på laget. Det er en haug med kister du ikke får åpnet før du finner en rogue. Det du kan trøste deg med er at du får Leliana 2 timer inn i spillet, og alt du finner av kister før det er fylt med diverse søppel.
Kommer tydeligvis litt an på, jeg har spilt i 20 timer og har ennå ikke møtt Leliana. Men jeg har Zhevran da, som hver jævla gang jeg ser ei kiste foreslår at han skal prøve seg på å dirke dækelen. Så langt har han klart å dirke opp to, av kanskje femti. ^^
 
Da har du gått forbi Leliana og kommer aldri til å møte henne slik som jeg har fortstått det. Du møter ho i den første byen etter ostegården.
 
Hun henger i baren rett ved buret til Sten, plukker man ikke henne opp der får man aldri gjordt det siden byen såvidt jeg kan huske blir ødelagt eller noe sånn etterpå.

Jeg fikk aldri Sten :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samma her, gitt. Der fant vi løsningen på mysteriet.
 
Underveis dukker det opp brukbare greier, i kanskje 1 av 100 kister. Men så slapp jeg å¨ha drittfolk som Zevran (?) og Leliana i partyet resten av spillet..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Homoalv-assassin = drittfyr? Tror nesten du tar feil der, gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
Herp derp. *være Bioware*
*lage typisk DnD-klonete RPG*
*Bare to av ørten NPCer er rogue og begge er dicks*
*Mekke ad-on som bare har magikere og krigere*
Derp.