Den store Dragon Age-tråden

Siden den DLC-pakka som skulle komme ikke kom allikavel kjøpte jeg den Soliders Peak-DLCen i går, og det tok meg ca. 34 minutter å runde den. Det kan være det ble litt vel enkelt siden folka mine er på level 20/21, men fremdeles litt skuffa over hvor liten pakka var. Hadde ikke forventa noen digre greier, men at det bare skulle ta en drøy halvtime var litt overraskende. Jeg syns å huske at Stone Prisoner tok mye lengre tid?

Også fikk jeg den derre kista da, men det er jo noe faens drit siden jeg må opp til Soldiers Peak hver gang jeg vil bruke den. Hvorfor kunne jeg ikke bare fått den i Party Camp?

...Det jævla spillet.
 
Peisa nettopp igjennom Return to Ostegård og den var ganske meh. En drøy halvtime med rett frem hack and slash og noen kjipe items. Jaja. Sånn går nu dagan.
 
Det er ikke noe å være skuffa over for å si det sånn, det er temmelig ordinære greier. De to som har kommet nå tar rundt 40 minutter å runde, og da er det hovedsaklig slåssing og lite questing. De er ikke på størrelse med Fallout 3-DLCene for å si det mildt.
 
De bugger sikkert ikke hele spillet da. Og det er mer enn man kan si om Fallout sine :argh:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg er på andre gjennomgang nå, og jeg planlegger ikke å fortsette før de slipper DLC-en.


edit: dessuten er den shiny
 
Starta ny gjennomspilling i går, denne gangen som City Elf Warrior. Normalt er jeg ikke den som spiller igjennom spill flere ganger, men nå er jeg interessert i å se hvor ulikt jeg kan spille igjennom spillet i forhold til første gangen. Første gangen gjorde jeg hovedsaklig de gode valgene, jeg fikk ikke med meg Sten, og jeg
aksepterte dealen med Morrigan som gjorde at jeg overlevde sistebossen, også drepte jeg vel knugen også såvidt jeg husker
, og jeg skal se ca. hvor stor innvirkning de motsatte valgene har igjennom spillet. Snakker vi en homoseksuell alv som dreper alt han kommer over og behandler alle som dritt? Tja, hvorfor ikke?

Om man er en ond jævel i Fable 2 har det ikke noe særlig å si for spillet annet enn hvordan NPCer behandler deg og hva ting koster, storyen er mer eller mindre uberørt. Fallout 3 gir vel en litt annen filmsnutt på slutten ut ifra om man er god, ond eller nøytral, også er det vel diverse quester og partnere som er tilgjengelig utifra statusen man har. Jeg regner med at det ikke er så altfor ulikt i DA, men jeg er spent på å teste ut allikavel.
 
Jeg liker ikke hvordan de har gjort det med å bli ond i Dragon Age. Jeg synes i allefall at jeg ikke var ond på et kul måte, mer bare en drittsekk.
 
Hva skjer med Awakening? Selges det bare fysisk? Kan ikke se det på Marketplace..

e: Og der var det ute..til 3200 mspoints... :argh:
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det sies at det er over 25 timer langt, så det er nesten et helt nytt spill.
 
Joda, prisen er akseptabel sånn sett men jeg hater å måtte kjøpe de forpulte funbuxa istedenfor å bare betale med ordentlige penger.