Den store FFVII-testen

#21
:blunk:

My WebpageTrykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
]
Kode:
[color=orange]Har ikke greie på svarene men jeg kan fortelle deg en ting hvis man har lyst å bruke kalklurateren er det godt men for øye synet mitt er grafikken det som teller,men jeg har ikke sagt at synet jeg gjorde en forstørrelse av testen,men deriomot fikk jeg drage opp ved sky på det lille hybelrommet mitt mens jeg satt å tilbeddde væres magiske medmennsker.
Men ikke nok med det  :svette: 

Så fløy en blå månen vekk fra måne nr to,så kanskje jeg er gutten dere leter etter
 :rulleøyne:

Men jeg har nok stor tro på at shinra fødeoraganisjon finnes der ute sted,for bøndene har jo bare ikke fingere de har grønne fingre,
de er magiske..


Takk for en topp test ; )


Kan jeg møte de ;0)
[font=Impact][/color][/font][/COLOR]
 
#24
Opprinnelig skrevet av GarlandG@29.06.2004, 13.00
solitz: Du burde ikke skuffe meg. Du er tross alt favoritten her.  :tommelopp:  :svette:
:kos:


Skal gjøre mitt beste. Fikk gjort en god del igår.. Satt leeeenge å tenkte før jeg kom på hva Aerith sin mor heter, sikker det som tok så lang tid. Og et par andre tenkebobler.. Jeg er godt på vei. (tror jeg)

Sisa & Howie: Les blacksia's post NØYE.. han er en kødd.. :ninja: :radioaktiv:
 
#25
Sendte svar nå.
Utrolig hvor mye jeg ikke visste. Trodde egentlig ikke at det var mulig å lage en så vanskelig test av FFVII.
Spesielt vanskelig var Scramble delen og musikken, siden jeg generelt sett ikke har mye peiling på musikk i noen spill.

Godt jobbet, GarlandG. :) Vedder på at du brukte lang tid på å lage den.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#26
Brukte 3-4 timer totalt, tipper jeg.

Noen lurte på om jeg hadde tatt alt fra hodet, og det kan jeg svare ja på for det meste utenom sitatene. Hadde bestemt meg for de fleste, men jeg tok de fra game-scriptet for å få det helt riktig.

Nå har jeg uansett rettet alle som har svart og oppdatert lista. Sisamez: har du sendt inn? Har ihvertfall ikke fått noe av deg.

Og takk igjen for positive tilbakemeldinger. :)
 
#27
Jeg holder på med den. Jobber utrolig mye for tiden så jeg får lite tid til internet og andre ting. Regner med at du får min besvarelse på Søndag Garla :tommelopp: nd
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#28
Etter et par timers hjerne-utslitelse ga jeg opp, da jeg fant ut at jeg aldri kom til å slå BzerOs 73.25 poeng. Er jeg heldig så når jeg kanskje 20.


Edit: Det står kanskje i første post, men jeg spør alikevel. Hva er det mulig å få i poengsum? (nei, jeg gidder ikke regne det ut)
 
#29
Nå har ikke jeg satt meg ned med FFVII på 4-5 år eller no' (kanskje på tide å begynne igjen), så jeg gjorde det temmelig dårlig. Men det var ganske gøy, må nesten takke deg for det.
:kos:
 
#31
Klarer såvidt 5 spørsmål her, MEN, jeg må si at det var en skikkelig tøff test du har lagt opp her, GarlandG :) Har lest igjennom hele, mange gode spørmål her :)
 
#32
Da er min levert!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#33
Opprinnelig skrevet av Sheffield@01.07.2004, 01.23
Edit: Det står kanskje i første post, men jeg spør alikevel. Hva er det mulig å få i poengsum? (nei, jeg gidder ikke regne det ut)
432 poeng hvis du klarer alt + eventuelle bonuser. Sier ikke mer. Cloud Strife er den første som har fått en slik eventuell bonus.

Forresten, jeg tror du glemte å ta med besvarelsen i mailen. Har fått mailen, men det er ingen besvarelse der. :p


Fant også ut at det gikk an å bruke annen skrifttype, så nå ser ihvertfall den topplista litt penere ut.
 
#35
Hva i? 29, 5 poeng? Skamlig.. Kan du få sendt meg fasiten Garland?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#36
Skal gjøre det når jeg har laget den. 29,05 poeng er egentlig ikke så dårlig. Det er bonuser og slike ting det er poeng å hente på, og disse er det veldig vanskelig å klare.

PS2GURU: Har rettet din og sendt den tilbake nå. 11,7 poeng.
 
#37
Utrolig bra test GarlandG! Jeg kommer nok til å sende inn resultater. Jeg gidder ikke sjekke ut guider eller koble til PlayStationen, så ikke bekymre deg for det.

Jeg lager nok en FFX-test om ikke så lenge.

EDIT: Denne testen er LANG og SKIKKELIG hard! h0h! lagret det jeg hittil har besvart. Er ferdig med hele den første delen og et stykke av del 2. Regner ikke med noe mer enn 3-4 poeng av dette.
 
#38
Sier meg enig med ABlaster her! Jeg har ikke spilt FF VII på år og dag, og kommer nok til å ligge i den nedre delen av rankingen....

Jeg melder meg frivillig til å lage en lignende test til FF VIII.

Edit: AAAAAH!! Hva slags djevelsk vanskelighetsgrad er det på denne testen?!
 
#39
Opprinnelig skrevet av ABlaster@03.07.2004, 08.23
Utrolig bra test GarlandG! Jeg kommer nok til å sende inn resultater. Jeg gidder ikke sjekke ut guider eller koble til PlayStationen, så ikke bekymre deg for det.

Jeg lager nok en FFX-test om ikke så lenge.

EDIT: Denne testen er LANG og SKIKKELIG hard! h0h! lagret det jeg hittil har besvart. Er ferdig med hele den første delen og et stykke av del 2. Regner ikke med noe mer enn 3-4 poeng av dette.
Det gleder jeg meg isåfall til. :)