Den store FFVII-testen

#41
Garland: skal bort i noen dager. Hjemme igjen på søndag, så sender en besvarelse da... Testen så veldig vanskelig ut, men skal ikke se bort ifra at jeg greier noen :D

Klem
 
#42
Nå har jeg sendt inn resultater.. uff det kan ikke ha gått så veldig bra, men bedre KANSKJE enn forventet.

Kult hvis jeg får resultater og sånt.. (husker ikke om vi skulle be om det først.. uansett så gjør jeg det).

EDIT: Er fornøyd med 40,25 poeng med tanke på vanskelighetsgraden. Er stolt over å ha klart det ene bonusspørsmålet også :p

Rart å tenke på hvor mange poeng man faktisk kan få her.. testen virker uendelig siden det nesten er umulig å få toppscore!

PS: Jeg holder på med en lignende FFX-test, men nå vet jeg ikke om GarlandG godtar at jeg poster en såppas lik test (siden idéen kom fra han).. fint med en bekreftelse før jeg poster :rulleøyne:
 
#43
Sendt inn resultatene nå. Bedre sent enn aldri.

Er det noen andre enn GarlandG som har kapasitet til å i det hele tatt få over 100 poeng her?

ABlaster: Looking forward to it! :tommelopp:
Jeg tror GarlandG ga startsignal til å lage lignende tester tidligere i emnet. Selv tenker jeg å lage en test til FF VIII i nær fremtid. Tror ikke den kan måle seg med testen til GarlandG, da....
 
#44
Jeg så det nå.. takk.. får håpe jeg ikke blir slaktet senere :p


Uansett: Testen min blir nok ikke like vanskelig som hans.. har allerede brukt en god tid på den.. tror ikke noen skal klare toppscore der uten juks..
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#45
Opprinnelig skrevet av Reaper@10.07.2004, 17.52
Er det noen andre enn GarlandG som har kapasitet til å i det hele tatt få over 100 poeng her?
73038​
Solitz er favoritten, men har enda ikke fått noe av han. Han bør klare 100 poeng. Ellers kommer jeg ikke på noen. Jeg fikk svarene dine, forresten, men jeg har ikke hatt tid til å rette dem enda.

Moro at andre lager tester også. Er flere som har sagt de vil lage FFVIII og FFX tester, og Sisamez har vel nevnt at han skal lage en til FFIX. Moro om noen kunne lage til de gamle spillene også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Hah. Lurequiz. Svaret på alle spørsmålene er "ost".
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#48
Opprinnelig skrevet av Sisamez@11.07.2004, 12.44
Jeg har ikke nevnt det... :p
73277​
Kanskje noen som nevnte at du burde gjøre det. Scramble-turneringen din ble nok satt litt i skyggen av det der. Beklager det, men du kan få alle spillene mine som trøst. :p

Yetipants: Feil. Det er noen lurespørsmål hvor svaret faktisk er kake, men det må du jo selvfølgelig finne utav selv.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#49
Opprinnelig skrevet av Yetipants@11.07.2004, 13.18
Hah. Lurequiz. Svaret på alle spørsmålene er "ost".
73286​
Forresten, sømmer det seg med slik type spam for en mann i din alder?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Tydeligvis.
 
C

cloud_fan

Gjest
#52
På lurespørsmål er det nok å skrive lurespørsmå,l eller må du ha en beskrivelse?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#53
Er nok med å si at det er lurespørsmål, men forklar gjerne hvorfor.

F.eks. "Hvor gammel er Heidegger?" - Lurespørsmål, man får aldri vite alderen hans.

Uansett så har jeg enda ikke fått laget fasiten, men skal gjøre det når jeg får tid. Har heller ikke rettet Reaper sin enda. Skal prøve å få gjort det i dag.
 
#54
Opprinnelig skrevet av GarlandG@11.07.2004, 12.14
Solitz er favoritten, men har enda ikke fått noe av han. Han bør klare 100 poeng. Ellers kommer jeg ikke på noen. Jeg fikk svarene dine, forresten, men jeg har ikke hatt tid til å rette dem enda.
:flau: :kos:
Jeg nyter for tiden ferie paa Rhodos. Derfor ingen besvarelse enda. Kommer hjem paa sondag men har fortsatt en uke ferie da som skal nytes. Saa det blir nok hvertfall ikke for den tid. Har svart paa de forste 2 delene og lagret uansett..
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#55
Jasså, du bare stikker av fra alt som heter ansvar :p

Neida, du får nyte ferien så lenge den varer. Nå er det akkurat 5 måneder til jeg skal ha sommerferie. Gleder meg.

Damn, har helt glemt å sende besvarelsen din, Reaper. Skal gjøre det i dag. Lover.

Forresten, noen som vil ha en skikkelig utfordring. Svar på de spørsmålene her:

1. Who is Volman?
2. Where can you find a place where it says in the bottom-right corner of the menu, "Dr.'s Office"?
3. What enemy uses the attack "Head Hunting" and "Head Hunting 2"?
4. Where is the last "Loveless" poster that can be seen in the game? (Note: if you can see a flyer after the answer, but also before it, it doesn't count)
5. How many weapons share an Atk of 68?
6. What is the proper name for Bugenhagen's facility for the Study of Planet Life?
7. How much damage will you do to a Ghost Ship (not in Battle Arena) if it has full HP and you use L4 Suicide on it?
8. What is the combination in Cait Sith's Slots to get an instant Game Over?
9. What is the lowest possible max HP you can have?
10. Say you have a mastered Sneak Attack materia linked to a mastered Knights of the Round materia. You have a Magic stat of 255. Assuming the Sneak Attack works, what non-boss enemies will not be killed immediately? (Chocobos don't count)
11. Name four items or equipment that contain enemies' names in them.
12. What is the Magic bonus of the Ultima Weapon?
13. What enemies can put your party members into the Imprisoned status (can't move, can't act, etc.)?
14. Where is Aljunon?
15. What is the proper name for a gold chocobo?

Ikke jeg som har laget dem. Prøver å svare på dem selv, men det går ikke så veldig bra. Steike vanskelig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#57
13 er Reno og Bottomswell.

10 er Emerald, Ruby of Safer-Sephiroth (kommer an på level)

9 tror jeg at jeg mener å huske at er 10 HP. Har testa det ut før. Ellers er det noe med 100.

11. Gigas Armlet, Dragon Armlet, T/S Bomb,
 
#58
Det er 10hp. Husker det godt, selv om det er halvannet år siden jeg sjekket det, så du hadde rett... Tror jeg putta på noen kick-ass materiaer som reduserte Hp-en kraftig, og den som skifter hp og mp. Om jeg ikke husker feil fikk jeg 10 i hp og 9999 i mp, snudde det altså helt på hodet. :D

Den skikkelige utfordringa du posta er litt.... eh, umulig!

Ellers er jeg stolt over å ha fått 43,25 poeng! ^_^ :D
Rett inn på tredje plass, til og med foran ABlaster! Det hadde jeg ikke trodd! Selvtillit, nå! :ler:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#59
Du skal takke deg selv for bonusspørsmålet du håvet inn 20 poeng på. Det er det som er nøkkelen til suksess i denne testen. Men ellers var det ganske greit også. Du klarte en del spørsmål som ingen andre hadde klart før.