Designet på forumet

#82
Opprinnelig skrevet av Gateway666@20.06.2004, 10.52
jeg synes det er fantastisk hvor kravstore SG-brukerene er.

PAKK DEG BORT TIL SPILLARENA.NO ELLER NOE PISS HVIS DU ER SÅ JÆVLA MISFORNØYD, DA!

jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha, hva for slags jævla holdning er det?
Hvorfor er alle SG-brukere så negative mot Spillarena? Fordi den er likt bedre enn Spillegal av alle som er medlem der? Tåler dere ikke konkuranse?
 

Endre

Ødela forumet
#83
Jeg synes det blir litt galt å holde hele Spillegal ansvarlig for en kommentar Gateway666 kom med. La oss prøve å holde oss til emnet, og ikke dra inn Spillarena i diskusjonen. Takk.
 
#84
Knivskarpe komplimentærkontraster er sjeldent veldig godt å se på i forumsammenheng. Dette forumet er da helt ok, selvom det ser ut som en gammel volvo. Skjønner ikke hvorfor dere må bytte forum hele tida.

Samma faen, er det noe å syte over?
 
#85
Er ikke vi her for å diskutere spill? Det er vel like lett å svare i et emne nå som det var for et år siden, vel? :blunk:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#88
Opprinnelig skrevet av Potetfar+20.06.2004, 17.04-->
<!--QuoteBegin-Gateway666
@20.06.2004, 10.52
jeg synes det er fantastisk hvor kravstore SG-brukerene er.

PAKK DEG BORT TIL SPILLARENA.NO ELLER NOE PISS HVIS DU ER SÅ JÆVLA MISFORNØYD, DA!

jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha, hva for slags jævla holdning er det?
Hvorfor er alle SG-brukere så negative mot Spillarena? Fordi den er likt bedre enn Spillegal av alle som er medlem der? Tåler dere ikke konkuranse? [/b]
nå kastet jeg riktignok ut et tilfeldig navn på en spillside fra hodet. poenget er at du kommer helt håpløse syterier, og formelig framsetter krav.
 
C

Crizpy

Gjest
#89
Opprinnelig skrevet av Kahuna@20.06.2004, 17.10
Er ikke vi her for å diskutere spill? Det er vel like lett å svare i et emne nå som det var for et år siden, vel? :blunk:
Nei, trur de fleste er her pga. generell prat, musikk eller tv-film tinga
 
C

Crizpy

Gjest
#92
Jepp, jeg holder meg unna å lage emner. Det eneste jeg har laga er "trenings emnet" som har vist seg å være fornuftig.. men du kan ikke forvente noe annet en ræva emner når *kremt* ikke jeg lager de.
 

Endre

Ødela forumet
#93
Angående forumdesignet: Jeg og Shadar lager nytt design på samme tid som Invision Power Board 2.0 lanseres. Forhåpentligvis ikke så fryktelig lenge til.
 
#94
Opprinnelig skrevet av Shadar@20.06.2004, 18.23
Knivskarpe komplimentærkontraster
Ingen av disse fargene er komplimentære.

Rai, rai ...
Kanskje han snakker om de turkise 1px-kantene og de oransje innslagene? "Knivskarpe" er kanskje å ta litt hardt i uansett...
 
#96
Har ikke noe imot dette designet, men det nye blir mye bedre, har sett litt av det gled dere folks!
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#97
Opprinnelig skrevet av Shadar@20.06.2004, 18.29
Det er litt skremmende, i og med at nesten alle topicene i Seriøst og Generelt Forum er komplett brød. Men, men ...
Er ikke det koz?

Flesteparten av emnene i resten av forumet er ikke så mye bedre.
At de i generelt forum er litt verre kommer vel av den aktiviteten forumet opplever.