Designet på forumet

#61
Opprinnelig skrevet av Scarface+19.06.2004, 16.47-->
<!--QuoteBegin-Potetfar
@19.06.2004, 17.09
Jeg mente ikke at dette designet finnes på mange andre forum, jeg mente at det ikke er noe bedre enn andre sitt.
Jeg vil ha tilbake det gamle SG!!!!!!!!
Jamen så se til helvete å hold kjeft da!

Hvor skal ledelsen få tak i det gamle spillegal? Harry Potter? Nissen? Trylle?

Hvis du misliker dette forumet så jævli, så stikk da! [/b]
Ikke Harry Potter, ikke nissen, ikke trylle. (Trylle dekkes jo av Harry Potter likevel)

Sjefen, ILiuz kan ordne så mye han vil med seksjonene. Han kan sette opp seksjonene her identisk med det gamle. (Hvis han husker åssen det var) Etter dette kan han jo også installere det gamle desingnet her.

Takk for støtten, Duke! :)
 
#63
Jeg liker det meste med dette forumet, bortsett fra alle de kosmetiske feilene som er over alt. Dessuten er fortsatt liten skrift rett på bakgrunnen utrolig stygt å se på. Men det kan fikses. Orange/grå-kombinasjonen er for deilig til at den kan forkastes.
 
#71
Opprinnelig skrevet av Shadar@19.06.2004, 19.30
Potetfar: Vennligst hold kjeft og vær glad for at noen velger å bruke fritiden sin på å supplere talentløse individer som deg selv med lekeplass.
Herregud, er det ikke lov å ha egne meninger her, da? Jeg vil bare ha tilbake det gamle SG, ikke helt ødelegge det gamle! Du tar feil hvis du tror jeg poster "ani-SG" poster i dette emnet. Jeg vil ha tilbake det gamle designet. Forresten, adminer, hvis ikke jeg får det gamle designet, vil jeg ikke ha seksjonoppsettet heller. (Sorry hvis den steningen var irriterende på noen måte)

Det skinnet der var herlig, Duke! :)
 

SHDR

Gullmedlem
#73
Joda, egne meninger er vi veldig for her i gården. Det er den evinnelige sutringen og masingen og troen på at alt alltid var bedre før som vi vil bli kvitt. Vil du ha slåssespill-forum? Behold!! Du har fått et! Vil du ha Final Fantasy-forum? Hm. Vi har et rollespill-forum der det utelukkende prates om Final Fantasy. Vil du ha tilbake det gamle Spillegal-skinnet? Beklager, vi kommer snart til å ha en profil å opprettholde, og la meg bare si at det gamle skinnet ikke representerer den estetikk vi ønsker å forbinde med vår nye profil.

Respekter våre ønsker like mye som vi har respektert deres.
 
#74
Betyr det at husker på denne lekeplassen ikke kommer til å bli bygget? :grine:
Snille, onkel Shadar, bygg noen husker :kos:
 
#75
Opprinnelig skrevet av Potetfar+19.06.2004, 20.52-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@19.06.2004, 19.30
Potetfar: Vennligst hold kjeft og vær glad for at noen velger å bruke fritiden sin på å supplere talentløse individer som deg selv med lekeplass.
Herregud, er det ikke lov å ha egne meninger her, da? Jeg vil bare ha tilbake det gamle SG, ikke helt ødelegge det gamle! Du tar feil hvis du tror jeg poster "ani-SG" poster i dette emnet. Jeg vil ha tilbake det gamle designet. Forresten, adminer, hvis ikke jeg får det gamle designet, vil jeg ikke ha seksjonoppsettet heller. (Sorry hvis den steningen var irriterende på noen måte)

Det skinnet der var herlig, Duke! :) [/b]
Det er fullt mulig å ha egne meninger, MEN DU KLAGER SOM BARE FAEN!
 
#76
Shadar har et poeng der, selv om det på begynnelsen var litt fram og tilbake når det gjelder delforumene. Men forumet var da nytt og variasjon har da aldri skadet noen?
 
#77
Opprinnelig skrevet av Shadar@19.06.2004, 19.58
Joda, egne meninger er vi veldig for her i gården. Det er den evinnelige sutringen og masingen og troen på at alt alltid var bedre før som vi vil bli kvitt. Vil du ha slåssespill-forum? Behold!! Du har fått et! Vil du ha Final Fantasy-forum? Hm. Vi har et rollespill-forum der det utelukkende prates om Final Fantasy. Vil du ha tilbake det gamle Spillegal-skinnet? Beklager, vi kommer snart til å ha en profil å opprettholde, og la meg bare si at det gamle skinnet ikke representerer den estetikk vi ønsker å forbinde med vår nye profil.

Respekter våre ønsker like mye som vi har respektert deres.
Slåssespill og Final Fantasy-forum driter jeg i, jeg har verken noe slåssespill eller Final Fantasy. Det jeg mente var at vi skulle ha det rett på "utsida" så det ser større ut. Forresten, jeg vil heller ha det gamle seksjonoppsettet med dette designet enn dette seksjonoppsettet med det gamle designet. >_<
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#78
jeg synes det er fantastisk hvor kravstore SG-brukerene er.

PAKK DEG BORT TIL SPILLARENA.NO ELLER NOE PISS HVIS DU ER SÅ JÆVLA MISFORNØYD, DA!

jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha, hva for slags jævla holdning er det?
 
#79
Helt enig!

Hvis de ikke liker Spillegal, så får de pelle seg til gamer.no eller noe.

Spillegal.no er ihvertfall en bra side!
 
#80
Opprinnelig skrevet av Scarface@20.06.2004, 11.03
Helt enig!

Hvis de ikke liker Spillegal, så får de pelle seg til gamer.no eller noe.

Spillegal.no er ihvertfall en bra side!
Spillegal.no er som du sier en bra side. Men betyr det at det ikke er plass for forberedinger?