Deus Ex: Human Revolution [PC]

#3
Inntil videre velger jeg å glede meg. Deus Ex er teh shit, og hvis Eidos (eller hvemdetnåer som lager spillet) skjønner hvorfor tror jeg dette blir moro.

Men ja, den stemmen og det tonefallet har gått ut på dato for mange, mange år siden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Eidos Montreal er det vel som står bak, uten at det sier meg så mye. Fake edit: En titt på Wikipedia avslører at grunnen til at det ikke sier meg så mye, er fordi Deus Ex 3 blir det første spillet de lager. Vi får se.
 
#5
Jeg spilte gjennom første uhrm..bane av det første for noen uker siden, og jeg likte det egentlig ikke noe særlig. Storien dro meg ikke videre, og det var sinnsjukt irriterende å måtte vente 5 minutt hver eneste gang jeg skal skyte noen sånn at siktet stiller seg fordi jeg er for liten level i sikting eller hva nå enn.

Er det noe kulere som kommer etterpå, eller er det Deus Ex? Meh, var sikkert tøft i år 2000. Så jeg plukker nok opp treern' om det blir noe tess.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
SITAT(Aleks @ 29.11.07, 14.14) 91380
Jeg spilte gjennom første uhrm..bane av det første for noen uker siden, og jeg likte det egentlig ikke noe særlig. Storien dro meg ikke videre, og det var sinnsjukt irriterende å måtte vente 5 minutt hver eneste gang jeg skal skyte noen sånn at siktet stiller seg fordi jeg er for liten level i sikting eller hva nå enn.

Er det noe kulere som kommer etterpå, eller er det Deus Ex? Meh, var sikkert tøft i år 2000. Så jeg plukker nok opp treern' om det blir noe tess.
[/b]
Deus Ex er blant de spilla i verden med fælest førstebrett i forhold til resten av spillet, så om du noensinne har lyst til å bli tatt seriøst i en diskusjon om Deus Ex anbefaler jeg at du legger litt mer tid i spillet enn det der. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Spiller gjennom 1 nok en gang siden de hadde det rimlig på Steam. Dragon Tooth og GEP gun 4 lyfe. =D
Og ja, første brett suger fram til du lærer deg åssen skyting og sniking fungerer. Etter det løper man fra skygge til skygge og tar ut folk med giftpiler og stungun siden det er de letteste våpna å bruke så tidlig. Etter at man kommer videre er det på tide å oppgradere litt.

Når det gjelder dette nummer 3 som jeg ser det skrives en del om så bryr det meg opp i røven. Per i dag har jeg klart å akseptere at Invisible War faktisk er et helt ok spill med en del problemer, men Deus Ex er det ikke. Gidder derfor ikke være med på den regla en gang til og velger å ignorere "3". Hvis det så en dag kommer ut og viser seg å være i nærheten av bestefarens storhet så blir jeg overlykkelig, men jeg regner ikke akkurat med det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
Intervju med lead designeren på 1øph




SITAT
1UP: Does the Montreal team have any developers who worked on either of the previous games?

D'Astous: From Ion Storm? Nope. Our team here is basically several people who've worked on triple A titles, but no one from Ion Storm. [/b]

ouch :usikker:
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Til deres forsvar har flesteparten av dem jobba med diverse Splinter Cell spill. Nå er ikke jeg storfan av dem, men de har da pleid å være solide. Hvis Eidos faktisk lar dem jobbe i fred med spillet og ikke rusher slik de påstår bør det kunne gå. Ellers sier jo directoren for prosjektet at han spesifikt søkte seg over i den stillingen for å få lage det neste Deus Exet og at han og de fleste andre der alltid har drømt om det. De vet vistnok hva som funker og ikke funker fra de foregående spilla og vil ikke revelusjonere noe, bare lage en solid fortsettelse.
Desuten var det en diger Ion Storm logo på boksen til IW og vi så jo hvor mye det hjalp.

Ikke at jeg har noen tro på at dette kan bli bra eller har lest denne greia til han derre dicken Kieron Gillen! :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#10


Bildet er noen dager gammelt, men det er nå altså bekrefta at dette er ei skisse fra spillet. Postal Duden har tydligvis fått seg nanoaugmenterte lunger. B)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Chris Cornell? I mitt Deus Ex? :wth:

 

Lodin

Der Waaaah
#13
Også kan det jo være greit å nevne at før Paul og J.C. så så alle nanoaugmenterte folk ut som Bob Paige, Anna Navarra og Gunther Herman. Med tanke på at DX3 foregår mange herrans år før det skjønner jeg ikke hva det er for no fancy greier han kisen har i panna.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
De har sikkert retconna inn noe fancy-schmancy saker. Like greit det sånn at man slipper å høre den der WHIRRR-KADUNK-lyden av robotbein som trasker istedenfor fottrinn mens man spiller.

Sånn apropos: Flere enn meg som syntes det hørtes ut som om JC gikk med tøfler i eneren?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#16
Eidos Montreal er det vel som står bak, uten at det sier meg så mye. Fake edit: En titt på Wikipedia avslører at grunnen til at det ikke sier meg så mye, er fordi Deus Ex 3 blir det første spillet de lager. Vi får se.
Det er vel samme kara som sitter med Thief 4 også?
 

Kilik

Lokal moderator
#17
Stemmer.

Generelt skeptisk til at nye utviklere tar over gamle serier, men dette virker ikke like ille som Rockstar Vancouvers overtakelse av Max Payne.

Edit: Ser ut til at Eidos Montreal består i stor grad av folk som tidligere har jobbet i Ubiosoft Montreal (Assassin's Creed, Rainbow Six Vegas, Splinter Cell, Prince of Persia etc.), så helt grønne er de ikke.