Deus Ex: Human Revolution [PC]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#41
Spilltrailere uten gameplay er de vprste spilltrailerene.

Men kjente likevel at jeg ble bra gira.
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Siden jeg har bursdag valgte Squeenix å slippe en masse info for å hedre meg. :)
Her er en preview fra Eurogamer som tar for seg tutorielen. Så følger en liten diskusjon fra RPS om hva de syns om det. De har og et lite intervju med en av utviklerne. Og til sist får vi en trailer som runder alt av ganske bra.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#44
Det virker i alle fall som historien toucher noen interessante temaer, får bare håpe gameplayet er spennende. Musikken høres forresten knall ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Jeg tipper nei, selv om jeg også syntes det ligna. Og nå skal jeg late som om jeg har peiling og påstå at jeg syntes han hørtes litt kanadisk ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
RPS har gjennomspilling av første oppdrag, uten spoilere og sånt. Med mindre Quinns juger blir dette endelig et nytt Deus Ex, jeg gleder meg som faen.
How’s this for a surprise: Deus Ex: Human Revolution has some of the finest stealth I’ve enjoyed in years. It’s a side effect of being an immersive sim. The world feels so weighty, dangerous and plausible that slipping past a man (or many mans) unseen is an incredible thrill. The minimap in the lower right corner of your hud is generous, but believable given the other cyberpunk tools at your disposal, and makes the stealth enjoyable rather than easy.
The way Human Revolution’s new battle conversation-type moments work is that depending on what you say, your opponent may respond in a number of ways, and you need to read into that reaction and make the correct choice as to where to go next. It’s a game of rock-paper-scissors where your opponent’s choice is there in front of you, yet obfuscated into subtleties of language and psychology. You can often guess what the bad choice would be (trying to belittle a man who’s close to snapping and doing something stupid, for example) but the good choice is a much trickier thing to work out. As a minigame it feels real, and it feels adult, and to me it felt pleasingly difficult, by which I mean I was staring at my choices and picking over his every word and I still had no idea what to say.
Hell yes. Årets PC-spill, kanskje? Det er mulig. Bare noe jeg kom på. Vi får se.
 
#52
Gjør meg absolutt ingenting at de tar seg god tid. Heller det enn å rushe det ut på markedet full i bugs.
Dette blir jævlig bra og august er ikke så langt unna. Da skal det snikes for alle penga og jeg vil ha Augmented Edition =D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#53
Vårtiden kan ikke bli for dyr for meg, med tanke på russefeiring, lappen osv. Nå kan jeg sette fokus på LA Noire og Mortal Kombat, så at Deus Ex blir utsatt er fint.
 
#54
ja for man må ha alle spill med en gang de kommer
 
#57
Mjeh. Vente 6 mnd/ 1 år og få det for under tollgrensa inkludert all DLC er slik jeg ruller med de fleste spillkjøp for tiden.
 

Lodin

Der Waaaah
#59
Litt hackings osv. i denne tubben fra PAX. Ser bra ut.


Det bedritne oransje omrisset rundt brukbare ting kan forøvrig gjøres mer subtilt eller skrus helt av. :)