Deus Ex: Human Revolution [PC]

Lodin

Der Waaaah
#21
Det var selvfølgelig bare tull.

Her er en trailer fra GDC.
[yt]QDJ7-OUPMto[/yt]

De har tydligvis mer lyst til å lage Asscreed enn Deus Ex? :ermm:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#22
Referanser til både Rembrandt og Icarus, må si at det er ganske ambisiøse greier det her. Det at squenix hjelper til med grafikken er vel heller ikke noe minus. Men selv er jeg mer interessert i hva de vil gjøre med Thief 4.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
De prøver ikke engang å late som det ikke er The Matrix.
På den annen side er det i det minste den mest teknisk imponerende CGen jeg har sett til noe spill.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#25
Temmelig episk, men jeg skjønte ikke så mye av noe som helst. Fikk MGS4-vibber av det i det minste.
Hvilken sjanger er det dette går under?
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Orginalene var ihvertfall FPSer med masse RPG-shizz og konspirasjonsteorier ut av ræva. De har ikke vist no mer enn trailere til dette her, men selv de motsier orginalene (det foregår før dem, men alt er mye mer teknisk avansert) så gudene veit hva slags spill de har tenkt seg. Tipper generisk Gears of War klone.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#27
Hva faen skjer med at alle spill-art-directors ser ut til å ha studert på Eric Generic college of Sepia Arts nå om dagen?

Jævla matrix-inspirert japansk cgi-søppel, det er det man kaller det.

Så får vi se om spillet er noe bra. Tviler, for å slippe å bli skuffa. Og fordi det virker som om svært få spillmakere skjønner hva som fikk Deus Ex til å funke. (protip: det har noe med variasjon å gjøre)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
IRC skrev:
<Fetthest> Ta Alpha Protocol og gjør gameplayet mindre ræva så er jeg fornøyd.
Fo rizzle. Alpha Protocol er det eneste spillet jeg har sett som har kommet i nærheten av å gi spilleren en historie som både er tydelig regissert men likevel åpen for påvirkning fra spilleren. Det handler ikke om TOTAL FRIHET, det handler om mange, meningsfylte og logiske valg. Alpha Protocol falt helt sammen når det gjaldt å knytte sammen valg av skills med spillestilen din, siden brettene var så jævla små og lineære og du uansett kunne pløye gjennom med tørre never (case in point: Jeg slakta et helt varehus fullt av skurker og ble skutt på av snuten da jeg rømte, nyhetsartikkelen etterpå rapporterte at politiet ikke hadde anelse om hvem som hadde begått ugjerningen siden han ikke etterlot seg noen spor. Hah). Deus Ex lot deg spesialisere deg helt forjævlig til tross for at det bare var fire nivåer på hver skill, noe som førte til at opptjening, sparing og bruk av skillpoeng var skikkelig viktige avgjørelser som avgjorde tilnærmingen din på hvert brett. Klart, det var også dypt ødelagt og lot deg bli overpowered halvveis i spillet, men det hadde i det minste en slags logikk som knøt RPG-delen sammen med den tidvis hårete kampmotoren. Og nettopp det at du fikk så jævla epic skillz av... skillz og augz, fikk deg virkelig til å føle deg som en hardcore spion eller mega-agent (som i Crackdown, bare minus spiondelen).

Invisible War ødela det der med en historie som ingen ved sine fulle fem gidder å bry seg en dritt om, kjipe skills og mindre viktige avgjørelser. Om ikke annet så signaliserer iallfall traileren at overpowered er på moten igjen og jeg håper de får det til. Når det er sagt syntes jeg traileren var fet, men jeg tror ikke et sekund på at noen av kampscenene har en døyt å gjøre med det faktiske gameplayet vi får servert.

PS: Litt rich at du kritiserer traileren for å være Matrix-inspirert, om ikke trenchcoatene og solbrillene var tip-off nok inneholder også Deus Ex en "May Tricks Mode". Gjett hvilken tekstur alt av modeller og brushes blir tapetsert med når du aktiverer den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Mer da.

Så da tenkte forumet, at posten min var så bra, at den da, skulle, dobles.

Antageligvis er dette, et forsøk, på å styrke rettighetene mine, og tulle med de, som er uenige, med meg.

Så dette er nok no Yetipants-mafian på ferde.

Håper jeg.

For det hadde vært, ganske tøft.

Så sånn er nok det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#30
PS: Litt rich at du kritiserer traileren for å være Matrix-inspirert, om ikke trenchcoatene og solbrillene var tip-off nok inneholder også Deus Ex en "May Tricks Mode". Gjett hvilken tekstur alt av modeller og brushes blir tapetsert med når du aktiverer den.
Håkei, touché, men deus ex kom tross alt på tida da Neo i en eller annen 1337-variant var internettkallenavnet til 76% av alle gutter mellom 15-18. (min var N€0 ( i alle fall i et par måneder)). Matrix var the shitnitz.

Ved nærmere ettertanke minner denne traileren mer om en sepiaversjon av Ultraviolet
.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Wut? Når og hvor da?
Start et nytt spill, trykk på T, slett det som står der og skriv inn "Set DeusEx.JCDentonMale bCheatsEnabled True" og så går du i credits og skriver "thereisnospoon". Sånn som dette.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Okay. Gamescum er jo på farten nå om dagen, og RPS rapporterer derfra:
My game of show was, in fact,

Deus Ex: Human Revolution

GamesCom featured an all-new demonstration of Human Revolution. In brief, it is now my most wanted game currently in development.

[...]

It’s not just that Human Revolution offers multiple paths. It offers more of exactly what Deus Ex offered. The detail in the environments, the chance to talk to an idle population of civilians, the option of nosing through emails- that sense that you’re not just playing through a level but roleplaying a very cool guy in a very long black coat in a very absorbing world.

[...]

I was expecting just about anything from Human Revolution except for it to be more demanding than the original Deus Ex. I couldn’t be happier. When was the last time you saw a great PC game being adapted to consoles and becoming more complex in the process?
Så, ja. 2011 er redda. ^^
 
#39
Dead Space 2, Rage og dette.. så ja 2011 er redda