Deus Ex: Human Revolution [PC]

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det var litt vanskelig å tyde sarkasmen din med en gang der, Thinaran, men ser den nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hurra for utviklere som mekker ting som ser bra ut uten å kreve det nyeste og hardeste av PC-en, iallfall hvis denne påstanden er riktig. Eurogamer rapporterer:
Eurogamer skrev:
The full list of requirements for the keenly anticipated sequel, due out 26th August, looks like this:
Minimum PC specs:
  • OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7 with DirectX 9.0c
  • PROCESSOR: 2 GHz dual core
  • RAM: 1 GB RAM (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista and Windows 7)
  • GRAPHICS: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
  • REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB
Recommended PC specs:
  • PROCESSOR: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
  • RAM: 2 GB
  • GRAPHICS: AMD Radeon HD 5850
  • REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB
Kurant det der, må jeg si.

Lodin

Der Waaaah
Pluss at det støtter DX11, opptil seks skjermer og Nvidia 3DVision. Det at PC Gamer får lov til å intervjue noen fra studioet som porter det istedetfor bare jøder fra Squeenix styrker håpet på en goatse. Snarf!
Vurderer å uppe skjermkortet nå siden mitt bare har DX10.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: Selv hvis du tar skjermbilder fra både DX10 og DX11 og sammenligner dem nøye, er det vanskelig å se forskjell.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...This one goes to eleven.

Lodin

Der Waaaah
Forsåvidt, men så var GTX 260en en av de rimligere tinga jeg døtta i maskina når jeg kjøpte den nettop for at jeg skulle oppgradere seinere. :)

Pluss det faktum at det er rimlig stor forskjell på DX9 og 10 og det var lissom det viktigste med den annonseringa.

Lodin

Der Waaaah
Hackinga har fått en egen trailer. Ser ut som et artig lite minigame og minner litt om Uplink. Slett ikke dumt.

Og sånn ellers leste jeg de tre første bladene av seks i DC sin tie inn til denne spillen. Den følger AJ etter spillets forløp (tror jeg) samt har en del flashbacks til da han fortsatt var snut. Helt greit skrevet og tegnestilen står bra til spillets visuelle stil. Vel verdt et mys.

E: Squeee!

Trench_Rat

Sommerbildene våre
kånfirmed for bæibi spill

As I found out after four deaths (mine), two concussion grenades, four stun gun zaps, eight potent tranquilizer darts, three point-blank blasts from a Pulse Energy gun and a final, desperate EMP grenade, you can’t incapacitate said boss, Metal Gear Solid style. You have to kill him. Or rather, you have to injure him enough so that the game can take over and show you Jensen being forced to kill in a pre-rendered cutscene.

Lodin

Der Waaaah
Her er en video av lekasjen som er litt mer enn horer som blir fika ned og mer viser åssen det faktisk er å spille. Hovedsaklig er det snuskebukker som blir fika ned. Av Solid Jensen.

GOATSE!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, hvis man nå, teoretisk sett, skulle sett for seg at det eksisterte en måte å få spilt en lekka versjon av Deus Ex 3 på, og da forestilte seg at jeg hadde benytta meg av den måten, så ville man kanskje kunne sagt at det jeg da hadde spilt, selv om det bare var starten av spillet, var såpass betryggende at jeg følte jeg kunne anbefalt folk å kjøpe dette på release med god samvittighet.

Ikke at det faktisk har skjedd da, men hypotetisk liksom.

Lodin

Der Waaaah
Det kan det teoretisk sett være at jeg har og gjort, i et annet univers. Desverre kræsja det rett før første biten hvor folk begynner å skyte på en og da slutta jeg å kommunisere med denne andre utgaven av meg selv.
Mulig han greide å fikse all dritten med lekken, men jeg valgte altså å vente. For jeg er flink og snill.

Men jeg vet som nevnt at dette er GOATSE.