Die Hard With A... Revengeance?

Når noen sier "1080p" og "PC-spill" i samme setning så sier det vel egentlig bare at "PC-spill, nei det skjønner jeg meg ikke noe på."
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ja dere, i dag er dagen. Har dere preloadet? Kroppen min er ihvertfall klar.

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
inb4 rapportene om at porten er fullstendig skrot.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja dere, i dag er dagen. Har dere preloadet? Kroppen min er ihvertfall klar.
Så klar atte hjælp. Satser på at porten duger, eller at jeg har bra nok datapese til å overvinne eventuell ræva portings.
 

Lodin

Der Waaaah
Det har en egen setting for hvor mange deler ting kan kappes i siden de fant ut at PCer kan kappe ganske mye mer enn konsoller. :eek:
Også er det cappa ved 1080P og 60FPS, men det er greit nok.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"In approximately 5 hours", sies det på Steam-sida. Sju/åtte-draget, altså.
 

Lodin

Der Waaaah
Det var porten til far ja. Maxa alt og det kjører som olja katte på is. De systemkrava som står på steamsida er bare tull.
Ferdig med prologen nå og det blir mer i morra. Må snooze litt før jobb.

E: hvis du av en eller annen grunn har elendig framerate har det hjulpet noen å kjøre det windowed.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meg når jeg spiller PC-utgaven av dette:



Japp, sånn skal det gjøres. Altså, jeg aner ikke hvordan det er å spille dette med tastatur og mus, men suverene porter av konsollspill er grunnen til at man så klart har anskaffet konsoll-gamepad i ønsket fasong. Jeg har likevel en ting å utsette på spillet, og det er at innimellom vises muspekeren midt på skjermen i menyer og sånt og det er litt irriterende.

Skjøp dette, selv om du har det fra før av.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oh man, du har noe å se fram til. For det første så gjør alle bossene trollface før de slåss med deg, og for det andre så er det en kul greie hvor du spretter unna rakettene og ansiktslaseren til en Metal Gear og så bruker bulletsword-time for å skjære av rustningen bit for bit før du kapper av den armen. Det er ikke en bosskamp, det er en setpiece halvveis i første brett. For det tredje så er dette det mest badass Metal Gear-spillet som finnes.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Bare sånn for de som ikke har fått med seg disse tingene(virker som det er en del av de der ute på veven) så har Chip Cheezum laget en ganske grei video som forklarer alt man trenger å vite om kampsystemet. Ta deg tid til å se denne.

 

Lodin

Der Waaaah
Lol, spillet krever at man er online konstant. Om linja de dropper blir du kicka ut med en gang samme hvor du er.

I hyggeligere nyheter har Durante, han som fiksa Dark Souls og Deadly Premonition allerede greid å kjøre spillet i høyere oppløsninger enn 1080. En kis fra Konami har dog bekrefta på Neogaf at det skal patches så det er ikke sikkert det trengs.
 

Lodin

Der Waaaah
Alltid online-shizzlet er en bug med Steam og skal bli fiksa heldigvis. Spillet er allerede piratbart så det hadde ikke vært mye til DRM. Forøvrig er en av versjonene man kan laste ned uten kuttescener og på bare 3 gig, lol.