Doll of Cutie: Bringebær Drops

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Hele kampanjen fra ende til annen var en øvelse i granatunnvikelse. Nazizombier var derimot artige bønner.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#23
Zombiemodus er konfirmert, med mindre det er en soldat som heter zombie bare for å kuke med oss.

Helt ærlig syntes jeg nazizombier fra WaW var på par med Left 4 Dead. Mest fordi det var de klassiske treige zombiene, og det var faen meg skummelt. Left 4 Dead er for det meste bare kaotisk.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Likte begge jeg, spesielt etter at nazizombiemodusen fikk flere kart(voiceactinga de la til var litt cheesy da).
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#26
[yt]yTEASmGA1U4[/yt]

Litt gammel nå kanskje, men jeg hadde ikke sett det.
Klippet minner veldig om det vi så av CoD fra forrige E3, altså et snikeoppdrag satt i en snøverden. Liker'e
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#27
[yt]h_fsM6LBi54&feature=player_embedded[/yt]

Hva er det jeg ser, en ordentlig replay på slutten?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#29
Er det meg/youtube eller er lyden på våpnene skikkelig kjipe?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Jeg synes så synd på Treyarch. Det må være jævlig deprimerende å sitte fast i utviklerhelvete og måtte mekke dårlige kopier av Infinity Wards blokkbøstere istedet for å faktisk, jeg veit ikke, finne på noe spennende på egen hånd. Ser i det minste bedre ut enn World at War.
 
#31

IGN analyserer COD: Black Ops Multiplayer teaseren.

Jeg må si at dette ser lovende ut til nå ihvertfall det lille vi fikk se. Bad ass med 2x stabbing <3
Radiostyrte biler, fjernstyrte raketter, videokamera som man rigger opp for overvåkning. Masse interessant her.
Og muligheten til å stupe ? Ser fremdeles litt sketchy ut, venter på at den blir bekreftet før jeg gleder/gruer meg.
Muligheten til å lagre kampene er vel den største gode nyheten som jeg har savnet i COD serien.
Sannsynligvis uploades de nok opp til Activision sine servere slik at de har rettighetene og kan ta betalt for ekstra lagringsplass osv. Youtube ble nevnt, men det tjener jo ingen på så jeg tviler.
 
#32
noen som vil kjøre rc bilen? Prestige Edition
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#36
Nå har det seg slik at man kan bruke radiostyrte biler med eksplosiver in-game, så litt relevant er det. Men den ser fremdeles dritbillig og shabby ut. AKKURAT SOM SPILLET AMIRITE?
 
#37
Radiostyrt bil med mikrofon og kamera som sender feeden tilbake rett til kontrollen, akkurat ja.
Kan ikke si at jeg ser så mange lovlige bruksområder her. Blir nok populær i miniskjørt sesongen for kidsa.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#38
Hele kampanjen fra ende til annen var en øvelse i granatunnvikelse. Nazizombier var derimot artige bønner.

jeg har ventet evigheter på å få poste denne her. Foresten RC bil med C4 noen som har sett Bad Boys 2


 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Litt info på multiplayer fra diverse boards:

- Commando er vekk
- samme med One Man Army
- Hagler og maskinpistoler er primærvåpen igjen
- Kills fra killstreaks teller ikke mot neste killstreak
- Tactical nuke er vekk
- Kjøretøy er tilbake i multi
- zombiemodusen er tilbake, 4p co-op lokalt eller online
- Man kan redigere utseendet på fyren sin
- 24 spillere i partyet
- Stopping Power er borte
- Juggernaut er tilbake...

Jeg er hvert fall positivt overraska. Å fjerne SP er ganske dristig, men jeg tror det lønner seg, selv om alle nå kommer til å velge Juggernaut istedet. Digger også at kills fra killstreaks ikke lenger teller mot nye killstreaks, sånn at folk velger killstreaks basert på hva de faktisk gjør, istedet for å ta harrier sånn at den gir deg mange nok kills til chopper gunner som gir deg mange nok kills til nuke. Jeg veit Treyarchs jobb basically er å copy/paste IWs forrige spill, men hittil ser det ut som de har sånn halvveis kontroll.

http://boardsus.playstation.com/t5/...-Ops-Confirmed-Weapons-and-Info/td-p/45999492