Doll of Cutie: Bringebær Drops

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#43
COD: United Offensive, Big Red One og World at War
 
#45
Var både jeep, tanks og motorsykkel med sidevogn i COD3, har hatt det mykje moro med den i multiplayer! Synd det var så ustabil framerate, ellers var det også genialt å kunne spele online fra ein konto sammen med ein ikkje-innlogget kompis i split screen. Treyarch har fått ufortjent mykje pes må eg sei.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#47
Har akkurat spilt gjennom World at War på PS3 (fikk et gavekort på 150 kr på CDon.com fordi de dreit seg ut, tenkte jeg kunne bruke det på noe som ble gratis), og synes Treyarch er veldig undervurdert. Får håpe flere skjønner det nå som Black Ops kommer til å rokke sokker.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#49
Har akkurat spilt gjennom World at War på PS3 (fikk et gavekort på 150 kr på CDon.com fordi de dreit seg ut, tenkte jeg kunne bruke det på noe som ble gratis), og synes Treyarch er veldig undervurdert. Får håpe flere skjønner det nå som Black Ops kommer til å rokke sokker.
Enig her. WaW eide i både single og multi og den jævla zombie-modusen var (er fortsatt) en jævla genistrek. Jeg har full tro på at dette blir pøvnasje.
 
#52
Prisen var ikkje ille i det heile tatt, er man seriøs i gaminga si betaler man såpass for kvalitet. Skjønt, eg har ikkje peiling på kva eg snakker om.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Nei, skjønner det. :p

Det er ikke bedre å måtte betale for å hoste servere hos noen andre enn å få muligheten til å hoste servere hos seg selv, gratis.

Veit at alle fjortizzene på ungdomsskolen gleder seg stort til dette men fy faen Moderne Farfar 2 ble fort gammalt. Med mindre dette får 12/10 i snitt blir det en miss her i gården.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#56
Jammen jeg også sagossen. leser du fan ikke teråden du pådrt i

EDIT: Unnskyld.
 
#57
Åneida, er meg som skal unnskylde, Drauden!
Skulle spelt WaW med deg, men eg har det på kjeksboks. ;)

Men svartn så artig det hadde vore å samle ein gjeng og pløye gjennom greia co-op! Finner kun folk på zombies og FFA etc jo!

Men on topic, Svarte Hupsann blir moro!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#58
Nå ligger spillet ute på Steam for forhåndskjøping. Det er selvfølgelig ingen fordeler med å forhåndskjøpe, bortsett fra pre-load, siden Activision er så jævla sikre på at spillet selger bedre enn... vel, alt.

Jo, det koster forresten €59 i år også.
 
#59
Gleder meg til å stjele denne spillen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#60
[yt]aqhfYtWZgTY&feature=player_embedded#![/yt]

Ja jøss, ingen grunn til å ikke kjøpe denne spillen nå =D=D