Doll of Cutie: Bringebær Drops

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#62
aaaaaaaw shiiiit Castro, Kennedy, McNamara og Nixon VS zombies
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#63
Er det bare jeg som ikke synes at McNamara når opp til de tre andre i historisk kontekst? Han virker litt Sideshow Bob her, ikke like ikonisk. Han er sikkert med fordi han spiller en rolle i singleplayeren, men lizm... jeh.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#64
MacNamara var jo forsvarsminister for Kennedy og Johnson, og Kennedys favorittrådgiver bortsett fra broren; dessuten er han ansvarlig for veldig mye av de kaldkrigstingene amerikanerne fant på. Så i historisk kontekst er han vel så viktig som resten av gjengen, i graden av gjenkjennbarhet blant folk kanskje ikke.

Jeg lurer på hva Castro kommer til å si om dette. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#65
Jeg veit hvem han var og hva han dreiv med, men som du sa så er ikke trynefaktoren like høy. Kanskje de skulle tatt med Kissinger eller noe.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#67
[yt]1jM3gSOHRdM[/yt]

Bare tre og et halvt døgn igjen dere, dette blir knall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#68
[16:12] <@kak> I dag overhørte jeg forøvrig noen VGS-kids som bare gleda seg helt vilt til tirsdag
[16:12] <@kak> For da kommer KÅDD Blækk Åpps ut
[16:12] <@Lodin> fika du dem opp?
[16:12] <@kak> Jeg bare sukket innvendig
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Du er VGS-kid da.

Lurer på om den der zombie-greia blir noe bra. Hvis ja, så kanskje jeg faktisk kjøper. Meh. Får se.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#71
:$

Er ikke like mye mas om CoD på SG som det var i fjor, da MW2 kom ut. Jeg er litt skuffa over dere. Kanskje dere rett og slett er blitt for gamle...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Moderne Farfar 1 og 2 var midt på treet og jeg blir ikke slått i bakken om Codblops blir det også.
 
#73
pluss at ække årets codd mekka av fantastiske TREYARCH?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#74
Ding ding ding. Ikke veldig interessert i hva munnpusterne i Treyarch gjør for å forderve CoD igjen (ikke at IF ikke gjorde sitt ytterste med MW2-multien men ja du veit).
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Og på sånn der innvestortelefonkonferanse på torsdag ble det avslørt at det skal komme nytt CoD i 2011. Ikke uventet ble hverken ordene moderne eller krigføring nevnt med ett eller to ord.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#76
Han derre Robert KÅTick har jo sagt at han gjerne vil ha årlige CoD-slipp så det høres sånn ca. riktig ut.
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Vel det er jo ingen nyhet siden spilla har gått årlig fire ganger på rad nå eller no, men det at de ikke tør sette det i moderne tid gir rom til ettertanke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
KÅ<DDDDD 20111
 
#79
Så reklame for dette på fjernsynet i går, og det var Rolling Stones med Gimme Shelter sammen med diverse krigsscener som fikk meg til å gjespe villt. Jeg vrei meg ekstra i stolen da det åpnet med "Treyarch studios presents...".

Disse spillene hadde ikke solgt halvparten hvis det ikke hadde vært for de absurde marketingkampanjene de kjører for dem.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#80
Tidligere i dag leverte VG-Rune en firer, noe som fikk Activision norden til å ta kontakt og pent be han om å ta den ned igjen. I beste SG-ånd sa Rune "fuck naw", og som Shadar passende påpekte på Twitter ville det vært spennende å se om de var like grinete om det hadde blitt rullet fem eller seks.