Doll of Cutie: Bringebær Drops

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trur du trenger å komme i Onkel Erlends tarmer og spille litt Bad Company 2.
Jeg er nede når det skulle være, så lenge det spilles på PC.

Lurer forøvrig på om jeg skal kjøpe meg Bringebærdrops i dag bare for å henge med. Og så er jeg frista av zombie-modusen, gitt.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Kjøpt spillen i Steam, betalte jo ca 150,- mer der enn for en fysisk disk, men hva gjør man ikke for å ha spillene sine i Steam :S så er det bare 6,5gb å laste ned.. pfhøy.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Jammen nå leste jeg meg liksom fram til at det ikke gikk? Altså, man kan legge snarveier der og sånn, men ikke legge det inn på den måten jeg vil ha det, altså ha muligheten til å laste det ned.. Eller går det?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Da jeg testet MW2 sin multiplayer demo på Steam ørten måneder siden, spilte jeg det på max uten problemer. Black Ops derimot er et snodig lite spill som nekter å la meg spille uten hakk.

EDIT: PC-versjonen har kuk i stumpen for øyeblikket, så er visst ikke bare meg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vent; et nyere spill som krever mer enn et gammelt? Nei, nå har jeg aldri!

(betyr dette at de ikke bruker QIII-motoren, Lodin)
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Ingen som veit om Steamproblematikken min lenger oppe? Fant jeg ut rett eller ble jeg lurt av internettene? Forresten kjørte jeg også MW2 på Max, har en i7-920, 6gb ram ddr3-1600mhz og et hd4870x2. Får se hvordan Black ops oppfører seg, men det skal visst være litt lag her og der uansett rig. Litt dårlig kode ute og går kanskje.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpt spillen i butikk, betalte jo 399,- der, men hva gjør man ikke for å ha spillene sine i Steam :S så er det bare 50mb å laste ned.. pfhøy.

Kjøp disk, installer i Steam, last ned day one patch, spell. Tok vel rundt tjue minutter totalt fra jeg satte inn plata. Og jadda, det hakker her også. i7 920, 6GB RAM, sånn der DX11-kort som kosta deriiit mye.
 
Altså, helt siden COD så har alle disse fisse spillene vært en svær death macth. Men Black Ops ser jeg mye mer positivt frem mot, med Wager Match (One in the Chamber, Sticks and Stones og Gun Game), som på en rar måte minner meg på Goldeneye til N64. Så dette kan bli bra!

BF3 derimot kommer til å voldta alt, det er fakta! Eller hva borther Erketor?
 
Da var jeg ferdig med å spille igjennom SP på hard. Vanskelig var det ikke, men en av de bedre campaigns jeg har spilt når det kommer til denne typen spill. Venter bare på at Canal Digital kan stabilisere internetten min, ser ut til at internetten ikke var klar for snøværet heller:p Sånn at jeg kan teste det spillet virkelig var ment for, multiplayer!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har testa flerspilleren og kan slå fast at det er basert på
å skyte folk på en måte som for meg var temmelig lik Moderne Farfar 2.
 
Ikke sjokkert da det så og si er mw2 bare på 60 tallet:p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er liksom det som er greia, så jeg lurer litt på hva som er så fryktelig spennende. Det jeg har sett så langt har iallfall vært like tvers igjennom middels som Modern Warfare 1 og 2.
 
Det er vel det som er greia, kan vel sammenlignes med en stor expansion til MW.
 
Mer som en stor patch som fikser jævlig mye piss IW ikke fikk lov til/rakk pga den massive kuken til Activison. Men ja, når jeg ser folk sperge ut over det her (mine første ord når jeg fyrte opp greia var "er dette alt?") får jeg lyst til å hoppe på bandwagonen til folk som mener vestlige spill dreper industrien. Fyfaen for no uinspirtert dritt.
 
Derre må jo ha nvidia da, ati har jo ikke klart å optimalisere skjermdirvern for detta sjuke spillet.. Neida, jeg hakke peil, sikkert jalla coding ja.
fåkke testa på mine 2* 470 gtx, siden jeg kjøpte det på 360:;O