Doll of Cutie: Bringebær Drops

Killzone 3 all the way.. Detta var helt ok, er jo mye action som skjer i SP, men ikke noe veldig spessielt annet en ok-god underholdning. Har bare prøvd en match i MP, ligna veldig på MOR/FAR-FAR 2.. Helt kurrant, men ikke så sykt mye mer.
 
Har spilt en 50-60 matcher nå sammen med gode venner og det er faktisk gøy, faktisk helt greit med litt variasjon fra å ha spilt i stykker MW1 og 2. Vet ikke helt hva folk forventa, men jeg har i det minste sett for meg en blåkopi av MW helt siden jeg hørte om spillet og forventet dermed ikke noe annet. Hvorfor ikke bare fortsette å spille MW sier du? Nei, det er vel fordi de jeg spiller med hypa seg i været over black ops og da måtte jo jeg også kjøpe det for være med på moroa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Løpe som faen, drepe, løpe som faen og dø. Gjenta til den som løp raskest og siktet best vinner. Det er formelen for å vinne.
Øh... og det er negativt fordi...?

Sånn ellers spilte jeg litt mer MP i går og det er koselig å kunne knive folk i fred uten å bli sprengt hele tida. Også fint at ikke alle våpen gjør enten en milliard skade eller minus en skade, litt mer ålreit å spille nå enn i Moderne Farfar 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ok
 

Novastrum

Feminist-elitist
Skjønner ikke hva folk får sand i vaginaen av. Dette spillet er akkurat det COD skal være.

Forresten sjeldent jeg har digga introen + førstetimen til et spill så bra. Morfar 1 & 2 singleplayer har jeg aldri giddi å engasjere meg i. Dette slår de ned i støvlene. Hollywood all the way, og ekstremt bra illusjon av kontroll/frihet. Spilt et par timer nå singleplayer er 9/10 så langt for min del. Perfekt søndagsunderholdning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kan du slutte eller, jeg prøver å motstå fristelsen til å kaste mer spenn på Activision her. :byodood:
 
Ikke hør på han! Nå har jeg ikke spilt veldig langt i singleplayeren, men det jeg har prøvd var evig mye mer bajs enn hva Modern Warfare-spillene var. Det tar CoD sitt singleplayer-design i nøyaktig feil retning, og gjør det ENDA mindre fritt hvordan du kan angripe en situasjon. Hvis man ikke gjør som fortalt så dør man, og om man prøver å drive det framover fortere ved å holde seg foran de man henger med så dør man. 100% trial and error. Pacingen er også dårligere så vidt jeg har hørt. Ingen variasjon som f.eks sniper-oppdraget i 4 var. De tar vistnok actionen opp til 11 og lar det bli der resten av spillet.

Allikevel så skjønner ikke jeg heller sytinga for multiplayeren er moro! Det er en mellomting av CoD4 og MW2 og selv om jeg ikke er 100% enig i alt de har lagt til/fjernet så er balansen ganske fin mellom tilgjengelighet, skill og kaos nå. Wager Matches eier og banedesignet virker bra, selv om spawninga i team deathmatch må fikses. Man merker fortsatt at det er et Treyarch-spill, men dette føles mer som en avveksling enn en negativ greie denne gangen. Test det hos en kompis om du får muligheten, det kan godt være du liker'e.

Edit: Ja, og ENDELIG kan man se replays av kamper! Har hatt lyst på dette i CoD-spillene siden jeg hoppa fra Halo 3 til CoD4 i 2007.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Pøh. Beste singleplayeren i et COD jeg har spilt. Runna nå, er fornøyd. :)
 
Faktisk var det ikke så halvgæli nå som jeg runna det. Det er ikke mange måter å angripe situasjonen på, men ekke allltid det er så viktig, fin helge underholding iallfall. Likte no SP bedre her enn MW2. MW har jeg ennå til gode:p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Morfar 1 & 2 singleplayer har jeg aldri giddi å engasjere meg i. Dette slår de ned i støvlene. Hollywood all the way, og ekstremt bra illusjon av kontroll/frihet. Spilt et par timer nå singleplayer er 9/10 så langt for min del.
Du hadde drukket da du skrev dette, ikke sant?

Er med på at det er som en påkostet actionfilm, men det er liksom det som er greia: Det er nesten ikke noe spill der. Hvis du ikke tror meg, klink opp på høyere vanskelighetsgrad. Det blir som Dragon's Lair; lær deg sekvensen utenat ellers dør du hele tida.

Litt rich det der med "illusjon av frihet", da. Hvor mange steder i spillet var det i det hele tatt mulig å gå en annen retning enn framover eller bakover? To?
 
Spille det på veteran er ganske piss, vet ikke åssen MW var der, men urealistisk osv, fiende sikter jo bare på deg, mens dine alierte kan stå pisse de i tryne uten å daue. Men ja, lær metoden eller dø, karra meg igjenom, kanke si det var så sykt morro, men men..