Doom 3

Halky

Veteran bruker ;)
Dammn Doom 3 er fett! Og litt skummelt :p Har kommet meg til porten mellom Kommunikasjons bygget og Alpha Labs 1 for og finne restene av Bravo Team. Selv kjøer jeg det på 800*600 og på medium. Og jeg håper på og møte flere ortenlige mennesker som ikke er besatt. Siden de jeg har møtt hittil har bare prøvd og drepe meg.

Jeg kjører det på 1024x768 (eller no) på Medium for å unngå lagg. Kan kjøre det på High også, men det lagger litt da. :|

Sitter fast i dette øyeblikk. Faen.

Eeee, noen flere enn jeg som har runna Doom 3 nå?

Har satt hjerte i halsen en del ganger.. hehe:D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Anmerkning er delt ut for linking og tips om hvordan man kan laste ned Doom 3, dette er forbudt og straffes derfor med anmerkning. Postene har også blitt slettet.

Doom 3 er i mine øyne årets tittel til nå. Ah, for et spill. Jeg er ikke verdens største fan av FPS, men jeg liker Doom 3, og et par andre svært godt. Grafisk sett er Doom 3 en herre. Til og med da jeg prøvde det på Low var det noe av det beste jeg har sett (skal nevnes at jeg ikke er den som kan alt om de grafiske detaljene, men det så da fint ut :p). Gameplaymessig er det selvfølgelig skyting, skyting og skyting. Om du ikke liker FPS i det hele tatt, vil nok ikke dette falle i smak.

Jeg har ikke kommet langt, fordi jeg ikke vil runne det før jeg har fått tak i originalen. Må ha noe å glede meg til. Men allerede nå er det litt skummelt. Jeg synes faktisk oppsettet med å ikke kunne ha våpen og lommelykt samtidig er litt genialt. Oppstår panikk i hodet mitt når et monster kommer hoppende frem, og jeg må bytte fra lommelykt til våpen. :p

Jeg sparer også det til jeg får originalen. Vi er vel kanskje litt rare, men synes det er litt dumt å runde et spill man vet man skal kjøpe på release dagen før man har fått kjøpt det.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Zythius@04.08.2004, 08.52
Lodin: Har ikke du Radeon 9800 Pro?
Les posten til Shadar litt over, han har jo også det. Du skulle kunne kjøre Doom 3 på mer enn 800x600 med medium instillinger..
82819​
På en P4 1.3 gig prossesor? Trukke det?
Som sagt, ingen frekke komentarer om maskina mi takk.

Jeg synes også at det der med å skifte mellom lommelykt og våpen er genielt, men det hadde vert ganske gult om du kunne ha pistolen fremme mens du har lommelykta på.

Det som er litt teit er at jeg ikke kan ha den beste grafikken på, jeg må ha det på hig 800 x 600, da går det drit bra uten å hakke noen ting. Det går ann å ha det på beste kvalitet men da klikker det som faen når det kommer ett monster eller lukker opp en dør!

V

Venom

Gjest
Det er ca 7 timer til jeg har Doom 3, men det står "dropped 5 mb rubbish data" så nå ber jeg for livet at det ikke ble kverket viktige filer.

Har spilt Doom3 en del nå og jeg må si meg fornøyd. Grafikken er meget bra og gameplayet er....ja det er FPS.

Nå gikk lyset i gangen....!

De lyseffektene gjør spillet bare enda mer spennende. Ofte pleier lyset å gå når de fæle impene bare teleporterer seg frem fra Dødens tegn.

Legger ved 6 skjermbilder jeg tok da jeg spilte istad.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av soppe@04.08.2004, 22.26
Jeg synes også at det der med å skifte mellom lommelykt og våpen er genielt, men det hadde vert ganske gult om du kunne ha pistolen fremme mens du har lommelykta på.

Det som er litt teit er at jeg ikke kan ha den beste grafikken på, jeg må ha det på hig 800 x 600, da går det drit bra uten å hakke noen ting. Det går ann å ha det på beste kvalitet men da klikker det som faen når det kommer ett monster eller lukker opp en dør!
83091​
Hvorfor hadde det vært gult? Jeg synes du motsier deg en del der, soppe :p

Hmm, joa. jeg merka null forskjell på 640x400 (noe sånnt) low detail og 800x600 high detail.. rare greier. Bra grafikk i spillet! det skal de folka ha for..

Damn, har så lyst til å legge ut bildet av Hælvetesdemonenes herrefaen, men jeg føler jeg ikke burde ødelegge morroa..:D