Dota 2-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
ExciteMike er med, Fetthest er klar fra halv ni. Håpet også på jojinge og shinra slenger seg med når han kan. Alle velkomne osv!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg blir nok ikke med ikveld, men jeg må sørge for å adde dere alle på Steam om dette er noe som fortsetter! Dere finner meg under tutankoopaole :) Spiller relativt ofte.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi er fire klokka halv ni, foreslår vi starter da! Mike, Yeti, Max og meg. Plass til fler seff.
 
Nice, dere kan hvertfall legge til Nithoggir på steam om dere ikke har gjort det tidligere. Så kan dere bare plinge når dere er klare. Ligger forøvrig i SG-gruppa under navnet Zhank the Tank
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja det var gøyalt! Var greit å spille samme hero et par runder og ha glimrende veiledning av Mike, sliter fortsatt med items da det er så mange av de og jeg ikke kan ta meg pause i spillet for å gå igjennom shop og planlegge hva jeg skal ha men det kommer seg vel, dette må uansett gjøres igjen!
Hva med en ny runde neste fredag kanskje?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Satser på mindre familiære problemer og konflikter* neste fredag, var klar til å hoppe inn da det var en ny oppdatering og jeg så Maximum gjøre en GG-greie her inne

*Alt annet enn alvorlig, diskusjon av politikk
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Skulle gjerne vært med, men good ol' ball'n chain osv
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Single-stacking er ikke noe gøy nå om dagen :( I løpet av de to siste dagene har jeg lidt 9 nederlag på rad og er gått fra 50% til 47 % winrate. Tror jeg må spille med andre istedet.
 
Spiller aldri dota alene, det er ren kreft.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Så det er en ny patch ute som har tatt gjort Bloodseeker til Den Raskeste Helten. Har ikke spilt siden patchen, men tror det er blitt noen interessante forandringer ellers også.

 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg tror ikke patchen er ute ennå (har spilt en god del i dag), men den kommer nok snart. Det jeg reagerte mest på var kanskje hvor komplisert tangoen plutselig skal bli.
 
Patchen blir helt herlig, gleder meg sykt. Nå mangler msn bare å sette en skikkelig stopper for tar dota-taktikker.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noen som kan tenke seg en ny runde på fredag?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Skulle gjerne, men tør ikke å love noe
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som kan tenke seg en ny runde på fredag?
Får se det an, i alle tilfelle blir det seint denne gang også. Kan dog hende jeg får med meg en kompis som er like fersk som (ennå ferskere enn?) meg. Simen, for dere som var elite nok til å være til stede på innflyttingsfest.