Dota 2-tråden

Dota imorra og fredag. Lover å ikke bli for sint på dataspill.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Maximum, ExciteMike, Tomas? Vært moro å vært fullt lag.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Godt godt mulig det blir Dota på meg imorgen kveld. Og ikveld også, for den saks skyld.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
jeg er alltid keen men er ikke alltid jeg har tid. Bare send meg melding på steam (Lars i sg-gruppa) hvis dere spiller så kan jeg se.
 
Jeg har dessverre ikke mulighet i morgen. Driver å pusser opp og skal helst være ferdig innen lørdag, så jeg tror nok jeg blir stående med malingspann mesteparten av kvelden:sukk:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jess!

ExciteMike, Xtal og meg er da klare, håper å fylle opp laget med noen av Fetthest, Eivind, Tomas, Tutankoopa, Cycerin, kompisen til Fetthest, fler?

Har ikke spilt siden sist så fortsatt ræva, men. Mulig vi må bruke Skype i dag men skal se hva jeg får til med Ventrilo denne uken og!

Og ja, dette blir å streames, så er dere advart.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nydelig, om vi blir for mange blir det bare potensielt mer moro!

Åtte var litt tidlig sist, klokka ni i kveld?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mike: Samme her.

Kanskje jeg rekker å varte opp min egen kone også OH NO I DI-INT.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fler enn Xtal som trenger Ventrilo-info?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da fikk vi spilt noen runder i kveld og, var Xtal, Fetthest, meg og Simen kompis av Hesten samt ExciteMike og Tomas som tok noen runder hver. Moro å være fullt lag! Det blir mer moro mens jeg lærer mer selvom jeg fortsatt føler meg som en nybegynner, uansett er det hyggelig å sitte i Venten og spille lite dota med gutta så håper å gjøre dette til en ukentlig greie!