[Multi] Double Fine Adventure: Dobbelt så fint når man prøver seg som Indie

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#61
Også har det kanskje litt å si at du får 1500,- for hver jæla signatur. Tror nok jeg skulle tatt meg tid til 900 av de, ja.
 
#62
Å skrive signaturer er ikke akkurat det samme som å skrive en stil. Med mindre du skriver signaturen din i blokkbokstaver så er den relativt ulik din normale skrivestil. Men jeg er ikke så fryktelig interessert i kalligrafi at jeg gidder å bruker mer tid på å diskutere dette emnet. :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#69
"Smurfen" er selvsagt Lodin.
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Kickstartern er over og endte på 3,335,265 dollars. Det betyr at de er godt rusta til å mekke tidenes dyreste pek og klikker og det er en awesome ting. Nå er det bare å vente på at forumet og første episode av dokumentaren dukker opp.
 
#72
De hadde noen premium backere også som ga 110 000 dollars tilsammen. Budsjettet er altså rundt 3,445,265 :)
Det var en live countdown den siste timen som var veldig koselig. Tim var på tydelig rørt på da han skulle holde takketale og nevnte at han skulle i møte da han med MS om Iron Brigade til PC da han "trodde mikrofonen var av". Gode tider for Doublefine!
 

Lodin

Der Waaaah
#73
No test av visuell stil de vil ha i spillen på gang. Tømmerhoggeren er bare en midlertidig figur de allerede hadde annimert.

E: Arse! Kun backere har lov å se så man må gå på det hemmelige forumet deres. Det er noe dere bør gjøre.