[Multi] Dragon's Dogma [PS3 360 PC]

Det var vel det jeg gjorde i everfall når jeg møtte på en der. Klatra opp på ryggen og den løp da utfor kanten og døde, jeg hoppet aldri av såklart, men Ogren dempa fallet :)

Spiller såklart dame, da det er eneste veien å gå når man spiller rpg.
 

Lodin

Der Waaaah
Jaggu. Burde egentlig skjønt det siden du har samme avatar.
Det var vel det jeg gjorde i everfall når jeg møtte på en der. Klatra opp på ryggen og den løp da utfor kanten og døde, jeg hoppet aldri av såklart, men Ogren dempa fallet :)

Spiller såklart dame, da det er eneste veien å gå når man spiller rpg.
Gjør også at du ikke trenger å ta skjegget, ha langt hår, dameklær og bare damepawns når du kommer til et fort tatt over av banditter som hater menn. =D
Lurer fortsatt på hvorfor Waluigiene ikke elsker dette spillet siden det og lar en ha romanse med omtrent alle NPCer uansett kjønn.

E: Mulig det er fordi og unger kan forelske seg i The Arisen. :brainfuck:
 
Jeg drepte de bandittene for jeg hadde jo mannepawn! Og da forsvant quest marker fra kartet mitt, men ryktene sier at noen andre banditter kan ha det jeg leter etter, måtte såklart google det.
 

Lodin

Der Waaaah
Fant ikke Teho på lista mi i spillet. Misstenker at vennelista mi er for stappa. Derfor er det istedet sånn jeg ruller.



Funker forsåvidt greit siden jeg og Gobette er overlevla og tar alle fiendene alene. De to duste-magene står bare å caster fire på våpna våre og healer litt.
 
Men jeg er enig, det er rart når du hater så mye av spillet, mens man samtidig elsker å spille det.