Driv3r

heh, har lest at driv3r er uendelig fullt av bugs.

tror ikke dette er beste tid å gi ut en film til driver.
Sånn som jeg har forstått det er det ikke mange som har
mye loialitet igjenn for driver serien i det hele tatt lengre..
 
Opprinnelig skrevet av LripTip@04.07.2004, 22.02
heh, har lest at driv3r er uendelig fullt av bugs.

tror ikke dette er beste tid å gi ut en film til driver.
Sånn som jeg har forstått det er det ikke mange som har
mye loialitet igjenn for driver serien i det hele tatt lengre..
69847​
Det har sine bugs akkuratt som gta har sine, men til syvende og sist er spillet faktisk sabla gøy.
 

epp

firm and correct
Jeg har bare lest ensidig negativ kritikk om dette spillet. Sugde det så fælt?!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Opprinnelig skrevet av epp@09.07.2004, 09.58
Jeg har bare lest ensidig negativ kritikk om dette spillet. Sugde det så fælt?!
72358​
Spillet er dårlig. Etter min mening så finnes det ikke vanskelige opppdrag. Det eneste oppdraget jeg har slitt med (jeg er halvveis i Nice) er når du skal kjøre båt etter Hector eller hva han het. Grunnen til at man sliter med dette oppdraget, er fordi skyte og gåsystemet er det mest føkka på hele jord. Det er bare piss at man vender seg til det. Uansett hvor mye man vender seg til det så suger det akkurat like mye.

Bugs i spillet er det en drøss av. F.eks man sitter fast i lyktestolper, Traileren i Nice hvor du skal putte biler har en stygg tendens til å sette seg fast. Tanner har problemer med å gå inn i biler. Ting som er "knusbare", f.eks en husvegg, splitter seg opp, men det som skjer er at delene blir stående i bakken som noen store kampesteiner, og dermed er du ferdig.

Fartsfølelsen er heller ikke noe å skryte av. Jeg må si jeg ble rimelig skuffa over kjøringa som alle her lovpriste. Den var ikke på høyde med Driver eller Driver 2. Eneste som var bra var kræsjinga. Men det skjer det ikke så mye av, da du er nødt til å holde deg på veien for å i det hele tatt klare oppdragene. Hvis du skulle kræsje så er det liten sjans for at du ser det. Jeg ville tro at flesteparten sitter inni bilen, da man ikke ser en dritt hvis man har kamera rett bak bilen.

Driv3r er alt i alt et middelmådig spill som absolutt ikke fortjener mer enn 7/10, og da er man skikkelig snill. Men det er helt grei underholdning til tross for alle feila.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare et spørsmål... hvordan kan et middelmådig spill fortjene 7/10?
7/10 er et BRA spill. 5/10 er et middelmådig spill. :p
 

Endre

Ødela forumet
Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.07.2004, 17.56
Bare et spørsmål... hvordan kan et middelmådig spill fortjene 7/10?
7/10 er et BRA spill. 5/10 er et middelmådig spill. :p
72443​
Godt poeng. ^_^
 
D

Doctor Downs

Gjest
Når det kommer en film basert på et spill ser jeg den. Ikke fordi jeg nødvendigvis liker spillet, men fordi spillbaserte filmer er så altfor sjeldne. Om det er kvalitet over filmen kan dømmes etterpå.
 
P

plan_nine

Gjest
Opprinnelig skrevet av LripTip@04.07.2004, 19.02
heh, har lest at driv3r er uendelig fullt av bugs.
Omtrent som din evne til å skrive?

Neida, bare tøyser jeg.
Hadde alle småfeil vært glatta over ville spillet klart blitt en fin 9 av 10. Slik som det er nå er det en svak 7 av 10. Med andre ord et begrenset spill, men som allikevel kan by på store doser med god underholdning.
 
DRiv3r er et bra underholdende spill selvom det kan virke mange ganger som et uferdig spill :p

Jeg har det dritkult når jeg spiller ihvertfall, (selvom dama klager på den lille oppmerksomheta hu får da).

Men nå har jeg finni 9 av 10 timmy gærninger i Nice, 2 a dem ved å se på guide, men den guiden vakke komplett! Noen som har link til en komplett guide her?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Damm Driver 3 er vanskelig!! Nå sliter jeg veldig med og få tatt Calita, siden hun kjører perfekt! Og det er da noe som ikke jeg gjør helt :p Men er det meningen av jeg ska ødlege bilen hennes? Siden når jeg kræsjer i henne så mister jeg mer en det hennes bil gjør. Så det sier da seg selv at det ikke går. Og det iriterer meg at nesten alle de AI styrte bil-fiendene kjører feilfritt! (Som jeg ska ta igjen osv)
 

Kilik

Lokal moderator
Da er du på spillets desidert vanskeligste mission. Først skal du kjøre etter henne et godt stykke til du kommer over ei bru, deretter en cutscene og så skal du videre kjøre etter henne på motorsykkel. Holdt på med det oppdraget i timesvis. Meget frustrerende...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Grøss, husker det oppdraget. Fikk så lyst til å gå inn i spillet og drepe hver bidige bilist som kom i veien for meg.

Værste var at når Calita en sjelden gang tok den veien jeg klarte å følge henne på (motorveien) og jeg tok henne igjen ved brua så hendte det flere ganger at spillet klikka. Fy...faen.
 
Det er bare en ting og si med dette spilet etter som det skulle vere så bra :tommelned: .
Men ikke bli lei dere snart kommer Gta:SA :) .
 
Uansett, så er det fortsatt det beste alternativet til GTA. Både The Getaway, True Crime og Mafia (på konsoll) er dårligere enn Driv3r, og det er ikke så dårlig egentlig det.
 
Likte ikke Driv3r i det hele tatt.
Det virket ikke som de hadde tatt standpunkt fra de forrige spillene,
som handla om å komme seg unna politiet. Her skal en liksom ut av bilen
med pistoler og slikt. Spillet skulle hett Driv3r & Fir3ing.

:tommelned:



:usikker:
 
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@28.07.2004, 15.59
Uansett, så er det fortsatt det beste alternativet til GTA. Både The Getaway, True Crime og Mafia (på konsoll) er dårligere enn Driv3r, og det er ikke så dårlig egentlig det.
79968​
Bra sagt. Helt enig.

Driv3r er en bra spill. Du har friheten, oppdragene, bilene og masse annet. Du kommer til å bli ganske fly forbanna over mange av oppdragene. Hvis du sitter fast, og er fast bestemt på å ikke bruke koder da går spillet rett til hellvete. Free Ride (er det det den mondusen heter?) kan kanskje få opp lengden på spillet før du går lei litt, men det er ikke mye. Oppdraget der du skulle jage Fabienne, etter å ha reddet Calita (den hurpa), slet jeg med. Til slutt vare jeg så forbanna, så jeg tok frem maskingeværet og sprang etter Fabienne. Skjøt som en galning etter henne. Til min store forbløffelse krasjer hun rett i en av sidebygningene. Jeg bare "Hva faen?", og springer bort til bilen hennes. Jo, der står hu å spinner som..! Skyter henne, mission complete! Har lagret denne videoen, så hvis du vil ha den, kan du ta kontakt over Xbox Live.