Driv3r

Opprinnelig skrevet av Thinaran@02.07.2004, 12.52
Så at Rune totalslaktet spillet i VG idag. Terningkast 1. Av det jeg leste virket det nesten som han hadde fått en Alpha-versjon av spillet! :confused:
Hva!? Det er jo et bra spill. Hvordan kunne han?
 
Opprinnelig skrevet av Scarface@02.07.2004, 12.59
Er Alpha tidligere enn Beta?
Alfa, Beta, Charly, Delta, Foxtrot osv
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, det er feil AK74u. Siden det er Alfa, Bravo, Charly(i), Delta, Foxtrot. Pappa Bear osv... :p og inte beta hehe.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Don, det er så sinnsykt unødvendig. Beta er etter Alfa, basta.

Ack. Jeg har møtt på den første ordentlig irriterende glitchen i spillet.
Jeg hadde en fet runde på take-a-ride, og skulle lage replay av det. Ikke bare glemte den hvor jeg kjørte, men etter en viss tid så fikk jeg ikke lov til å redigere mer av replayen. Dette har skjedd flere ganger. <_<
 
Flesteparten av de ameldelsene hvor spillet har fått dårlig kritik er det X-Burk versjonen som er testet
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@02.07.2004, 12.52
Så at Rune totalslaktet spillet i VG idag. Terningkast 1. Av det jeg leste virket det nesten som han hadde fått en Alpha-versjon av spillet! :confused:
Å si det er en alpha-versjon blir å dra det litt langt, men en ting som er litt interessant her er at endel blader har anmeldt spillet basert på preview-kode. Da fikk de beskjed fra Atari om at den-og-den bugen/feilen naturligvis skulle bli fikset i retail-versjonen. Hvilket det ikke ser ut til at det har blitt (det var ferdig butikk-versjon jeg testet).

Jeg er oppriktig talt sjokkert over at det er mulig å gi ut et så uferdig spill, og da er en ener det eneste valget - uavhengig av om det er mulig å hente ut litt moro av spillet eller ikke.

PS: Jeg skal ikke anmelde for Spillegal, det var meningen at jeg skulle skrive «et eller annet» innimellom, men sannsynligvis får jeg ikke tid. Ta «skribent»-tag'en min med en klype salt, altså :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Baronen@02.07.2004, 18.01
Don, det er så sinnsykt unødvendig. Beta er etter Alfa, basta.
Hehe, du har rett i det med at Beta kommer etter Alpha (alfa) Men i den sammenhengen som jeg tror AK74u nevnte så er ikke Beta med med :p

Siden Alpha, Bravo, Charly(i), Delta, Foxtrot og Pappa Bear blir brukt som militære kommandoer. Og Charli ble blant annet brukt som nick for Vitnamesere under Vietnam krigen av de Amerikanske styrkene, bare for og nevne ett eksempel.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+02.07.2004, 19.44-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@02.07.2004, 18.01
Don, det er så sinnsykt unødvendig. Beta er etter Alfa, basta.
Hehe, du har rett i det med at Beta kommer etter Alpha (alfa) Men i den sammenhengen som jeg tror AK74u nevnte så er ikke Beta med med :p

Siden Alpha, Bravo, Charly(i), Delta, Foxtrot og Pappa Bear blir brukt som militære kommandoer. Og Charli ble blant annet brukt som nick for Vitnamesere under Vietnam krigen av de Amerikanske styrkene, bare for og nevne ett eksempel. [/b]
Victor Charlie var kodenavnet for vietcong og ikke vietnamesere genrelt (Vietcong ble kalt VC, som igjen ble victor charlie).

Når man kaller ting alpha og beta versjoner så stammer det fra det latinske alfabetet, ikke amerikanske militærkoder.

Synes forøvrig driver ser labert og kjedelig ut (Har ikke spilt det), men dersom det i tillegg er fylt med bugs så ser jeg liten grunn til å prøve det for min del.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Don, den saken er avsluttet. Det har INGENTING med emnet å gjøre!
Lurtz, har du spilt noen av de tidligere Driver-spillene? Jeg hadde kjøpt Driv3r selv om det bare var en "oppdatert" versjon, fordi jeg elsket eneren. Hvis du likte Driver, så skylder du deg selv å iallfall prøve nummer 3. :p
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+02.07.2004, 20.44-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@02.07.2004, 18.01
Don, det er så sinnsykt unødvendig. Beta er etter Alfa, basta.
Hehe, du har rett i det med at Beta kommer etter Alpha (alfa) Men i den sammenhengen som jeg tror AK74u nevnte så er ikke Beta med med :p

Siden Alpha, Bravo, Charly(i), Delta, Foxtrot og Pappa Bear blir brukt som militære kommandoer. Og Charli ble blant annet brukt som nick for Vitnamesere under Vietnam krigen av de Amerikanske styrkene, bare for og nevne ett eksempel. [/b]
Nei, Tango ble brukt som fiendenavn.

"Tangoes five o' clock"

Men det kan hente de brukte Charley og.
 
Charlie ble brukt om fienden...

Driver 1 var bra, men 2'ern var en stor skuffelse og siden Driv3r virker relativt dårlig, så holder jeg meg unna det
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av ak74u@02.07.2004, 19.44
Flesteparten av de ameldelsene hvor spillet har fått dårlig kritik er det X-Burk versjonen som er testet
Jeg vet at Xbox-versjonen har et par flere bugs enn PS2-versjonen. F.eks. på Xbox i det oppdraget hvor man skal kjøre inn de tre bilene i traileren, så faller man rett i gjennom traileren når man går ut av bilen og mister en del liv. Og etter hva jeg har forstått så fryser spillet langt oftere på Xbox...

Ble ferdig med spillet i dag. Er sånn mellomfornøyd. Til tross for en lang rekke repetitive missions, dårlig 3rd person kontroll, latterlig dårlig AI og utallige bugs, så var det til tider en ganske underholdende affære.

Må si vanskelighetsgraden i spillet er mildt sagt varierende. Slet virkelig med The Chase (hvor du skulle kjøre etter Calina). Langt mission hvo man har ikke lov å gjøre en minste feil. Tror jeg bokstavelig talt prøvde mer enn 100 ganger på det oppdraget. Oppdraget etter klarte jeg første gangen...

Tror nok en del av magasinene som har gitt spillet i 9/10 klassen hadde forventet at de verste feilene ble fikset i retail-versjonen. Ellers er det som tidligere nevnt rykter ute om at Atari har betalt for gode anmeldelser:

 

Kilik

Lokal moderator
Og nå kommer det Driver-film også:

In conjunction with Impact Pictures, Constantin is currently working hard on a Driver movie. Following the cash-for-review scandal that has plagued the stilted reviews of current chart-topper Driv3r, Constantin Films will be hoping the franchise’s reputation has not been tarnished too severely.

The script is currently being conjured up by James DeMonaco, James Roday and Todd Harthan, although the Driver movie’s storyline is still an unknown entity at this stage. Constantin is no stranger to game-to-film adaptations, having already produced the rather average, but profitable, Resident Evil film starring Milla Jovovich.

Constantin is also working on another Resident Evil movie - Resident Evil Apocalypse - as well as a Dead or Alive movie, which hopefully will continue the mammary-focused entertainment of Tecmo’s popular fighting series.