Driv3r

#2
Kommer det da? Noen som har prøvd am. versjonen, isåfall hvordan er den?
Gleder meg egentlig mer til GTA: SA (hvis det kommer på xbox)
 
#3
Det kommer 25. Juni til Norge!!!
Release i USA er 21. Juni

Sett en del Gamespot trailers av spillet og jeg må si at jeg gleder meg!

Kilde Tothegame.com
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Yahoo! Da må jeg bare skrape sammen litt cash. Digg at spillet har motorsykler og våpen også. Husker eneren, spilte det sinnsykt mye. Toeren sugde, da. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Veit ikke helt, men det er et eller annet som skurrer med grafikken i D3. Syns det ser ut som et oppgradert PS1 spill.
Men men, kommer sikkert til å plukke det opp alikevel.

Forresten noen som vet om man kan meie ned uskyldige forbipaserende på gata denne gangen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Ddddddddjaaaaa... Mener å huske å ha lest at man kunne det, ja. Man har jo våpen i dette spillet også, bl.a. granatkaster! :forelsket:
 

Kilik

Lokal moderator
#8
Ser ikke like mye fram til dette spillet etter all hypen rundt GTA: SA i det siste. Tviler på at Driver 3 blir på nivå med GTA, men får håpe jeg tar feil...

Spillet har jo vært i utvikling i årevis og utsatt flere ganger. Ser den første traileren fra spillet er datert juni 2002. To år siden det nå...

Eneste som virkelig har imponert meg til nå er rollebesetningen: Michael Madsen (sist sett i Kill Bill Vol.2), Michelle Rodriguez, Ving Rhames og Mickey Rourke, dog de to førstnevnte dukket også opp i True Crime...
 
#10
Kommer det 25.??

Noen sider skriver 1. Juni, andre 4, Juni, mens noen skriver 25. Juni....

Hvilken av disse er riktig??

På Atari's hjemmeside står det at release i Europa er 1. Juni...


Håper virkelig det er riktig...
 
#11
Et spill som Driv3r kommer nok ikke før i Europa enn i USA.. Tipper de pålitelige Tothegame har rett med 25. Juni!!! Så vi må nok smøre oss med litt tålamod ;)
 
#12
yay... dagen før jeg reiser til spania & marokko... kjekt...
 
#13
Etter å ha sett de videoene som kom ut i dag fra gamespot, så gleder meg jeg mye til dette spillet ja, og Xbox versjonen ser jo helt smooth ut da :tommelopp:
 
#15
Istedenfor å stole på Atari's hjemmeside, så er det vel kanskje best å sjekke den offisielle Driv3r sida? Atari har tydeligvis ikke fått med seg på hjemmesida deres at spillet ikke kommer 1/6 men 21/6, som er den riktige og nå offisielle datoen.

Sorry, du må nok vente litt til.
 
#16
Har litt lyst til å legge meg ned å grine...

Men siden jeg har venta så lenge som jeg har gjort alledede, så går det vel å vente litt til...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Tviler, siden man kan gå ut av bilen med et taztetrykk. De første støttet det heller ikke, forresten. :plystre:
Ok, litt random info:
- Spillet har motorsykler.
- Spillet har båter.
- Hovedpersonen (Tanner) kan svømme.
- Den geniale replay-muligheten returnerer.
- Man kan gjøre triks på motorsyklene.
 
#19
Det kommer til å bli sånn "Take a ride" sak?

Noen som vet om politiet kommer etter deg, selvom du bare kjører forbi dem?
 
#20
Jeg er 99% sikker på at purken kommer etter deg om du kjører for fort eller kjører på rødt lys. Det gjorde de i de to første spillene.

Og du kjørte ikke "bare forbi dem", du kjørte ALTFOR FORT forbi dem. Det er noe som heter fartsgrenser vet du. Du vil også få purken etter deg om du krasjer i noe eller noen eller kjører over på feil side av veien. Dette gjelder selvsagt bare hvis politiet er i nærheten og ser deg.