DS Lite!

#41
DS Lite virker ganske barskt, så må kanskje ha meg en. Men har da et spørsmål. Noen av dere som har testet DS Lite ute i skikkelig sollys? Hvordan er den i forhold til den vanlige? For den vanlige var jo ganske dårlig i sollys, så gidder ikke investere i en DS Lite når jeg har en vanlig DS hvis ikke dette er forbedret.

Forresten ganske artig at det frister meg mer å kjøpe en DS Lite enn en PSP til tross for at jeg har en vanlig DS hjemme...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#43
Den er fortsatt like dårlig i sollys desverre, akkurat som PSP, mobiltelefoner og det meste annet med skjerm. Er strengt talt bare å finne seg et sted med skygge, men hvis det er hva som breaker dealen for deg er det vel ikke mye å gjøre med, antar jeg. :p
 
#44
Ah, kjipt. Hadde håpt at det i hvert fall skulle være litt bedre. Ja, ja, kanskje jeg allikevel plukker opp en DS Lite når den havner i tilbudshaugen et stykke under 1000-lappen. Det blir i hvert fall ikke nå når min store, fine og klumpete DS fungerer utmerket.
 
#45
SITAT(Egle @ 28.06.2006, 00.08) 11831
Forresten ganske artig at det frister meg mer å kjøpe en DS Lite enn en PSP til tross for at jeg har en vanlig DS hjemme...
[/b]
Er jo ikke rart. PSP er kun E-penis med dårlig spillutvalg. ^_^
 
#46
SITAT(Revan @ 27.06.2006, 23.49) 11828
Joni: Hvorfor sa du ikke bare at Spaceworld sender reklame på TV, hvor de skal ha 1195 eller noe sånt for DS Lite'n?
[/b]
Jeg tenkte å gjøre det, men jeg visste samtidig at han bak kassa lett kunne si at det kun var nettpris. Jeg burde vel kanskje prøvd, dog.
 
#47
Er vel også verdt et forsøk å dra tilbake med kvitteringen å si at du betalte for mye og skal ha penger tilbake. Har de først reklamert for noe får de faen meg klare å levere og.
 
#48
Mulig jeg gjør det om jeg skal forbi en av de nærmeste dagene, men kjenner jeg de ansatte der rett, så er de det verste du finner av kverulanter. Så ja, mulig jeg prøver å få tilbake litt av pengene, håper bare jeg slipper å stå der og debattere med de i lang tid.
 
#49


Lekker liten sak ja, hadde jeg hatt dame og ikke vært slik en rundbrenner av ei mannehore skulle jeg kjøpt en til denne damen jeg da ikke har.
 
#50
SITAT(Joni @ 28.06.2006, 00.28) 11856
Mulig jeg gjør det om jeg skal forbi en av de nærmeste dagene, men kjenner jeg de ansatte der rett, så er de det verste du finner av kverulanter. Så ja, mulig jeg prøver å få tilbake litt av pengene, håper bare jeg slipper å stå der og debattere med de i lang tid.
[/b]
Det er så jævlig sant. Er som om de ansatte på Spaceworld får kurs for å lære å være noen faens kverulanter.

Mener at de reklamerte at NDS kosta 1195.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Gumba: Bekreftet så tidlig etter Europa-launch? Yaiks. Vel, vel, for se om jeg ikke endelig får overalt kjæresten om å gi etter for teh DS-ness. I tillegg vet jeg om en viss liten Frenzy som blir glad :elsk:
 
#52
Jeg vill ha den i lilla. FRENZY, Send et nytt brev :p
 
#53
uhh... Noble Pink be very sexy! :D
Så som det er offisielt i Japan, tar det vel ikke å lang tid før den kommer til vår del av verden.

mortuol: Skal sette det på min skal-gjøre-i-fremtiden-en-gang-liste. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#54
Siden det var Frenzy som sendte brevet og sikkert fikk dem til å skynde seg og lage Pink Ds-Lite.

Så syntes jeg at Nintendo burde sende han et par exemplarer gratis.

La oss alle sende brev inn og si dette.
 
#57
SITAT(Psylopat @ 29.06.2006, 16.22) 12119
Vi vet jo det, han har jo gitt oss bevis, nemlig mailene. :eek:
[/b]
Vi vet ikke om det var mailen hans som fikk nintendo til å lansere en rosa DS litt.
 
#58
XD Ja, da ville jo Nintendo ha jobbet raskt. Med en gang de fikk mailen sendte de ut melding till alle butikkene i Japan om at det skal komm en rosa DS Lite. Så satte de i gang å lagde en promomodell. Alt på et par dager....
 

K999

Keystone State Of Mind
#59
Jeg tror neppe det var Frenzy som trigget Nintendo til å lansere en rosa DS Lite... Tror du virkelig det?
[/b]
Ut ifra at det ble offisielt gjort bare noen dager etter mailen hans, så tror jeg at de fikk en bekreftelse fra hans mail og sikkert mange andre.
Og derfor kom Ds lite pink :D
 
#60
Jeg fikk min DS Lite for hele... *fomler etter kvitteringen*... 159 kroner, etter å ha byttet inn en haug med gamle spill jeg ikke trengte.

Endelig har vi fått et lokalt EB Games.