Okay, skal vi se her. Selv bruker jeg en
slik en. Den har en liten lomme med plass til fire DS-spill og ett GBA-spill, eller to GBA-spill og to DS-spill (du kan sikkert presse inn to GBA-spill og fire DS-spill også hvis du gidder). I tillegg passer den jo i lomma mi, så det er kjekt (men så passet den gamle DS-en min i lomma mi også, så jeg har litt store lommer...). En annen som ser skikkelig kul ut er
denne, men som du ser så er det bare plass til maskinen i den. Fortsatt unektelig stilig, dog.
Denne har jeg ikke hørt noe om, men den har plass til spill og utstyr, og ser jo helt ålreit ut. Hori er jo i tillegg et veldig bra merke, hadde en DS phat-pouch før som var av ypperste kvalitet.
Alt i alt burde du se på den første og siste og se hvilken du syns ser best ut. Alternativt er det bare å rote gjennom Lik-Sangs seksjon for DS-vesker
her.
Redigert: Ingen er røde, desverre

Og Alex, den der er drittstygg.
Du kan jo teste litt med vesker for andre håndholdte gadgets også, kan du ikke? Jeg vet PSP-lomma passer DS-en overraskende godt, og kanskje en iPod-sokk eller noe i den duren fungerer også? Prøv deg fram.