DS Lite!

#62
Ja, jeg gikk en tur til Spaceworld den dagen DS Lite skulle lanseres. På nettet stod det vel 1198kr, kom dit og spurte folkene bak disken de hadde Lite ja, men prisen var 1698kr. De sa noe med at det var forskjellig fra butikk til butikk så jeg gikk derfa tomhendt. Fikk deretter en Spaceworld avis der det stod 1198kr for en DS Lite, gikk ned dit og har nå en svart DS Lite her. Kjøpte det av samme betjent som prøvde å selge DSen til meg for 1698kr sist gang. :D
 
#63
Et lite spørsmål. Fulgte det med en thumb strap med deres DS Lite? Jeg byttet bort den gamle DS-en med thumb strapen på EB Games, men det fulgte ikke men en til Liten min. :(
Jeg savner å bruke den i spill som Mario 64 DS og Metroid Prime: Hunters.
 
#65
Hvorfor i all verden følger den ikke med? Den er jo mye bedre å bruke enn stylusen i mange spill.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#66
Følger ikke med japanske og amerikanske DS-er heller, så jeg regner med at de er ekstrautstyr ... sjekket nintendo.com og hele den messa der? Kanskje det finnes noen third party-strapper. Eventuelt får du bare bruke den gamle.
 
#67
Han får ikke brukt den gamle, for den hadde han med til DS-en når han byttet den på EBgames. Står svart på hvitt ovenfor.
 
#68
Eb games selger pakker med mange ting har jeg hørt, En ds strap, pusse klut etc etc.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
SITAT(Joni @ 01.07.2006, 17.38) 12322
Han får ikke brukt den gamle, for den hadde han med til DS-en når han byttet den på EBgames. Står svart på hvitt ovenfor.
[/b]
Hva? Faktisk lese de andre innleggene før jeg skriver et selv? Uhørt! :p
 
#70
SITAT(Agahnim @ 30.06.2006, 17.35) 12227
Hvorfor i all verden følger den ikke med? Den er jo mye bedre å bruke enn stylusen i mange spill.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en?
[/b]
Kan denne være redningen din? Vurderer iallefall en slik selv. Les anmeldelse her: http://gear.ign.com/articles/701/701023p1.html
Den lar deg bruke tommelen, slik med stroppen, bare at denne faktisk ser litt bedre ut.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#71
Arrr!

Anbefal meg en DS Lite-veske, noen. Bør være med lommer til å putte DS-kort i, evt ett eller to GBA-spill, sånn som Nintendo sin offisielle DS Fat-veske.

Den kan gjerne være rød også. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Okay, skal vi se her. Selv bruker jeg en slik en. Den har en liten lomme med plass til fire DS-spill og ett GBA-spill, eller to GBA-spill og to DS-spill (du kan sikkert presse inn to GBA-spill og fire DS-spill også hvis du gidder). I tillegg passer den jo i lomma mi, så det er kjekt (men så passet den gamle DS-en min i lomma mi også, så jeg har litt store lommer...). En annen som ser skikkelig kul ut er denne, men som du ser så er det bare plass til maskinen i den. Fortsatt unektelig stilig, dog. Denne har jeg ikke hørt noe om, men den har plass til spill og utstyr, og ser jo helt ålreit ut. Hori er jo i tillegg et veldig bra merke, hadde en DS phat-pouch før som var av ypperste kvalitet.

Alt i alt burde du se på den første og siste og se hvilken du syns ser best ut. Alternativt er det bare å rote gjennom Lik-Sangs seksjon for DS-vesker her.

Redigert: Ingen er røde, desverre :( Og Alex, den der er drittstygg.

Du kan jo teste litt med vesker for andre håndholdte gadgets også, kan du ikke? Jeg vet PSP-lomma passer DS-en overraskende godt, og kanskje en iPod-sokk eller noe i den duren fungerer også? Prøv deg fram.
 
#75
SITAT(Alex @ 01.07.2006, 16.36) 12330
Kan denne være redningen din? Vurderer iallefall en slik selv. Les anmeldelse her: http://gear.ign.com/articles/701/701023p1.html
Den lar deg bruke tommelen, slik med stroppen, bare at denne faktisk ser litt bedre ut.
[/b]
Skal den dingsen gå rundt tommelen?
Så litt phet ut da :p

SITAT(Alex @ 01.07.2006, 18.07) 12346
Denne er rosa da. Laget i airfoam. Et semihardt stoff. Jeg hadde en veske til PSP av samme materiale. Veldig beskyttende samt behagelig.
[/b]
Sikker på at den er til lite? Mener at den er til en vanlig ds. Meh får vell kjøpe en sån en, men den må være i rosa slik den på bildet :p

SITAT(Alex @ 01.07.2006, 16.36) 12330
Kan denne være redningen din? Vurderer iallefall en slik selv. Les anmeldelse her: http://gear.ign.com/articles/701/701023p1.html
Den lar deg bruke tommelen, slik med stroppen, bare at denne faktisk ser litt bedre ut.
[/b]
Skal den dingsen gå rundt tommelen?
Så litt phet ut da :p

SITAT(Alex @ 01.07.2006, 18.07) 12346
Denne er rosa da. Laget i airfoam. Et semihardt stoff. Jeg hadde en veske til PSP av samme materiale. Veldig beskyttende samt behagelig.
[/b]
Sikker på at den er til lite? Mener at den er til en vanlig ds. Meh får vell kjøpe en sån en, men den må være i rosa slik den på bildet :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#77
Okay, selv om det ikke er akkurat hva du er ute etter, er de nesten for stilige til ikke å nevnes. Foof! Nå også i DS Lite-sized! Skal bestille en Origami Aoi så snart som mulig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#79
Synd den røde der er til DS Phat, og ikke Lite ... Og fungerer web browseren her til lands? Engelsk?

Hva screen protector angår, så bruker jeg ikke en personlig, men jeg kan forstå de som bruker dem. Har ikke mye erfaring med dem som sagt, men Hori skal visst lage ganske bra - slik at du nesten ikke merker at de er der. Kjekt om du liker å stabbe skjermen din, antar jeg. :p
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#80
Får stappe litt bomull i den, så funker den røde genialt. Får plass til spill også da. :p Man kan stappe den ned i PSP vesketingen også hvis man ikke har noe annet.
Det står "No Region Protection" på browseren.

Når det gjelder screen protectoren så fikk min gamle DS nok juling av MP:H. Man kan si at det var nok riper der ja. Så lenge det ikke blir noe gjennskinn fra lys (mer enn vanlig) eller andre småting er jeg fornøyd.