DS-Nyheter

Kilik

Lokal moderator
Batteritid på DS Lite med ulike lysstyrker:

Lowest Luminosity: 15-19 hours
Low Luminosity: 10-15 hours
High Luminosity: 7-11 hours
Highest Luminosity: 5-8 hours
 
Noen som vet om DS light vil glatte flater? Slik som på Ipod. I så fall kjøper jeg heller den "gamle" versjonen. Fordrar ikke riper og fingeravtrykk.
 

Kilik

Lokal moderator
Nytt fra Japan:

Pro Evolution Soccer med Wi-Fi online play:


Mario Basket 3-on-3 utviklet av Square-Enix, også det online:


Tetris DS:

3800 yen, hakket billigere enn vanlig DS-spill. 10-player LAN og online play.

Calligraphy Training:


Nabi Cooking Simulator:


Andre spill bekreftet:
Dynasty Warriors (online)
Tenchu DS (online)
Tales of the Tempest
Pokemon Ranger

Ellers er New Super Mario Bros. bekreftet å lanseres i mai.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det burde følge latter-advarsel på den der linken: "Vennligst ikke klikk på linken om natten pga faren for latterkick". Jeg måtte kvele latterkicken med en pute noe som førte til hosteanfall fra helvete. Men, ja. Genialt. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Amen, Amon.
 

SHDR

Gullmedlem
Nå er jo Trauma Center: Under the Knife ute i Europa også. Om det frister å skjære folk til strimler på jakt etter onde morderbakterier som muligens er en invasjonsstyrke fra det ytre rom mens sexy anime-sykepleiere skriker dramatiske ting til deg, er det årets spill.

Det maler også tidenes beste bilde av anestesipleie. :D Ta en sprøyte grønn guffe, måk det inn i pasienten og forleng livet hans med rundt 30 sekunder. Jeg håper å få det om et par uker.
 
Bilder av DS-Lite sammenliknet med den gamle DSen og GBA SP kan finnes her.

Må bare si at den ser NYDELIG ut. Skjermene er mye bedre, den er MYE mindre og stylusen er større. Virker som om de har tenkt på det meste. Den vil faktisk få plass i lomma!