DS og PSP anmeldes i VG

#81
Hvorfor fokusere mest på DS-en i en "anmeldelse" av både DS og PSP? Dette setter jo DS-en i dårlig lys og gir veldig galt inntrykk. Dette fører sikkert til at "mannen i gata" sparer pengene sine til PSP kommer, for å så finne ut masse dritt om maskinen som dere ikke nevnte ...
 
#83
Opprinnelig skrevet av salamando@13.03.2005, 15.11
Mannen i gata vil kjøpe PsP fordi den er fet og gir han lengre penis.
189352​
Din useriøse bæsj!
Har du noen grunn til at psp vil gi "mannen i gata" lengre penis?
 
#84
Opprinnelig skrevet av Shadar@12.03.2005, 14.10
Jeg ... TROR jeg har større hender enn deg. Jeg kan holde Nintendo 64-paden som en tradisjonell håndkontroll og stadig nå Z-knappen, og jeg kan dekke tastaturet på en laptop med håndflaten. Det er ingen problemer å holde den. Kan vi krangle om noe litt mer saklig snart?
188891​

store heder = stor tiss


:D :p :ler:
 
#85
Hva heder og ære har med tiss å gjøre vet ikke jeg, men kanskje du kan forklare?

dumt, bare dumt.
 
#86
Der ble nok noen "tissetatt" i på sexforumet, ja ...
 
#87
Eller bare store hender.
 
#88
Du trenger ikke å dobbelposte.
Kanskje vi burde å holde oss mere til topicet folkens.
Prat om tiss og store hender er ikke akkurat det samme....
 
#89
Opprinnelig skrevet av salamando@13.03.2005, 15.11
Mannen i gata vil kjøpe PsP fordi den er fet og gir han lengre penis.
189352​
Prøver du å si at PSP trekker damer? :ler:
Jeg sier bare at "anmeldelsen" er veldig misvisende, noe jeg syns enhver skribent burde tenke over når en skribler. Poenget er jo at man skal få frem et budskap og da syns jeg man skal gjøre det så tydelig som mulig. "Anmeldelsen" har jo faktisk underskriften «Nintendo DS vs. PlayStation Portable» og da syns jeg det blir tåpelig å være "snill" med den ene.
 
#90
Jeg leser så mye dumme argumenter på det nintendo forumet her at det blir for dumt, samme greiene opp igjen hele tiden.
Har dere noen gang testa en PSP? nei?

Angående skjermen. Hele pspen er beskyttet med et hard plast (også skjermen). Det virker som det ikke er mulig å ripe den opp. Hele overflaten har denne plasten, du kan bare ta gensern å dra over PSPen (også skjermen) så blir alle merker borte. Det plastlaget virker litt som vanlig glass liksom bare at det ikke kan knuse, litt vanskelig å forklare men riper blir det ivertfall ikke.

Når det gjelder alle de batteri klagene.
Hvis du hadde kjørt et spill på PSP med like dårlig grafikk som på en DS, så ville jo batteriet vart like lenge!! Spiller jeg lumines som krever lite av maskinen så dobles jo batteritiden glatt. Tenker dere virklig ikke på at mer ytelse, mer lasting = mer batteri?.. I teorien har jo ikke DS "bedre" batteri, er sikkert omtrent like mye, men siden DS spillene ikke krever så mye (lasting osv) så får man presset mer ut av de. Kan også nevne at et ekstra PSP batteri koster 300 kroner og kan skiftes like lett som mobil batteri. Med andre ord, ikke noe problem.

Det som er et problem med PSP however er pixel error på skjermen, det er det fryktelig mange som har fått, jeg har også en men det er ikke noe problem.

Jeg er overhodet ikke noe PSP, SONY, XBOX,GC fanboy. For å være helt ærlig, hadde jeg overhodet ikke tenkt å kjøpe noe PSP i det hele tatt fordi handhelds kunne jeg aldri tenke meg var noe særlig, men etter jeg fikk PSP må jeg si at det var over all forventning..

For de som bruker argumentet: "Hvem gidder vel å se en film på så liten skjerm?"
Vel, point taken, men vedkommende har tydligvis ikke sett en PSP skjerm.
Bildet er så krystallklart, og man kan jo ikke akkurat ta med en 32" på flyet eller toget?? Jeg har selv en 7tommer portable DVD spiller, og bildet på PSPen min er myyyyye bedre enn på denne portable dvdspillern. Skjermen er større, men man skal ikke se bortifra at jeg heller vil bruke PSP til film enn 7tommern.

Kjøp for all del hva dere vil, men jeg ville bare avkrefte dumme "riper-i-skjerm" og batteri myter.
 
#92
Hvis du har noen gode øretelefoner bør det bli god nok lyd, men de innebygde høytalerne i PSPen er helt jalla (ja, jeg har hørt dem).
 
#94
Esspen: Lån meg din PSP og jeg skal vise deg at det går an å lage riper på den.
 
F

Fenris

Gjest
#95
Opprinnelig skrevet av supermario@16.03.2005, 15.18
Ok, dere sjønner at jeg synes lyd er ekstremt viktig i å ha god filmopplevelser.
191035​
Selvsagt. Hvis du vil ha en "ordinary" filmopplevelse, så kjører du de teite høytalerene som er på TVen på fullt.

Hvis du derimot vil ha en ekstrem filmopplevelse, så kjøper du hjemmekino. Med subwoofer. :) Da trenger du ikke kino for å nyte filmen. Snop er også en viktig del av opplevelsen, deller noe å knaske på. Og drikke.
 
#96
Selvsagt går det sikkert ann å lage riper i den, men jeg har aldri hatt en gjenstand som har så god beskyttelse som psp.

Ipodden min ser helt jævelig ut(begge to!), mobiltelefonen min ser helt jævelig ut etter 1 mnd. Sikkert fordi jeg gir litt beng i hvordan det ser ut, function before fashion. men når det skal være sagt, så virker det som pspen er veldig solid.

Lyden i høytaler på PSP er lav og crap, bruker du headsett derimot er det konge (koss porta pro!)
 
#97
Opprinnelig skrevet av EsspeN@16.03.2005, 11.16
Når det gjelder alle de batteri klagene.
Hvis du hadde kjørt et spill på PSP med like dårlig grafikk som på en DS, så ville jo batteriet vart like lenge!! Spiller jeg lumines som krever lite av maskinen så dobles jo batteritiden glatt. Tenker dere virklig ikke på at mer ytelse, mer lasting = mer batteri?.. I teorien har jo ikke DS "bedre" batteri, er sikkert omtrent like mye, men siden DS spillene ikke krever så mye (lasting osv) så får man presset mer ut av de. Kan også nevne at et ekstra PSP batteri koster 300 kroner og kan skiftes like lett som mobil batteri. Med andre ord, ikke noe problem.
190917​
At det er PSP'en som bruker mere strøm, og ikke DS'ens sitt batteri som er bedre har vel de fleste fått med seg, men hva har det med saken å gjøre? PSP sliter med liten spilletid, DSens batteri varer lengere, så greit er det. Hva det kommer av at PSP ikke har like lang spilletid bryr meg lite.

Forresten kan DS'ens batteri også byttes ut (har sett batterier til DS til salgs, så jeg går ut i fra dette), men det er tungvint og alltid ha med et ekstra batteri, uansett hvilken konsoll det gjelder.
 
#98
Opprinnelig skrevet av EsspeN@16.03.2005, 12.16
For de som bruker argumentet: "Hvem gidder vel å se en film på så liten skjerm?"
Vel, point taken, men vedkommende har tydligvis ikke sett en PSP skjerm.
Bildet er så krystallklart, og man kan jo ikke akkurat ta med en 32" på flyet eller toget?? Jeg har selv en 7tommer portable DVD spiller, og bildet på PSPen min er myyyyye bedre enn på denne portable dvdspillern. Skjermen er større, men man skal ikke se bortifra at jeg heller vil bruke PSP til film enn 7tommern.

190917​
Det er sikkert ikke så veldig hendig å ta med en 32" skjerm på flyet heller :)
Det er vel slik med PSP'en som med de video-brillene, at den kan regnes som en rimlig stor skjerm når du holder den i hånda?
 
Nei er det sant? Jeg vet da det. Men det jeg ville komme fram til at den ikke er sikret mot all slags ting, og at riper kommer til å komme.