Duke Nukem 4 ever! SG-tråd nummer 496

Lodin

Der Waaaah
Det utmerkede valget av lisensert musikk til trailere fortsetter.


Og bare for å skape litt retro stemning ala. Duke 3D vs. Quake 1, her er siste trailer til Rage.


Kjee~dee~lii~g!!!
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg kommer aldri til å forstå tankegangen som ligger bak å gi kun de som allerede har forhåndsbestilt et spill tilgang til demo. Er det ikke mer logisk å, du vet, la de som ikke har bestemt seg få prøvespille?

hrmph.
 

Lodin

Der Waaaah
Trur ikke det har no med forhåndsbestilling å gjøre. De som fikk tilgang til den klubben var de som kjøpte GOATSE-utgaven av Borderlands og alle som allerede hadde det på Steam.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Nei, da er det best å gi de som har forhåndsbestilt muligheten til å ombestemme seg.

DET ER TILBAKESTÅENDE UANSETT HVORDAN DU VRIR OG VENDER PÅ DET HIPSTER DOUCHE

Edit: For faen da, Lodin, du kan i det minste se ferdig det du poster.
 

SHDR

Gullmedlem
Nevnte jeg at jeg har vært på sånn jævlig homo BAFTA event hvor en dude fra Gamespot UK throwa softball med Randy Pitchford og hypa Duke? Randy klarte å skvise ut av seg at de opprinnelig skulle ha en homoseksuell robot som sidekick for å "utforske Dukes mørke fortid" og at de eldste assetene i spillet er fra 2007. I tillegg rusla det en diiiiiger bodybuilder-kar kledd som Duke rundt i cocktail-området så man kunne ta bilde med ham. Jeg gjorde ikke det, men jeg spilte demoen en liten stund!

Det suger. Oppskalert grafikk (ikke faen om det der er 720p native), ingen FSAA, laaaaaaaange loadetider, kjedelig og kronglete level design, dårlig animasjon, labre omgivelser, ræva vehicle control, tamme våpen (de føles ikke ut som de gjør skade), fiendene bare gibber når du bruker execution moves (wat?), spillet er fullt av dodgy set-pieces som mounted turrets og alien dropships og "du er tom for bensin, gå inn i gruvene og finn mer bensin!"

Kan hende det blir polisha ytterligere enn hva demoen vitner om, men jeg ville vært jævlig forsiktig med å legge ned schpenn for dettan på dag 1. Spår megakalkun.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er iallfall skikkelig sjokkert over dette.

For min egen del skal jeg ha det bare for å kunne si at jeg har spilt Duke Nukem Forever. Har sett trailerne og det virker eksepsjonelt pinlig noen steder, men da er det vel igjen greit å kunne konstatere at man har blitt litt mer moden siden Duke Nukem 3D var fete saker.
 
Hadde tenkt å kjøpe det på release fordi, det er faens Duke Nukem Forever og jeg har venta på det i bokstavelig talt 14 år, men jeg begynner å få megakalkun-følelsen også fordi det ser skikkelig dritt ut. Håper likevel det blir å eie, så jeg venter på demo og reviews før jeg bestemmer meg for kjøp på slippdagen eller om jeg bruker CockMcBalls sin modell.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Always bet on Duke," er kommentaren fra Randy Pitchford (sjefen for Gearbox, altså). Jeg har fulgt det rådet i femten år og har milliardgjeld nå. Tusen takk, Pitchford.