Duke Nukem 4 ever! SG-tråd nummer 496

#81
Minner meg på at jeg fortsatt er sur fordi den limited editionen av Heavy Rain som skulle inkludere et soundtrack, var en faens kode for å laste det ned :argh:

Sparer heller spenna der og venter til det kommer noe kul merch. T-skjorte med atomicsymbolet er helt greit.
 

Lodin

Der Waaaah
#82
Var det ikke også sånn at man ikke kunne spille av de lydfilene på en PS3? HUEHUEHUE!

Kjipeste special editionen var vel Fable 2. De hadde lova en masse ekstra shizz som kortstokk og en liten Hobbe, men istedet dreit noen seg ut et sted så alt man fikk med var en DVD med en dokumentar (hvor de skrøyt av special editionen) og en pappgreie rundt coveret. Var forsåvidt ikke verdens undergang siden de satte ned prisen til det samme som vanlige spillutgaver, men men.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#83
Eneste CE jeg regner med blir bra i 2011 er Skyrim, fordi Bethesda.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#89
Doom 3, er det deg? Hvorfor har du kledd deg ut som en hore? :(
 
#92
Det ser ganske dritt ut men....det er Duke. Jeg har venta på det så jævlig lenge så jeg kommer til å kjøpe det før eller senere uansett.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#93
Du kan putte lebestift på Doom 3, det er fortsatt ingen Duke Nukum. Det sa min mor.
 
Liker at grønnskjorta tidlig påpeker at det egentlig ikke er noe hold i den forskninga som er blitt gjort. Samme debatten som alltid.