E3 2008 - 14-17.juli

Lodin

Der Waaaah
#82
Den der quiz greia til MS var heller ikke på den lista, men med tanke på at det ikke skal lanseres andre steder enn i statene, England, Tyskland og Frankrike så er vel det like greit?
Er vel i praksis heller ingen av de filmgreiene de og Sony skrøyt så jævlig av som kommer hit.
 

Kilik

Lokal moderator
#85
Ubisoft har også hatt konferanse og nyheten der var I Am Alive

I Am Alive is an upcoming action and survival video game by Ubisoft to be released on the PlayStation 3, Xbox 360, and PC. The game takes place in Chicago after an earthquake and tells the story of a man named Adam. The gameplay focuses more on character interaction and problem solving.
 

oma

Village Drunk
#87
Dette så ganske så kult ut, en slaks S.O.S (til snes) greie bare med jordskjelv istedenfor synkende båt. Gleder meg veldig til dette =D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#89
Det sier folk om hvert nye Bond-spill som kommer ut. <_<
Jeg forholder meg skeptisk, spesielt med tanke på at den er så multiplatform at den tilogmed kommer ut på PS2. Spilte faktisk Goldeneye i går, og fy søren så mye det er som er gærent med spillet i forhold til det man forventer av et FPS i dag. Men multiplayer var fortsatt grisemoro.
 
#96
Kjipe nyheter for alle som har sett frem til å laste ned film og tv-serier på PS3en med amerikansk konto. Ser nemlig ut til at Sony blokkerer europeiske IP-adresser.

http://www.joystiq.com/2008/07/16/ps3s-psn-video-store-is-region-locked/

Jeg forsøkte å teste tjenesten tidligere i dag med min amerikanske konto, men jeg fikk ikke åpnet videosidene. Mistenkte at det kanskje var noe IP-blokking på gang, men da vet vi altså det. :(
 

oma

Village Drunk
Afro Samurai: What Assassins creed would have looked like if it was a good game.