E3 2008 - Nintendo-nyheter går her

Kilik

Lokal moderator
#1
Tirsdag 18.00 braker det løs...

Vi vet allerede at Nintendo kommer med en sånn ekstrasak til Wii-remoten for å få til ekte 1:1-respons: WiiMotion Plus



Every slight movement players make with their wrist or arm is rendered identically in real time on the screen, providing a true 1:1 response in their game play.



Ellers får vi se/ikke se (sannsynlighet i parantes):

- WarioLand: Shake It! (100%)
- Mario Super Sluggers (100%)
- Animal Crossing Wii (99%)
- Nye greier til det treningsbrettet (98%)
- Captain Rainbow (85%)
- Wii Music (82%)
- Disaster: Day of Crisis (80%)
- Punch-Out!! Wii (77%)
- Red Steel 2 (60%)
- Nytt FPS/TPS fra Retro, ikke Metroid (50%)
- Kirby Wii (50%)
- Donkey Kong-spill (49%)
- Kid Icarus (45%)
- Voice chat (38%)
- Excite Truck 2 (37%)
- Zelda-trailer (35%)
- Pikmin 3 (25%)
- F-Zero Wii (24%)
- Starfox Wii (23%)
- Harddisk (22%)
- Goldeneye på VC (18%)
 
#2
Jeg er spent på om noen av dere oppegående, voksne mennesker klarer å svare meg uten å bli fly forbanna:

Hvilke spill kommer til Nintendo Wii, spill som er underholdende å spille alene og som rettferdiggjør kjøpet av en Wii? Tenker på typiske spill til en FPS-fan som meg. Kan ikke se for meg, aldri i livet, å gå over til Wii etter Xbox 360 men vet at flere spiller begge, derfor lurer jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Hvilke spill kommer til Nintendo Wii, spill som er underholdende å spille alene og som rettferdiggjør kjøpet av en Wii?
Hvis du har prøvd Super Mario Galaxy uten å like det er det noe gæærnt med deg.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Twilight Princess, Excite Truck, Warioware, Mario Kart, Super Paper Mario, Okami, Resi4, Resi Umbrella Chronicles, Zack & Wiki, Smash Brothers Brawl, rundt 20 år med de beste spilla til tidligere Nintendo maskiner og Lost Wind på Wiiware. ^^
 

oma

Village Drunk
#6
jeg har kjoept 2 wii spill og 7 gc spill siden jeg fikk wii. Re 4 og smg er godt nok for aa kjoepe wii
 
#7
Bare jeg som syns Lost Winds er småkjedelig? Kjøpte meg nettopp Metal Slug anthology, og det er derimot sakene sine.

Men, til emnet, hva er grunnen til at Wiimoten ikke leser skikkelig fra før? Hva er det tekniske aspektet ved den ekstra klumpen man fester på?
 

Kilik

Lokal moderator
#11
Ryktes at enda en DS-versjon annonseres. Denne gang skal de visst ha tatt bort GBA-porten og lagt til tilt-funksjonalitet. Vi får se...
 
#12
*krysse fingra for en oppfølger til Super Mario Galaxy så jeg endelig får et bra spill å spille på Wiien min nei SSBB er ikke særlig fett*
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#13
Ryktes at enda en DS-versjon annonseres. Denne gang skal de visst ha tatt bort GBA-porten og lagt til tilt-funksjonalitet. Vi får se...
Ble Nintendo skjelven i buksene da de hørte at utviklere for realz har begynt å lage spill til iPhone og iPod?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#17
Da er jeg og regget og klar for pressekonferanse :D Bring it on.
 

Kilik

Lokal moderator
#19
Ja, har funnet fram cola og popcorn nå. 2 konferanser på rad som forhåpentligvis bringer overraskelser.