E3 2009

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Square-Enix hadde konferanse i dag. Handlet kun om Final Fantasy XIV.

Høydepunkter:

  • Ingen tilknytning til FFXI, bortsett fra at rasene er de samme.
  • PS3 og PC, kanskje 360.
  • Vil ikke bruke PlayOnline.
  • Mer casual-vennlig, mer soloing. Du kan spille gjennom det uten å bli tvunget til å bli med i et party.
  • Nytt Job-system
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Er det ikke noe å merke seg at Microsoft og Sony prøver å nå folk utenfor markedsgruppen sin i forhold til Nintendo som bare kjører samme formula?
Men Sony og MS prøver jo ganske enkelt å nå markedsgruppen til Nintendo. En god indikator på at du gjør noe riktig forretningsmessig sett er at alle andre prøver å emulere deg.
 

oma

Village Drunk
Det er riktig, men non the less, ett bra tegn. Eller er det noe jeg misser?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei tilbake, velkommen til vår utgave av Jorda. Her i vår dimensjon vil det kanskje overraske deg å høre at ingen bryr seg om hva du måtte mene om årets E3 etter din "edgy" artikkel (les: Epic Failure).
Så folk fra din dimensjon har verken øyne eller ører, forstår jeg? Artig!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ordentlige skuespillere, i mitt Castlevania?

Men ja, det så bra ut. Spørs hvor mye av det der som er ordentlig gameplay og hvor mye som er QTE da.
 
Noen som tilfeldigvis har Drake 2 beta keys? Evt om de ville sharet det med meg... (trur mann kan gi det til 4 friends om mann har 1 key)

Isåfall er Nexxi PSN username:)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har vi nevnt suppekom2 ennå da?

Det meste vi vet blir ompratet i denne videoen.

Enklere økonomi ("FFFFFFFF" sa supcomservativene), oppgradering av units for å jevne ut tech levels, mer arbeid lagt i design, story, og karakterer.
Ang. enklere økonomi så er jeg av den troen at supcom1's økonomi er arbeidskrevende og kjedelig, som ikke nødvendigvis tilsvarer dybde. En mer strømlinjet og mindre tidskrevende versjon er absolutt ikke det værste som kunne skje spillet.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det har jo vært kjent siden dag 1. De sa aldri noe om at det var eksklusivt, bare at 360 også hadde MGS-franchisen nå. Det kommer vistnok til PC og, men jeg tror jeg skipper det med mindre den porten skulle vise seg å være usedvanlig god.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Nye Castlevania ser skikkelig sexy ut.

Traileren viser merkelig nok slåssing med monstre istedenfor folk som prater sammen. Kanskje dette kan bli bra selv med Kojima sin innblanding? Han har ikke skrevet manuset til dette …


dæven steike det så episk ut! Nå har ikke jeg spilt et Castlevania spill siden det kvasi RPGet til PSX (Chronicles?) Også bonus poeng for CP*


Kristen folket har hisset seg opp mot Dantes Inferno protip: Du sloss mot djevlen og annet morsom fakta er at i boken så er Muhamed havnet i helvette. Kåmens islamik sjitstårm













*Captain Piccard