E3 2009

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#81
4chan /v/ = did you rike it
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#83
Er ikke dette bare en fancy EyeToy-basert datesim?
 

demake

Seksuelt godteri
#84
"waggle your hands to drown the kid"
 

Kilik

Lokal moderator
#88
Tja, ikke verst. Nytt MGS, Alan Wake, en lang rekke med kvalitetsoppfølgere og 1080p-filmer her til lands. I'm in.

Project Natal virker også noe mer gjennomtenkt enn Microsofts tidligere forsøk på å nå casuals.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#90
Eurogamer skrev:
Hideo Kojima has popped up on the Microsoft E3 conference stage, totally "honoured" to be there "at last", to unveil Metal Gear Solid: Rising.

Kojima didn't say whether the game would appear on more than one system, or when it will be released. In a press release after the conference, Konami made no mention of a PS3 version.

Kojima did say, however, that there will be no Solid Snake. Instead, players will control cyborg Raiden, sneaking around in the moody fields teased on Kojima Productions' website over the last few weeks.
Hvis det handler om bare Raiden, så er spørsmålet hvor det ble av Big Boss? Jeg får en følelse av at han skal lage et Raiden-spill til Xbox og et Big Boss-spill til PS3... Ultimate platform showdown type greier. På den annen side hadde det ikke akkurat vært det som hadde gått best ned hos økonomi-avdelingen til Konami.

EdiT: Men Left 4 Dead 2 i november? Dette smaker mer av utvidelsespakke enn nytt spill. Ikke likt Valve.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#91
Det er jo ikke akkurat som om Left 4 Dead har noen lang historie eller enormt mange brett som tok lang tid å utvikle. Det er Co-op, og kun co-op. Hvor lang tid burde det ta dem å lage en oppfølger? For alt vi vet har de holdt på siden det første ble sluppet.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#92
Menja, det er nettopp det. Det er mer en stor utvidelse enn et helt nytt spill. Dessuten, siden når har Valve laget noe på halvannet år? :p

Og Assasin's creed II kan bli dritbra om de har rettet på alle feil fra forgjengeren, stemningen i Venezia er ihvertfall upåklagelig.

...Apropos ingenting, skulle ønske det kom et nytt Ace Combat snart jeg.

Edit: Når jeg tenker over det er det omtrent null sjanse for at et nytt MGS ikke blir multiplatform, hva med lønnsomhet i tankene. Han MS-duden som tatoverte seg med GTAIV sa ikke akkurat i fra om at det kom til PS3 også, han heller. Da betyr det at Big Boss kommer på PSP, altså et nytt Portable Ops der han tydeligvis fortsetter på samme måte et nytt sted, noe som jeg ihvertfall kan si meg fornøyd med.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#93
noe som vet hvor jeg kan laste ned hele presse konferansen?
 
#95
Gleder meg som en liten unge til EA-konferansen. Håper på noe innsikt i utviklingen av Mass Effect 2. Begynner den ikke snart, eller har jeg misforstått noe?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#97
generic fantasy rpg#134


urk Soccermom McSuv


Pyjama Party official Pedobear seal of approval
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#98
Pff, du er bare sugen på småtøsene.

Ah, Shift er faktisk småinteressant. Folka som lager det er restene av de som sto bak GTR2/GTL.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#99
Meget bra fartsfølese i det spillet, ser ut som EA har skjønt poenget her istendefor å spy ut et nytt NFS spill hver 7. måned


edit: Grandpa McFauxhawk presenter Saboteur
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
GTA: Paris 1943? Virker sneisent nok.