E3 2009

Trench_Rat

Sommerbildene våre
JEDI BATTLAN jeg er ikke så inne i EU men når foregår Old Republic spillene?
 

Jante

privileged CIS shitlord
KOTOR-spillene var ihvertfall 4000 år eller no sånt før filmene.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Er ea konferansen over nå? ble bare svart hos meg
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Si hva?

Ellers så håper jeg på at Sony slår til med et MGS-spill med Big Boss/Snake til gjengjeld for letdownen i natt. Ingen som vet om Rising er exclusive?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ja huff, tenk at en konsoll fikk en franchise. Herregud for en skuffelse.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Skikkelig skuff dette her, hadde håpet at Kojima hadde høyere moralske standarder enn dette. Nå skal jeg aldri kjøpe et MGS-spill igjen!
 
Ubisoft har sin pressekonferanse nå. Gamespot gav grei lyd, men hakkete video. G4 fungerer glimrende heldigvis.
Desverre kan selv ikke G4 redde denne pressekonferansen fra en langsom død. Først sjefen fra Ubisoft som preiket crap, klarte knapt å følge med pga den slitsomme aksenten. Deretter var det duket for Red Steel II. Desverre ble det veldig tamt etter Project Natal. Og taperen som presenterte spillet var totalt humorløs og jeg ble virkelig flau på hans vegne. Men i det minste bruker spillet Motion Plus. Deretter kom James Cameron inn og holdt en LANG og JÆVLIG kjedelig tale om spillet filmspillet Avatar uten å vise en dritt attpåtil. Etterpå var vi så heldige å få en mumlende Pelé på scenen for å promotere det nye spillet som trekker hans gode navn og rykte rett i dass. Jeg velger å se Assassins Creed 2 videoer i morgen heller, orker ikke mer av dette cheesy showet.
 

Lodin

Der Waaaah
Sitter her å klør meg i huet over hvorfor MS viste fram de Natal-greiene? I praksis er det en tech-demo av et litt mer avansert eyetoy som kanskje kommer til neste år? Ser ikke helt hvorfor det var no vits å trekke det fram siden de hadde nok av faktisk spill å vise fram. Det er nå folk skal slutte å kjøpe Wii fordi MS kanskje kommer med no nytt en gang i framtiden? Til 200 dollars?
Sånn ellers var det stiligste der den sidescrollern til Epic. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Flere enn meg som la merke til det der, ja. :D
 
Bah... Det er så kjipt når folk prøver så hardt for å skrive morsomt, men feiler stort...

Hva er greia med Thunder bolt action tro? Hva enn det er håper jeg det blir konge...