E3 2010 - Konferansene

CyberK

Finner ikke på noe.
Hallo, det blir jo tilbake til Red Faction 1, fising rundt i gruver og utførelse av kreativt gruvearbeid ved hjelp av eksplosiver. Mekke snarveier, omveier, feller, nødcover og så videre med fjellet er tøft. Det var kult nok å sprenge bygninger i Guerilla, men jeg savnet å kunne sprenge litt av Mars-jorden også. Vedder på at noe av historien vil skje i locations fra RF1.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan nesten virke som om du mener at det var noe artig i Red Faction, men det er feil.

CyberK

Finner ikke på noe.
Øyhøyhøyøyh, jeg godtar ingen dissing av den stolte serien som heter Red Faction! Spill med skjønnhetsfeil og mye uutløst potensiale, ja, men også mye moro i dem.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det eneste Red Faction-spillet som er verdt en sur sild er Gorilla og det veit du.

Terje

mostly harmless
RF1 er fryktelig generisk, men det kom ut i en tid da det fremdeles var forholdsvis greit så lenge det fungerte. Det var et helt ålreit syver-spill omtrent den gangen, men så har jeg ikke spilt det igjen heller siden da. Men jeg likte det.

Men de driter seg ut om de lager noe lignende idag, helt klart.

CyberK

Finner ikke på noe.
Og spekulasjonene er selvsagt løpske hva angår ansiktet man kan skimte i bildet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Kilik

Lokal moderator
En uke igjen.

Nintendo vil streame konferansen sin her.
Vi får håpe den blir like legendarisk som i 2008...

Oppdaterer første post med gratis streams fortløpende.

Et juicy rykte fra IGN:
3DS [...] has processing capabilities that far exceed the Nintendo Wii and bring the device with abilities that are close to HD consoles such as PlayStation 3 and Xbox 360.

Gametrailers skal streame alle pressekonferansene (inkludert EA og Ubi sine) live i HD helt gratis. De lover en lag-fri opplevelse og skal vistnok bruke samme teknologi som bragte Hope for Haiti-konsertene til jævlig mange folk helt uten problemer. Høres ut som at det er verdt å teste i det minste.

Edit: Angående Nintendo sin konferanse så har de annonsert på forhånd at den vil være to timer lang og ikke én som er vanelig. Regner med masse prat om 3DS, Zelda og hvor masse penger de tjener på kvinnfolk og gamlinger :) Begynner å glede meg til skikkelig E3-kallas igjen, merker jeg.

Haha oh wow, Wii Music. Solgte det noen gang noen eksemplarer?

oi dægærn

Drauden

SGs kollektive lillebror
Foppalmammaer som kjøper til drittungane sine.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Wii Music er en av de verste konseptene til å treffe spillmarkedet. Jeg grösser ved tanken på at et så skittent, grunnt, meningslöst spill skal selge for 600 spenn, og om du skal ha det moro med fire stykker må du kjöpe et hav av stäsj som flere wiimotes og Fit-brettet, bare for å late som man spiller musikk. Ikke så utrolig annerledes enn (det fantasiske konseptet) Guitar Hero, men hos sistnevnte er det en enorm dybde og masse innhold.

De jävla anmelderne er jo heller ikke enige, leser du wikien ser du Wii Music tom. har fått brukbare kritikker og karakterer. Tullete, en DVD med peisbrann er mer underholdende, og merker jeg blir forbanna når Wii Music blir presentert som et ordentlig spill. Jeg önsker casualgamere velkommen, men ha litt kritisk sans vär så snill.

Meh, eg og ein kompis hadde det ganske artig med Wii Music i ca 15 minutter. Bjøllegreia var morsom, men det er diverse flash-spel også. Definitivt ikkje fullprismateriale, nei!

Trench_Rat

Sommerbildene våre
muligens jeg har sovet i timen men hvordan er skiller Natal seg fra Eyetoy?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer nøyaktig.