E3 2012 Infotråd

Lodin

Der Waaaah
#21
Konami sin greie stinka. Mesteparten av tida gikk med på å hype det nye studioet deres som skal mekke dritt til facebook. De viste fram trailere til Metal Gear Rising og Castlevania Lords of Shadow 2, men eh. Jo også er Zone of the Enders HD bare enern som ingen liker så det er jo en ting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Metalltannhjul På Vei Oppover har jeg trua på. Platinum Games som mekker, må vite.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Joda, men når det var det eneste kule de hadde å by på og skiten ble annonsert for to år siden er jeg ikke mye imponert. Men men.

 

CyberK

Finner ikke på noe.
#24
Såvidt jeg så fra traileren er Zone of the Enders 2 også med, det er jo en sånn HD Collection slik de kjørte med MGS.

Og Rising blir nok gøy, men tipper jeg må sette det på letteste vanskelighetsgrad fordi jeg suger på slike spill. :penga:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#25
Kenji Inafune forlot Capcom for å lage mer vestlige spill, her er Soul Sacrifice.

Ser lite vestlig ut ass. Her er gameplay:

 
#26
Sååh, spekulanter... Er det noen sjans for at Nintendo kommer med ny 3DS allerede nå? Isåfall venter jeg med å åpne min til tirsdag, tror jeg...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27


Tanker rundt det nye Star Wars-spillet? Ser ut som Lucas Arts har satt alle divisjoner av selskapet i sving for å mekke det. Er naturligvis avventende, men jeg lyver om jeg sier at et M-Rated Star Wars spill i Coruscant-undergrunnen ikke frister i det hele tatt.

While the game will make its formal debut at next week's Electronic Entertainment Expo (E3), LucasArts announced the game is being development with the help of artists across the Lucasfilm organization, including LucasArts, Industrial Light & Magic, Lucasfilm Animation Ltd. and Skywalker Sound. The game will be based on the Unreal engine and feature full-body performance capture.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
1313 er en del av modellnummeret til Boba Fett sin gønner så folk regner med at det er en spill om ham. Kan bli kult, men jeg tviler selvom det med Jango ikke er tidenes verste tittel.
 
#31
Regner med at dette er noe vi får se mer av i dagene som kommer.

Netherrealm satser på en DC fighter kalt In Justice: Gods among us.

 
#33


Tanker rundt det nye Star Wars-spillet? Ser ut som Lucas Arts har satt alle divisjoner av selskapet i sving for å mekke det. Er naturligvis avventende, men jeg lyver om jeg sier at et M-Rated Star Wars spill i Coruscant-undergrunnen ikke frister i det hele tatt.
Håper på en åndelig oppfølger til Rebel Assault 1 og 2.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Det er Gears of War med protokolldroider og stormtropper. Fårke engang spille Boba.

E: Uguu~!
Følger med demo av Rising også.
 

Terje

mostly harmless
#35
Liker den mutanten ved tre-minutters merket som mangler nipler og rævsprekk. Approvert for amerikanske audienser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Fikk akkurat elektronisk brev fra Nintendo hvor de kan avsløre at de skal kjøre en Nintendo Direct-greie med ny og EKSKLUSIV info om Wii U, i dag. Den kan du se her når tida er moden, og så vidt jeg kan se er det rundt elleve i kveld (3pm PDT).
 
#37
Håper på oppfølger av Jedi Knight X:Y-Z. JK:JA var knalltøft.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Bare for å nevne det så regna jeg feil da jeg skulle finne ut når den der Wii U-greia til Nintendo var i kveld, midnatt vettu.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
"Nintendo Network". Velkommen etter, Nintendo.