E3 2014: Høhø Spillegal

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
GTAV på PC, endelig. Nå blir det faktisk mulig å spille det uten å irritere seg konstant. Ellers... Grim Fandango på Vita? Det skal jeg deffo ha. LBP3... jeg er ganske sikker på at "sjekk her, tre nye, spillbare figurer som har evner vi allerede har brukt i tidligere LBP-spill, nå presentert som noe nytt og spennende, og som dessuten har styggere design enn den ikoniske maskoten vår" er selve definisjonen på å være tom for ideer. Var vel ikke Media Molecule som mekka det heller. Saken er at jeg ikke så noen betydelig forskjell på LBP2 og LBP Vita, og i LBP3-traileren var det nøyaktig ingenting som ble vist som jeg ikke veit hvordan jeg får mekka i LBP2 akkurat nå. De burde hatt med en scene hvor Sackboy hoppa over en hai på vannski. Men ja, Bloodborne? Jeg får satse på at en av kompisene mine her kjøper seg PS4, eller at det kommer til PC etter hvert. :/ Ja, og Ubisoft lager heldigvis Far Cry 4, som så ålreit ut. Ellers ingenting av interesse der. Nintendo blir forhåpentligvis en høydare i kveld.
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Tim har allerede bekrefta på twatter at Grim Wangdango kun er konsollekslusivt for Sony så det dukker nok opp på Steam. Men ja, copper det nok på Vita om jeg får meg en sånn.
Sånn ellers er Evil Avatar ganske grei akkurat nå siden de stort sett bare putter opp alle trailere av interesse i rask rekkefølge.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#64
Uncharted 4-teaseren ser helt sinnsyk ut. Men den får meg egentlig til å ønske det var The Last of Us 2 som var på vei i 2015.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#65
Jeg ble sittende oppe og se Sony-konferansen, noe jeg stort sett angrer bittert på hvert jævla år og jaggu var det ikke noe unntak i år heller. Synes de hadde en rimelig grei første halvdel, men så omtrent halvveis inn begynner gamle-Sony å skinne gjennom igjen (spesielt nå han nye sjefen kommer og begynner å drone om dritt ingen bryr seg om). Det er herlig ironisk at Sony brukte ekstremt mye mer tid på TV-møkk enn MS, men det får meg til å tro at konferansen i fjor var et rent produkt av omstendighetene og at Sony egentlig ikke har skjerpa seg mer enn absolutt nødvendig.

Men spilla da, tross alt det som betyr noe. Vel, Bloodborne var vel det eneste ekslusive spillet som virka noe interessant (og det var en jævla CG-trailer ffs). LBP3-OSTen blir nok det eneste av det spillet verdt ei sur sild og etter forrige Uncharted skal det nok et lite under til før jeg i det hele tatt klarer å fake interesse. Resten kommer til PC ja, OK kult, da kan jeg vente noen år til.

Men Nintendo i kveld kan nok bli bra. Ikke at jeg tror de har så mye overraskelser at det gjør noe, men directsene er hvertfall fantastisk god underholdning i forhold til det kjipe og falske konferansegreiene vi har sett hittil.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Desverre er ikke Iwata med i år med mindre de kjører no fra Japan. I motsetning til Reggie var ikke kroppen hans klar og han fikk streng beskjed av legen om å holde seg hjemme. :sukk:
Forventer egentlig heller ingen nyheter, men om de har trailere av Zeldasty Warriors, garn-Yoshiet, Bayonetta 2, Smash og Xenoblade 2 holder det. Tviler på at vi får no fra nye Zelda eller Mario, men hvem vet. Tipper en av tinga de hamrer på er DLC til Mario Kart og kanskje noen andre spill.
 
#68
DLC til Mario Kart hadde eid. Er villig til å betale godt for flere baner til det spillet.

Sånn ellers har jeg skumme gjennom sony nå, og de viste frem en del mer kule greier enn microsoft, men det var vel ingen eksklusiver jeg følte at jeg måtte ha. Nomad Sky, derimot... har ikke sett det før, men det der er rett i min gate. Kanskje jeg og burde konvertert til mesterrasen egentlig... det er stort sett indy-greiene som interesserer meg for tiden.
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Et av bildene Nintendo promoterte 8 med hadde Dry Bones og han er såvidt jeg vet ikke med i spillet så DLC er nærmest garantert.
 
#73
Hva er feil med dette lizm?



Alt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#74
Nintendo har allerede vunnet E3.
 
#76
Bare å skru av nå ja. På tide å kjøpe WiiU?

hehehe, amiibo. hehe.
 
Sist redigert:
#78
Jaaaaaa Jaaaaaa Jaaaaaa!!!!!!

Pokeymans også <3
E: mega Groudon og Kyogre!!

Masse spillbare Dynasty Hyrule folk!!


Jeg er så lykkelig!!


Mario maker stemte ja
 
Sist redigert: