[Multi] E3 2015 aka Last Guardian

demake

Seksuelt godteri
#41
Gud, er det Microsoft nå? Se her kommer sportsspilla! Frem med dewen!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#42
Det skal sies at de hadde en anstendig kavalkade av indiespill og annonserte 31 av dem på vei.

For øvrig fet teknologi under minecraft-blokken. Sjekk det ut!
 

demake

Seksuelt godteri
#43
Herregud, hva er dette? #gameface
 

demake

Seksuelt godteri
#44
 

demake

Seksuelt godteri
#45
Dette må være kjedelig, selv for folk som liker fotball? Hva er det han snakker om?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#47
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#48
Vis oss jungelen da. Ser pent ut til å være på ps4 da, lurer på hvordan det ser ut på pc. :)
 

Kilik

Lokal moderator
#51
Jaja, da var det for en gangs skyld verdt å sitte oppe. FF7 remake, Last Guardian og Shenmue III i samme konferanse høres ut som en våt nerdefantasi. Og for første gang vil undertegnede donere en krone eller tusen til et Kickstarter-prosjekt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#52
Shenmue... 3... Nei. Niks. Jeg må ta meg en dusj. Kan ikke ha våknet. Eller så ender det opp som søppel. Det er ikke mulig.
 

demake

Seksuelt godteri
#56
Lol indeed.
 
#57
Shenmue kickstarteren er oppe i 1,7 millioner casher nå. Blir artig å se hvor mye Suzuki drar inn til den 18 juli. Jeg må vel gjøre et ran eller No for å kaste så mye penger mot det holdet som overhodet mulig. Alt annet på e3 er kjedelig i forhold.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#59
Sony gjorde nok lurt å peise på med det de visste ville distrahere folk fra hvor stusselig det hele egentlig var. Annet enn det der robotdinosaur-spillet så var det absolutt ingenting som var nytt. Svarte faen, de avsluttet med COD, Disney Infinity og Uncharted. COD!!!!!

For meg så var det ingenting som ble vist fram som overhodet interesserer meg. Last Guardian gjør ingenting for meg, og jeg synes ærlig talt ikke det så ut som et spill som har vært verdt å vente på i søtti år. Så har du FF7-remaken, som jeg virkelig ikke skjønner meg på. Stort sett er remasters og remakes noe som får Internett til å ræge, men av en eller annen grunn så er en remake av et gammelt, teit JPRG helt okay? Blæh. Shenmue 3 på sin side, sett bort fra at Sony brukte pressekonferansen sin til å annonsere en kickstarter(!), er vel i grunn i en situasjon hvor det umulig kan levere en brøkdel av det folk håper det kan.

Så... annet enn det, så fikk vi se en meningsløs trailer for enda et Hitman-spill som ikke kommer til å være det Hitman-spillet jeg vil ha, et eller annet spill om robotdinosauerer med ei berte som ikke holder kjeft og et eller annet fra Guerilla. Woo. Og hva kommer i år? Ingenting.

Edit: Det der robotdinosaur-spillet er det fra Guerilla. Sånn går det når man ikke følger med.

Blæh, Sony. BLÆH. Elendig opplegg.

Ubisoft leverte i alle fall en veldig Ubisoftete konferanse. Det er jo noe. Og de åpnet med et nytt South Park-spill.

South Park! YAY! Ikke gjort av Obsidian? Ææææh.

Ellers så viste de en trailer for no Trials-DLC som det tok meg lang tid å godta at var en ting som eksisterte. Jeg mener, virkelig? En katt på en enhjørning? All den tid fansen har mast om nye sykler, så tror jeg kanskje ikke en enhjørning var det de ønsket seg. Redlynx har dyttet bort en god del av spillerene med Fusion allerede, og det her kommer ikke til å hjelpe. Det er visstnok en god samling nye baner og greier i den pakka her, men jeg er litt skeptisk til at de tilsynelatende har ansvaret for halvparten av dem over på community builders. Fortsatt ikke klart om dette er nye baner de har "bestilt" eller om det er baner plukket fra track central. Er det sistnevnte ... eh.
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#60
well nobody's talking about backwards compatibility anymore

Jeg er naturligvis alt for hyped, kan copypaste det jeg twitra: Så. FF7 remake. Som en av topp 5 fans i Norge har jeg til tross for all spekulasjonen stressa sommerfugler i magen, og utrolig delte meninger. Tidenes Objektivt Beste Spill oppusset, ja takk, men veldig skeptisk til om de klarer å gjenskape magien fra originalen. Men én ting er det lite tvil om: Jeg kommer til å kjøpe det spille det så fort jeg har mulighet. Håper det er bra.

Ellers ja, E3 har interessert meg lite men Sony sin klarte å vekke litt konsollgameren i meg. Ikke verst.