[Multi] E3 2015 aka Last Guardian

Novastrum

Feminist-elitist
#61
Shenmue 3 blir kicka med ca 1000 $ hvert femte sekund. Lol.

Håper det blir bra. Shenmue 1 på dreamcast er en av mine beste spillopplevelser, selv om jeg aldri fullførte det.

Finnes det en god emulert versjon av Shemue 1? Dreamcasten ligger i Oslo ... uten riktig strømadapter. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Våkna tilfeldigvis opp rett før tre i natt og sto opp for å se Sony. Var artige saker og garantert bedre enn de to forrige. Blir vel Sony og Bethesda som vinner i år om ikke Nintendo har noen kort i ermet, men det regner jeg ikke med.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#67
Temmelig imponerende hvordan en utdannet, voksen mann fortsatt kan være sånn ca. fjorten år gammel i hodet. Kos deg med oppgulpet du. Helt okay. Betyr ikke at jeg må også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
PS4: Maskinen for deg som er så glad i spillene du allerede eier at du vil betale 600 spenn for å få spille dem en gang til!
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Meh, hadde gjerne betalt for den pakka med 30 Rare-klassikere. Vil spille Snake Rattle & Roll igjen.
Og sånn ellers koster den nye Bonetrolleren 150 dollars, lol.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Drit i bonetroller, jeg er spent på å få kloa i en steamtroller.
 
#72
Temmelig imponerende hvordan en utdannet, voksen mann fortsatt kan være sånn ca. fjorten år gammel i hodet. Kos deg med oppgulpet du. Helt okay. Betyr ikke at jeg må også.
Problemet er posten din, som kan kalles oppkast. Du er negativ, negativ til nesten alt. Dette må jo regnes som en av de beste E3'ene på lenge. Mye spill og mye kos. Men likevel klarer du å produsere en post som bæsjer på alt. Hvordan er det mulig? Oppgulpet mitt er et resultat av bæsjet ditt, og jo... du må kose deg med det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#74
Klart jeg er negativ, Nilo. Det følger liksom med når jeg ikke synes noe på den konferansen var spesielt kult. Du kan sperge ut så mye du vil over et spill som har vært avsindig lenge i utviklingshelvete og ikke har sjanse til å leve opp til hva folk forventer. Helt greit. Jeg så ikke helt det store ved det de viste fram. Du kan hoppe i taket over en ny versjon av et JRPG fra 1997 også. Kjør på. Jeg ser ikke gleden der ass. Og angående Shenmue, så er jeg bare likegyldig siden jeg ikke har noe som helst forhold til den serien, og ærlig talt... hvordan skal de klare å levere noe som tilfredstiller forventninger bygd opp over fjorten år? Kunne glatt ønske at det var noe som fikk meg til å gå bananas, men jeg er mer glad for at jeg slipper. Når Shenmue 3 ser dagens lys tidligst julen 2017 har jeg ekstremt vanskelig for å se at det kan være det alle vil ha. Og der har du de tre spilla Sony "vant E3" med. Annet enn de tre har Sony knapt noe å stille opp med annet enn multiplatform-titler og (tids)eksklusive DLC-pakker. Hvordan det kan være positivt for noe som helst, det begriper jeg ikke. Uncharted 4 er liksom den store greia deres, men sett i lys av hvor elendig det tredje spillet i serien var har jeg merkelig nok ikke noe særlig tro på det.

Kort oppsummert: Sug meg.
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Jeh, de sjarmerer med Muppets og tull, men de hadde ikke mye å vise til. Star Fox hvor Arwingene kan bli om til kyllinger og Mario Maker ser såklart fett ut. Zelda til 3DS kan og være fett, men det ser jo ut til å bare være MP.
Derimot er Yoshi fortsatt lagd av garn! :yoshi:
 

Kilik

Lokal moderator
#79
Når Mario Tennis er største nyheten så er det klart at de har gitt opp Wii U. Alle de store teamene jobber med neste generasjon.

Alt tyder nå på at NX slippes høsten neste år med Zelda som lanseringsspill.