[Multi] E3... E3 never ends.

Lodin

Der Waaaah
#1
Siden messa snart starter er det vel greit med en tråd allerede nå siden tinga starter å lekke. Om jeg gidder å finne ut når messene starter eller noen poster det her dukker det opp i denne posten.

Agents of Mayhem er det nye spillet til folka som ga oss Sainty Row.

Ser veldig ut som det er no coop Left 4 Dead-ish shait og da bryr jeg meg ikke. På den annen side nevner de stadig street gangs og logoen på slutten er Saints sin så kanskje...

Jo også har to versjoner av denne sniktitten lekka ut. Ser ut til at Frank er tilbake.



 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#2
Bryr meg kun om DS3 DLC. Det er alt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Er det seriøst noe å glede seg til på E3 (og i livet)?? Eneste jeg kommer på er det derre open world PMC co-op-rælet til Ubisoft, og det er mest fordi jeg vet det kommer til å se mye dårligere ut i år og det blir morsomt
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg også. Bombe.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Mer da? Watchy Dogs 2 kommer selvom ingen ba om det. Foregår i Frisco.

Dead Rising 4 er en slags remake av 1 og foregår i en hel by midt i jula. Eksklusivt til Bone og PC fordi :ras:



Sony skal vise fram Persona 5 på konfen. USA får det i februar, mens Europa ikke har noen dato. Importere?

Sony skal og vise fram et nytt Warriors av no slag. Dette har etter sigende utelukkende fokus på Lu Bu så ikke pursue

Firaxis lova jo som kjent at XCOM 2 ikke ville komme til konsoller så det slippes i september.

Agents of Mayhem er faktisk single player. Man velger tre folk fra et lag på tolv og fiser rundt. Er som jeg trodde satt i samme univers som Sainty Row så da er nok Gat en av de tolv.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Hahaha den jævla traileren der. For en vits. Og Dead Rising 4 da, var det mange som ba om det? Persona 5 hadde jeg helt glemt, blir å coppe digitalt fra amerikanske sjappa sikkert.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
CIG har forresten trekki sei fra PC Gamer sitt show. Det er ingen der som har tid til å stille opp til tross for at hovedkontoret deres ligger en time unna der det holdes. Ifølge Smart sine "kilder" var traileren for Squadron 42 (story moden til Star Citizen) en stor vits som hadde blitt driti på av siste COD. :v

E: Fant en fin oversikt over når ting skjer så jeg posta den i OP.
 
Sist redigert:
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Blir visstnok også no BF-streamings på søndagskvelden, så pass opp for det antar jeg.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#11
E3 har sugd ræv i en del år nå.

E3 er død lenge leve E3 showets undergang har vel blitt spådd siden 1996 (selv om det ble kanselert/nedjustert i 2007 og 2008) men showet er vel egentlig for mainstream media som CNN og diverse aviser som har Times i navnet sitt.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Noe annet ingen ba om a? Injustice 2 ble lekka av Gamestop så traileren ble slippi tidlig.

Ellers skal neste sesong av Lego Dimensions vises fram på MS sin konf. Denne gangen har de scora Sonic the Hedgehog, Harry Potter, Goonies, Ghostbusters, Powerpuff Girls, Adventure Time, Teen Titans, Gremlins og Mission Impossible. Nårge får helt sikkert ikke disse heller. :sukk:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#13
Hvis det er noen som lurer på hva i all verden Kadokawa gjør der, så er det fordi de er et svært konglomerat som eier masse japansk nerdeshit, mest anime og manga, og gir ut visual novels på PSP. Hva gjør de på E3? Vel de eier også tilfeldigvis From Software. Bloodborne 2?

edit: og DS3 DLC
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Watchdogs 2 virker ikke særlig spennende, men man spiller neger denne gangen så deler av nettet driter på seg akkurat nu. Mer artig er det at man kan kjøre gjennom hele greia uten å drepe noen og det har faktisk hunder man kan titte på.



Neste Deus Ex får en egen modus hvor man hacker seg inn i nettverket til no corp. Minner litt om tutorialen til Metal Gearene så det kan kanskje eie.

Også kommer Deus Ex Go siden Hitman og Tomb Raider hadde varianter. Harke testa dem, men det blir nok bra.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Nå er starten rett rundt hjørnet gitt. Imens kan dere titte på traileren til Lego Dimensions for den er fantastisk.

Også har CDPR annonsert at de skal mekke en egen versjon av Gwent, kortspillet fra Witcher 3. Får nok multiplayer og greier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
hurra
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Vil spille den spillen. IA IA!

Forøvrig er det en ny dag og Funcom slenger seg på enda en bølge som sikkert allerede er utdatert. Lærte de ikke etter mumerpergerne sine? Uansett er nye Conan no Minecraftish shait.

Sony har endelig bekrefta at PS4 Neo er en ting, men den skal ikke vises fram under E3. Tipper det egentlig var planen, men siden det ser ut til at neste versjon av Bone blir et lite beist så utsatte de det. Blir spennende å se om MS også ditcher.

Også kan man såklart kjøpe denne utgaven av Tit and Fail med en fåkkings hjelm. Herre.

 

Lodin

Der Waaaah
#19
Detta blir nok noen hype på og en stor hit under messa, men jeg er skeptisk. Ser jo fett nok ut, men Spiders har mekka lignende spill før og de er stort sett ræl. "Klassikere" som Of Orks and Men, Game of Thrones RPGet og Mars: War Logs. Virker som Technomancer foregår i samme univers som det siste.