[Multi] E3... E3 never ends.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#42
Etter å ha sett Horizon gameplay demoen er det bare dette jeg tenker på





edit: Crash Bandycock remastered fuck yeah
 
Sist redigert:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#43
Kræsj Bændikåt samleie ja!

Den følelsen når høydepunktet fra E3 for andre år på rad er en remaster eller remake.
 

demake

Seksuelt godteri
#44
De har faen meg greid å lage et God of War som ser like rævva ut som det faktisk er. Håper ingen kjøper det så denne serien kan begraves for godt.

Props til verdens døveste og blindeste hjort. Verden var ikke klar for deg så du måtte dø.

Special mention til den fucka ungen hvis mo-cap ser ut til å være finni på skrothaugen til squeenix.

Trykk X for å fiste denne posten.
 

demake

Seksuelt godteri
#46
Det der var kanskje verdens styggeste skybox.
 
#48
Gjetter at den ikke er ferdig enda. Det var liksom litt for opplagt når det ligner på himmelen til Gran Tourismo på PS1. Forsåvidt ble jeg hypa for God of War. Gresk mytologi har liksom spilt ut greia si nå, så da synes jeg norrønt er veldig alright, selvom ikke forskjellen er så veldig stor der heller. I motsetning til demake så tror jeg ikke hjortens observasjonsevne har så mye å si på gameplayet.
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Jeg kan ikke lyve, jeg hadde en liten tåre i øyekroken. Blir så jævlig å eie.

Ellers da? Nye Lego Star Wars blir nok gøy.

Her er forresten det nye spillet til Kojima. Ingen vet hva i faen.

Nye Poekyman har en fisemink. Den skal ihvertfall jeg ha. :eek:


Ny trailer fra Sverdfjell 2. Fi faen!
Også den viktigste nyheten da: en fåkkings Waluigi amiibo! \m/
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#53
Den Zelda-traileren da. Som en lang god klem. <3 Dette blir så jævlig min reintroduksjon til konsollspilling. Ferdig med studenttøyset og tilbake der jeg startet på gutterommet. Life goals get!
 

demake

Seksuelt godteri
#55
Er jeg den eneste som synes det nye Zeldaet ser veldig dødt ut? Ingen hype herfra enda.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#56
Reagerte litt selv på hvor lite det var i områdene man gikk rundt i, men har til gode å bli skuffa over et Zelda-spill.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#57
Ifølge de som har spilt det er det ingen kontroller-gimmicker, selv skjermen på WiiU-gamepaden viser bare hva kontrollene gjør. Potensielt hint til at NX vil bli veldig tradisjonell?
 

demake

Seksuelt godteri
#58
Lov Å Håpe
 

demake

Seksuelt godteri
#60
Bjørnetjeneste, for nå ser det jævla dølt ut.