[Multi] E3... E3 never ends.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Joa, men... Doom har høstet anerkjennelse for enspillerdelen. Det der er veldig åpenbart en MP-greie. Pluss at videoen er 100% CG, så i praksis vet vi bare at det kommer et Quake-spill som heter Champions og iallfall har et sterkt MP-fokus.

Det jeg ønsker meg er så klart en reboot av Quake i samme stil som Doom, dvs. moderne græffiks med inspirasjon og setting hentet fra det gamle spillet. Tenk deg å hoie rundt i middelalderborger og blæste demoner og troll med rakettkaster og moderne græffiks, du. Det kommer aldri til å skje.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#22
Håper/antar raketthopping blir lagt vekt på. Ikke så fryktelig keen på gimmicks ala Doom's glory kills da jeg forbinder Quake med minimalisme, men så er det vel en grunn til at Bethesda er betalte utviklere mens jeg ikke en gang er en av Norges fremste spilltenkere.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#23
Her er en for denne sida og:



EA sin konf: Madden, FIFA, FIFA får story mode, Titanfall 2, Titanfall 2 får singleplayer, EA skal starte eget indie-brand (så de kan kjøpe nye selskaper som de kan legge ned), Battlefield 1

Bethesta sin konf: Nye Quake er Overwatch i Quake, Skyrim i Fallout 4-enginen, VR Fallout 4 som er en forferdelig ide siden det er så langt, VR Doom som er en forferdelig ide siden det er så kjapt, ny Fallout 4-DLC hvor du kan lage eget vault og "contraptions", Elder Scrolls Legends er Hearthstone for ES-fans, Elder Scrolls Online får en patch som gjør spillet open world, Dishonored 2 ser ut som forventet. Og Prey er tilbake!

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#24
Blir Skyrim-remastered på konsoll noe annerledes enn Skyrim på en grei PC? Vet ikke hva Fallout 4-motoren klarer så mye bedre ennSkyrim-motoren, de spillene ser estetisk nesten identiske ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Hovedforskjellen er vel at F4 ruller physical lighting og/eller global illumination. Bethesda har ikke gjort enorme utskiftninger i art-teamet sitt siden sist, nei.

Edit: Og 'n Miyazaki har ikke lyst til å mekke mer Dark Souls med det første. Kan ikke akkurat klandre ham for det. For det første har utgivelsestakten på Souls-spill vært ekstrem i det siste, og for det andre... vel, DS3 føles veldig som en avslutning. Jeg var litt i tvil om hvilket Souls-spill jeg syntes var best en god stund, men jeg har vel kommet fram til, etter å ha spilt litt DS1 igjen i anledning Global Restart Day, at... det er DS3 som er kongen. Det ligger rett og slett noen hakk over alt annet som er utgitt. Ikke bare i Souls-serien. Så da spørs det vel litt hva som blir GOTY i 2016 (nei, det gjør ikke det).
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#26
Skyrim HD til PC blir gratis for de som har det og all DLCen så det blir vel ikke så jævla oppgradert.
Ellers var Quake og Prey litt skuffende. Dishonored blir i det minste å eie. EA kan derimot ta seg ei stille bolle. Mass Effect Andromeda var bare en to minutters trailer med utviklere som preiker så bleh. Det som derimot ikke var bleh var traileren til Fe.
Gledeligste bekreftelsen var det såklart Koei Techmo som stod for siden neste Warriors faktisk er Berserk. \m/
 

Lodin

Der Waaaah
#27
En haug med eldre Bone-spill dukka akkurat opp i Win10-sjappa og ble fjerna igjen. Blir ikke overaska om dette er noe MS skal annonsere.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Sjøp den litt bedre Boneren i år og så kan du kjøpe en mye bedre utgave i 2017! :v
Selv Apple er ikke så dumme at de annonserer to dingser på denne måten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Men du kan designe din egen Xbone-kontroller!
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Kjempebomba testa det ut og man kan ikke få brent inn Microsoft, Sony, Butt eller fucker med laser.
Man kan derfimot få en kontroll med Playstation.

Også er PC-showet nok en gang døden.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#34
Jeg ler ned nesa av folk som forventer noe vettugt av PCG-konferansen. Det er AMD-konferansen hvor de som vil kan komme og promotere AMD mens de viser en trailer til spillet sitt.
Plott er flink da.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Det eneste bra de har gjort var introen i fjor hvor en fyr bygger PC i slow mo til klassisk musikk og får et glass Dew. I år hadde de nada.

Ubi var heller ikke no særlig. South Park sin i år var døv og ellers var det eh. Får særlig trekk for ikke no Beyond Good & Evil 2.

E: Jo også er vistnok Trials: Blood Dragon ute på alt. Gleder meg til å lese Nabbe sin ræging for det så ut som no skit. =D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Kult:
- Oppfølger til Grow Home, bare krysser fingra for at det ikke kjører som hundredritt på PS4
- Det derre ekstremsportspillet de viste på slutten så ganske frickin kult ut
- Star Trek VR?? I'm in
Døvt:
- Alt annet
 

Nabbe

Har fin hatt.
#37
Jeg var så hyped for et nytt Trials.

:(

...

:(
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Og Sony hadde ikke en dritt å by på! Herre.

MS annonserte at du kan mekke din egen kontroll. Det var artigere enn noe Sony hadde. Og de hadde Kojima.

E: Insomniac Spider-Man da. Det vil jeg se. :D
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#40
God of War: Valhalla. Resident Evil 7 med demo ute på PSN nå og du kan spille hele spillet i VR, ute i januar. Spider-Man laget av Insomniac. Nytt Kojima horrorspill med Norman Reedus (men uten del Toro). The Last Guardian ute 25. oktober.